Keresés

Részletes keresés

V43 1024 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4773
Ez a Bp Hatvan szakasz egy kicsit elátkozott ilyen szempontból. A másik ok meg az lehet, hogy a sok elvetemült autós nem gondolja, hogy ezen a vonalon eléggé tekernek a vonatok.
alállomás Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4772
Igaz, az ólom jobb lenne. Abból kb 6 tonnára is kijönne a szakáll súlya. Azon még a kamion sem megy át.
Előzmény: Nohabf (4770)
Nohabf Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4771

A hangárajtó nem lenne rossz csak mire kinyílna már zárhatnák is vissza mert jönne  a köv vonat:-)

 

De egyébként az alapötlet nagyon tetszene.

Előzmény: M.VIII (4768)
Nohabf Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4770

Minden mondatoddal egyetértek még az utolsóval is csak egy apróságra kellene figyelni:ne színesfémből legyenek a szakállas sorompók(ez kicsit bili kategória) mert trombitaként végeznék.

Előzmény: alállomás (4767)
M.VIII Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4769
Ja, a betonfalat már te is írtad...
Előzmény: alállomás (4767)
M.VIII Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4768
Talán egy egész utat keresztező hangárajtó segítene....vagy gördülő betonfal.
Előzmény: alállomás (4767)
alállomás Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4767

Vissza kellene hozni a honi közlekedési kultúra miatt (amiben sokszor a piros számít a szabad jelzésnek, zöldnél meg előszeretettel állnak meg egyes emberi fajhoz tartozó biológiai selejtek, hogy kicsesszenek a többi emberrel) a szakállas sorompót (azt is legalább 2 tonna acélból) vagy pedig a sorompókhoz 1,5-2 méter magas, az úttestbe süllyesztett betonfalat kellene alkalmazni.

Amúgy bocsánat, hogy ilyet mondok, de aki hülye, haljon meg.

Előzmény: Nohabf (4764)
Peti mdmot 3034 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4766
Félsoromponak ütközött és vonat elé hajtott egy Renault a 62-es főúton.

Képek a balesetről: http://www.langlovagok.hu/html/galeria/784_0.shtml
Bárdos Imre Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4765
Szia Norbi!

Gondolom valami régi változatra bukkantál valahol, mert nálam már javítva volt a segesdi baleset gépe 065-re. A másikat is átírtam azóta, de nem tudtam biztosan, hogy a 066-os Bz volt-e az áldozat. Most - hála Neked - ez is tisztázódott! Köszönöm a segítségedet!
Előzmény: KÖNIGNORBI (4756)
Nohabf Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4764

Teljesen egyetértek!

 

Én még azt is hozzátenném hogy egy kapitális f@sz volt aki a ritkapocsék magyar közlekedési morál ellenére félkarú sorompókat telepít a vasúti átjárókba.

Mikor látják be végre hogy hajítófát sem ér az egész.

Előzmény: V43 2293 (4761)
V43 2293 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4763
Hát igen sajnos ez így van. Ez a legszomorúbb az egészben.
Előzmény: M62 127 (4762)
M62 127 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4762
Csak az a legszomorúbb hogy ezek a bizonyos hülyék veszélybe sodorják mások életét is, és sokszor az a fél hal meg vagy bénul meg örökre aki szabályosan cselekedett, a másik meg éli boldog nyomorult életét. Az alábbi eset meg azon ritka esemény ahol az járt rosszul aki okozta...
Előzmény: V43 2293 (4761)
V43 2293 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4761
Én ebben már nem hiszek. Mindig lesz olyan hülye aki TILOS jelzés ellenére hajt rá az átjáróra vagy megy át a PIROS lámpán nem is törödve azzal, hogy mi történik ha... Mert ő vele ez nem történhet meg legalábbis azt hiszi és mégis. De hülyek mindig is voltak, mindig is lesznek és vannak is. De akinek ennyi esze van. Ja és 2 IFA volt a másik az átért és eltünt miután megtörtént a baleset de a vissza jött és utána megint eltűnt. Ennyit arról hogy számíthatsz mások segítségére ha veled történik valami.
Előzmény: M62 127 (4759)
V43 1024 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4760

Ennyi maradt az IFA-ból. Az előbbi hsz.-ben a teherautó soffőrjére vonatkozó információ igaz, csak kegyeleti okokból nem akartam itt és így fogalmazni.

 

 

Előzmény: papifan (4757)
M62 127 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4759
Legalább végre talán tanulnak az esetből és nem rohangálnak ott össze-vissza azokkal a nagy dögökkel. Már sokszor előfordult hogy vörös sorompón átmentek (pedig nem véletlenül van ott) csak eddig a szerencséjüknek köszönhették, hogy át is értek... Amúgy a BDt 432 volt.
Előzmény: V43 2293 (4758)
V43 2293 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4758
Sziasztiok!
2007.06.18 08:34-kor Pécel és Rákoscsaba között az M0-ás építésénél egy tragikus balesett történt. A menetrendszerint közlekedő 3217-es számú vonat az átjáróban találkozott egy IFA teherautóval, mely darabokra tört. Az IFA soffőrje szörnyett halt(kirepült a vezető fülkéből a töltés mellé és a feje leszakadt). A mozdony V43 2251 volt a vezérlőkocsi BDt 440 volt ha jól láttam, amely elég rendesen összetört. A vezérlőkocsiért a rákosi tartalék jött ki az M44 439 bobóval. A vezérlőkocsi jelenleg Rákos állomáson áll és várja jobbra fordulását.
papifan Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4757
Köszönöm szépen!
Üdv!
Előzmény: V43 1024 (4753)
KÖNIGNORBI Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4756
Imre! Olvastam a balesetről szóló gyűjteményed. Egy kis korrigálással szeretnék pontosítani két eseményt: Segesdnél a fát szállító teherautó a Bz mot 065-ös elé hajtott és nem a Bz mot 061-es elé. A másik, hogy 1989. 01.11-én a személyvonat nem várta meg a tehervonatot Bonnyán, amely a Bz mot 066-os továbbá a tehervonatot továbító M43-1147-es gépek voltak és az ívben összeütköztek. Tehát nem Ádánd és Tab között, hanem Bonnya és Kisbárapáti között történt az eset. A 066-ost leselejtezték, míg az M43-1147-est felújították.
Előzmény: Bárdos Imre (4670)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4755
Tán hihetetlen, de pont a minap gondoltam rá arra jártamban, hogy itt milyen csúnya sóderos balesetek következhetnek be... Erre tessék... :( Legközelebb nem festem az ördögöt a falra.
Előzmény: division by zero (4754)
division by zero Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4754
Már amikor készült az a útátjáró, akkor gondoltam, na itt, hány felsővezeték letépés, és hány baleset lesz?


Előzmény: V43 1024 (4753)
V43 1024 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4753

A vonat a Gödöllői reggeli helyi személy volt, Pest felé.

A vasúti jármű amely ütközött a teherkocsival a vonat vezérlő kocsija.

A helyszín az M0 építkezésénél kijelölt ideiglenes átkelő, ahol működő fénysorompó van. Ennyit tudok.

Előzmény: papifan (4752)
papifan Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4752
Be tudsz számolni részletesebben? :$
Előzmény: V43 1024 (4751)
V43 1024 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4751
Igen. A tehergépkocsi egy IFA volt, szörnyen néz ki.
Előzmény: papifan (4750)
papifan Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4750
Akkor emiatt késett a Keletiből 9:05-kor induló egri gyors és a 10:05-ös sújhelyi is?
Előzmény: M41-2314 (4749)
M41-2314 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4749

És még 1.

 

Személyvonat ütközött teherautóval egy vasúti átjáróban hétfőn reggel fél 9-kor

a Budapest-Miskolc vonalon Rákos és Pécel állomás között. A teherautó sofőrje a tilos jelzés ellenére hajtott a sínekre, és életét vesztette.

Levi12 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4748
mdbz Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4747

"Tényleg, nem kéne szakembernek átnézni azokat a gépeket?"

 

Két vagon takarítása közben igazán vethetnél rájuk néhány pillantást!:-))

Előzmény: manhattani (4746)
manhattani Creative Commons License 2007.06.18 0 0 4746

>Látszik rajtad, hogy a mechanikus és az elekrtonikus berendezésekhez semmit nem értesz.

 

Ebben csak a járműjavítók vetélkedhetnek vele...

Mielőtt végképp elönti az agyatokat a MÁVos öntudat: nem én találtam ki, ti írtátok, hogy mikor kijön egy mozdony FŐVIZSGÁRÓL, azon imádkoznak, hogy az első útján fekve ne maradjon! Miután mindent megvizsgáltak, ami rossz, kicseréltek, beállítottak, megcsináltak rajta. Ezután jó eséllyel fekve marad.

 

De ha nem is, rejtett hibája maradhat, ami nem jön elő azonnal, lehet, hogy akár egy év múlva, mint például nem teszik fel a Szilikre a fa, kábellefogó kalodákat, amik minden fokozatkapcsoláskor mozdulnak egy picit. Ami szép lassan kidörzsöli a szigetelést. De ti, szakemberek biztos tudtok más példákat is :-))

 

Tényleg, nem kéne szakembernek átnézni azokat a gépeket?

 

Előzmény: Törölt nick (4744)
rg7 Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4745
Reméljük, hogy a humanoidokhoz ennél jobban ért:))
Előzmény: Törölt nick (4744)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.17 0 0 4744
Látszik rajtad, hogy a mechanikus és az elekrtonikus berendezésekhez semmit nem értesz.
Előzmény: M40-109 (4741)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!