Motorok működnek, ha kábellel adok nekik kraftot az aksiról, 2 végállás között vígan mennek! Kicsit utána néztem, a climatronic vezérlő jelet küld a comfort elektronikába, az meg a motoroknak! Megpróbálok szerezni mindkettőt és lepróbálom melyik a ludas! Kábelek úgy néz ki rendben vannak!
Köszi szépen, már bontom a műszerfalat, hogy a motorokhoz hozzáférjek, vagy legalább a csatijukhoz, hogy mérni tudjak! Az a fura, hogy egyszerre 3 is bedöglene? Inkább én is elektromossági gondra tippelek, de majd meglátjuk! Amint tudok valamit jelentkezem!
Seathoz nincs rajzom, ez egy azonos modellévű Octi Climatronicja. A 243 test és az A58 5V a közös csak, mindkettő a szervók potmétereihez kell. A szervók mozgatómotorjai egyenként, két dróton a vezérlőtől kapnak változó polaritású tápot, de ha ezzel gáz lenne, maga a vezérlő sem menne.
Nem ziher, hogy a tiédben pont ugyanez van, de általában azonos időszakban egyformák, csak a kezelőpanel ergonómiája más.
Adott egy 2003-as Seat Leon 1M, 1.9 TDI motorral, climatronic vezérlővel! Meleg levegőt szépen fújja, a ventilátor erőssége állítható, azonban nincs hideg levegő, nincs fújás irányának állítása!
A VAG 3 hibakódot dob be:
00603 - Footwell / Defroster Flap Motor (v85)
41-00 - Blocked or No Voltage
01271 - Temp. Reg. Flap Motor (V68)
41-00 - Blocked or No Voltage
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage
Merre induljak el a hiba keresésében? Egyszerre romlott volna el az összes motor? Elég hihetetlennek tűnik!
Azt honnan lehetne megtudni,hogy ehhez a 038906018GM ECU tartalomhoz a "régi" kocka Pierburg légtömegmérő,vagy az "új" fajta oldalról bedugós tartozik?
Nagyobb gázas kigyorsításra néha (jellemzően a bemelegés utáni első padlógázra) hullámzóan gyorsít,mintha egy-egy pillanatra elfogyna az erő. Előtte utána semmi más tünet.
MAF cserélve gyárira,működő autóból. Ezt kiráznám. A csatlakozókat és vezetékköteget átmaszíroztam,nem találtam hibát.
Légszűrő tiszta,nincs útban semmi. MAF és a turbó között nincs lyukas cső.
Turbonyomás szépen felépül,picit túllövi,aztán a cél körül kitartja. MAF jel 1900-2000 1/min körül felmegy max 1275mg/H-ra, majd a fordulattal elkezd csökkenni. A hibakód akkor íródik be,amikor felmegy az érték max-ra.
Cooler kicsit olajos,ott valami szivárgás lehet. Láttam sokkal szarabbat is,mégsem csinált ilyet.
Kormány egyenesben. Beindítod, lenyomod a fékpedált annyira, hogy a nyomás meghaladja a ~35bar-t. Amikor ez megvan, megváltozik a két lámpa villogása. Elindulsz egyenesben ~20km/h sebességgel. Alászeded a kormányt (balra, vagy jobbra mindegy) 90° és 180°közötti helyzetbe és tartod stabilan míg a lámpák kialszanak.
Hoppá! Nem jó képet töltöttem fel! A lényeg néztem videókat hogy 15km re fel kel gyorsítani és ki kell tekerni a kormányt balra és akkor kilép a tesztből! De nem sikerült!