Segitsetek, mert megbolondulok. Kicsereltem volt az elosztofejet. Jol is ment, mar egesszen meg voltam nyugodva es most megint beteg a kicsi fekete, kohog szegenykem. Mikor kezdem huzatni, mintha nem kapna benzolt, fulladozik. Megneztem a szuroket es semmi baj, nyomja at rendesen. Hol keressem a bajt? Nehogy azt mondjatok, hogy az injektorom szart be...
>Az viszont valószínű, hogy NEM elektromos a hiba (sciroccoval 1et értünk ebben), hiszen akkor nem lenne, ami duruzsoljon.
Na igen.
köszi a helpet.
Karesz, Macsek: Ez a segéd AC pontosan mit csinál?
Mert lehet hogy ez lehet tényleg a ludas, az még nem lett megnézve...
Na majd holnap.
Jók a porlasztótisztítási tanácsok, de ebben az esetben befecskendezős (asszem K-Jetronic) motorról van szó, tehát máshol kell keresgélni.
Az viszont valószínű, hogy NEM elektromos a hiba (sciroccoval 1et értünk ebben), hiszen akkor nem lenne, ami duruzsoljon.
Én galád módon már többször is kifogyasztottam tankból a benyát. (befecskendezős, elektromos AC-s motor). A tank kiürülése előtti utolsó néhány tíz másodpercben erősödő búgás hallható az AC felől. (Ilyenkor kell félreállni tankolni a kis kannából) Azért nem szabad egyébként kifogyasztani a benyát, mert az AC hűtését az átszivattyúzott benya biztosítja, ebből adódóan néhány ilyen eset után mélyen kell a pénztárcánkba nyúlni.
Noszóval a búgás azt jelenti, hogy nem szállít üzemanyagot, pedig forog. Azaz levegőt szív. A levegős rendszer pedig nem annyira műxik.
UFF
Nem vagyok 1 nagy sciroccos, bocsi hogy bepofizok ide, de nekem is volt hasonló szívás, hátha segít.
Koszos a benzin, eldugítja a fúvókákat rendesen. Amikor pumpálod a pedált, a gyorsítón át megy be az anyag. Volt szerencsém így hazamenni Bp egyik végéből a másikba...
A megoldás a karbit kell kipucolni, ÉS egy benzinszűrőt kell iktatni az AC és a karbi közé, mert különben újra eldugul.
Ha elektromos gubanc, azt elég könnyű kimérni, bár ez nem valószínű, hiszen ha búg, akkor a szivattyú megy, csak benzin nincs benne. JAvaslom a segéd-AC ellenőrzését, illetve a segéd-AC és a nagy AC közötti kis benzintartály kipucolását (csöveket is).
egyébként az olajellenörzö csavar a jobb oldali kerék mögött van a váltoház oldalán. ez egy imbusz fejű csavar és elég szopatos kivenni az alubol. a menet aljáig kell hogy érjen az olaj.
Belső féltengej csuklom már nekem is tört szét de álztalában mindig a kosár megy szarrá.
Nekemsikerült itt Nyíregyen 3 ezer ért vennem bontottat és teljesen király.Marhára kell vigyázni a tengelyvsonkra ráadásul nekem nem is csavaros hanem zégergyürüs.
Torpanás lehet a gyorsitószivattyutól is de lehet a ha karbis a fuvoka tömödésétöl is . Ki kell takaritani faszán. Egyébként a karbisok elég érzékenyek a koszra. Ha kell fúvoka esetleg 3 karburátornyi van belöle.
A szopas maga:
Uzemanyagellato renccer. Allohelyzetben nincs hibajelenseg, minden
tokallat. De ha gurulunk vele (akar 5-el akar 80-al) majd fekezunk,
az auto ugye picit elore fele billen es ennek hatasara az AC cseppet
bebug, nem nyom eleget, az alapjarati fordulat leesik, ezert a motor leall...
Csak elore fele fekezeskor, tolatva nem, valamint sima egyenletes haladasnal sincs semmi gond, kussol az AC. Magam reszerol eloszor vmi eltomodesre gondoltam a tanknal
vagy kornyeken, megneztuk, tank le, csovek, kulon vezeteken es tartalybol kapta a nyalat es nem a sajatjan, de meg mindig. Volt egy AC csere is, az ujjal is
ezt produkalja. Ezenfelul a bemeleges szabalyzo is cserelve volt, mert idokozben
kijott, hogy szakadt a membran es dobalta a fordulatot aztan hatha attol
orul meg. De ez sem nyert. Elol injektor be van merve, minden adat OK, nyomas rendben
(allohelyzetben). Ezentul mar csak vmi elektromos hibara gondol6ok, pl hogy
vhol letestel fekezeskor es nem kap aramot hatul a AC pumpa. Kisse elakadtam.
Ha van valamelyikotoknek tovabbi otlete, tisztelettel varom.
A helyes megfejtok kozt 2 db hasznalhato Kamei kuszob spoilert
sorsolunk ki (mostelleg).
Lehet hogy a gyorsítószivattyú nem ad (elég) benzint, mikor lenyomod a pedált -> a hirtelen fojtószelep nyitáskor csak levegő megy be -> torpan.
Váltóolaj: van a váltón egy szintellenőrző csavar, ha azt kicsavarod, ott lehet látni. Most álmos vagyok megnézni, hol is van pontosan, de addig is húzd ki a sebességmérő spirált, és ha jó olajos a töve, akkor nagy baj nincs.
Hello! Nálam az szokott lenni néha, hogy ha gázt adok, akkor inkább gyengül, mintsem húzna (kis gáznál is , meg padlógáznál is). Ha ilyenkor pumpálom a gázpedált, akkor rendbe szokott jönni.
A gyújtás be lett állítva, kicseréltem a benzin szűrőt (hátha tiszta retek,és az fojtja), de semmi változás. Ha van valakinek egy-két jó ötlete, hogy mitől lehet ez, szívesen veszem!
Más. Hogyan lehet megtudni, hogy mennyi olaj van a sebváltóban?
Akkor egy kis járatás után spricnik ki (azt úgyis olyan könnyű :)), és figyeld, hogy csöpögnek-e.
Kérdés: amikor ezt a hibát produkálja, akkor hosszas indítózásra SEM indul be, vagy arra azért igen?
Asszem Kizo arra gondol, hogy mikor megszűnik a nyomás, a befecsik nem zárnek el, hanem csöpögnek. Az is lehet, hogy a hő-idő kapcsoló nem jó, és ilyenkor bekapcsolja a hidegindító szelepet is, és a túldúsulás miatt nem röffen be a motor. Azt nem tudom, hogy a H-I kapcs. tudja-e ezt véletlenszerűen előadni.
"állok vele negyed, fél órát, és utána inditanék. Még csak
be sem röffen,"
Azt hiszem ázolognak a befecskendező fuvokáid, és amíg el nem párolog a benya nem tudod beindítani.
Nekem mondjuk gyujtásprobléma miatt történt ugyanez, de hát az kizárt.
Hmm, eltört a belső féltengelycsuklóm. Király... És mind ez amiatt, mert multkor valami idióta a tengelycsonkálványomba szar csavart rakott.
Nincs valakinek felesleges belső csuklója? :o)
Nem is kéne az egész, csak az a bigyó, ami a tengely meg a külső rész között van. Néztem etkát, röhej, a külső csukló alaktrészei rendelhetőek,a belső viszont csak egyben van? Vagy elnéztem valamit?
Köszi! :o) Valamikor már tényleg visszajutattom a könyveidet. :o)
Következő problém. Motor ugy középmeleg. Értsd megyek, állok vele negyed, fél órát, és utána inditanék. Még csak be sem röffen, semmi, csak tekeri az öninditó... Aztán várok ugy 5 percet, és szó nélkül, majdhogynem pöcre beindul a gép. Gyujtás ilyenkor is rendben van, mert kétszer is lekaptam egy kábelt, és volt szikra... Nos? Van valami ötletetek?
Köszi!
Jahh, ezekszerint hol a toszban folyik a tankom és miért???