Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gti8v Creative Commons License 2001.06.01 0 0 266
Ha valakit érdekel vannak jó kis bontó és alkatrész címek : (igaz,hogy az Audi klub oldalán találtam, de vannak VW dolgok is :))

http://www.audiklub.hu/almenu/szerviz.htm

Persze MK I-hez még mindíg nem találtam első indexeket. GGGRRRRRR...... :(

scirocco Creative Commons License 2001.05.31 0 0 265
Értsd: diagnózishoz. :)

Tacitus!

Megnézted, amit ajánlottam?

Előzmény: scirocco (264)
scirocco Creative Commons License 2001.05.31 0 0 264
Ez így kicsit kevés egy teljes diagnóuishoz...
Előzmény: kicsi fekete (263)
kicsi fekete Creative Commons License 2001.05.31 0 0 263
Segitsetek, mert megbolondulok. Kicsereltem volt az elosztofejet. Jol is ment, mar egesszen meg voltam nyugodva es most megint beteg a kicsi fekete, kohog szegenykem. Mikor kezdem huzatni, mintha nem kapna benzolt, fulladozik. Megneztem a szuroket es semmi baj, nyomja at rendesen. Hol keressem a bajt? Nehogy azt mondjatok, hogy az injektorom szart be...
Előzmény: scirocco (260)
gti8v Creative Commons License 2001.05.30 0 0 262
Üzemanyag tankban lévő AC pumpát elsőnek nem a III-as Golfokba szerelték? Scirocco-ba is?

Nem lehet az a problem,hogy a pumpa elötti cső nem odavaló és a pumpa össze szívja? (keresztmetszet) ezért nem kap benzint és búg a pumpa?

Nincs német autóbontó címetek amit netről is elérhetek? Sciroccco1 hez kell index de itthon sehol sem találok :( Már körbejártam mindent...

TAcitUS Creative Commons License 2001.05.30 0 0 261
>Az viszont valószínű, hogy NEM elektromos a hiba (sciroccoval 1et értünk ebben), hiszen akkor nem lenne, ami duruzsoljon.

Na igen.
köszi a helpet.
Karesz, Macsek: Ez a segéd AC pontosan mit csinál?
Mert lehet hogy ez lehet tényleg a ludas, az még nem lett megnézve...
Na majd holnap.

Előzmény: macsek (259)
scirocco Creative Commons License 2001.05.29 0 0 260
Viktor1.6-nak ha jól sejtem (és jól emléxem) 1.6-os (nahát:) karbis kocsija van (86-os asszem, nem is lehetne 1.6i).
Egyébként tényleg egyetértünk. :)

V6Max!
Hát te itt (is)? :)

Előzmény: macsek (259)
macsek Creative Commons License 2001.05.29 0 0 259
Jók a porlasztótisztítási tanácsok, de ebben az esetben befecskendezős (asszem K-Jetronic) motorról van szó, tehát máshol kell keresgélni.
Az viszont valószínű, hogy NEM elektromos a hiba (sciroccoval 1et értünk ebben), hiszen akkor nem lenne, ami duruzsoljon.
Én galád módon már többször is kifogyasztottam tankból a benyát. (befecskendezős, elektromos AC-s motor). A tank kiürülése előtti utolsó néhány tíz másodpercben erősödő búgás hallható az AC felől. (Ilyenkor kell félreállni tankolni a kis kannából) Azért nem szabad egyébként kifogyasztani a benyát, mert az AC hűtését az átszivattyúzott benya biztosítja, ebből adódóan néhány ilyen eset után mélyen kell a pénztárcánkba nyúlni.
Noszóval a búgás azt jelenti, hogy nem szállít üzemanyagot, pedig forog. Azaz levegőt szív. A levegős rendszer pedig nem annyira műxik.
UFF
Előzmény: V6Max (258)
V6Max Creative Commons License 2001.05.29 0 0 258
Viktor1.6

Nem vagyok 1 nagy sciroccos, bocsi hogy bepofizok ide, de nekem is volt hasonló szívás, hátha segít.

Koszos a benzin, eldugítja a fúvókákat rendesen. Amikor pumpálod a pedált, a gyorsítón át megy be az anyag. Volt szerencsém így hazamenni Bp egyik végéből a másikba...

A megoldás a karbit kell kipucolni, ÉS egy benzinszűrőt kell iktatni az AC és a karbi közé, mert különben újra eldugul.

Előzmény: Viktor1.6 (249)
scirocco Creative Commons License 2001.05.28 0 0 257
Ezek szerint u.az, mint a betöltőcsavar. Erre nem emlékeztem.

Ja, a bal keréknél van. :)

Előzmény: fly-boy (255)
scirocco Creative Commons License 2001.05.28 0 0 256
Ha elektromos gubanc, azt elég könnyű kimérni, bár ez nem valószínű, hiszen ha búg, akkor a szivattyú megy, csak benzin nincs benne. JAvaslom a segéd-AC ellenőrzését, illetve a segéd-AC és a nagy AC közötti kis benzintartály kipucolását (csöveket is).
Előzmény: TAcitUS (252)
fly-boy Creative Commons License 2001.05.28 0 0 255
egyébként az olajellenörzö csavar a jobb oldali kerék mögött van a váltoház oldalán. ez egy imbusz fejű csavar és elég szopatos kivenni az alubol. a menet aljáig kell hogy érjen az olaj.

Belső féltengej csuklom már nekem is tört szét de álztalában mindig a kosár megy szarrá.
Nekemsikerült itt Nyíregyen 3 ezer ért vennem bontottat és teljesen király.Marhára kell vigyázni a tengelyvsonkra ráadásul nekem nem is csavaros hanem zégergyürüs.

Torpanás lehet a gyorsitószivattyutól is de lehet a ha karbis a fuvoka tömödésétöl is . Ki kell takaritani faszán. Egyébként a karbisok elég érzékenyek a koszra. Ha kell fúvoka esetleg 3 karburátornyi van belöle.

macsek Creative Commons License 2001.05.28 0 0 254
kicsi fekete: hááááát, tudni kell hol keresni ;-)

TAcitUS:

Mind a 2 AC-t kicserélted már? Mert esetleg próbáld meg a másikat is! (36 és az a két csövű vacak a tankban)

Előzmény: kicsi fekete (253)
kicsi fekete Creative Commons License 2001.05.28 0 0 253
Hol lehet ilyen vagy ehhez hasonlo kepeket lelni a netkon?
Előzmény: macsek (236)
TAcitUS Creative Commons License 2001.05.28 0 0 252
Udv

Cimzett: minden Scirocco guru

Targy: Ijet meg nem b*tam. Ti?

A szopas maga:
Uzemanyagellato renccer. Allohelyzetben nincs hibajelenseg, minden
tokallat. De ha gurulunk vele (akar 5-el akar 80-al) majd fekezunk,
az auto ugye picit elore fele billen es ennek hatasara az AC cseppet
bebug, nem nyom eleget, az alapjarati fordulat leesik, ezert a motor leall...
Csak elore fele fekezeskor, tolatva nem, valamint sima egyenletes haladasnal sincs semmi gond, kussol az AC. Magam reszerol eloszor vmi eltomodesre gondoltam a tanknal
vagy kornyeken, megneztuk, tank le, csovek, kulon vezeteken es tartalybol kapta a nyalat es nem a sajatjan, de meg mindig. Volt egy AC csere is, az ujjal is
ezt produkalja. Ezenfelul a bemeleges szabalyzo is cserelve volt, mert idokozben
kijott, hogy szakadt a membran es dobalta a fordulatot aztan hatha attol
orul meg. De ez sem nyert. Elol injektor be van merve, minden adat OK, nyomas rendben
(allohelyzetben). Ezentul mar csak vmi elektromos hibara gondol6ok, pl hogy
vhol letestel fekezeskor es nem kap aramot hatul a AC pumpa. Kisse elakadtam.

Ha van valamelyikotoknek tovabbi otlete, tisztelettel varom.
A helyes megfejtok kozt 2 db hasznalhato Kamei kuszob spoilert
sorsolunk ki (mostelleg).

Thnx

attila@scirocco.hu

scirocco Creative Commons License 2001.05.28 0 0 251
Hány fokra van állítva a gyújtás?

Ja, az előző volt a 250.hozzászólás. Lassan, de biztosan... :))

scirocco Creative Commons License 2001.05.27 0 0 250
Lehet hogy a gyorsítószivattyú nem ad (elég) benzint, mikor lenyomod a pedált -> a hirtelen fojtószelep nyitáskor csak levegő megy be -> torpan.
Váltóolaj: van a váltón egy szintellenőrző csavar, ha azt kicsavarod, ott lehet látni. Most álmos vagyok megnézni, hol is van pontosan, de addig is húzd ki a sebességmérő spirált, és ha jó olajos a töve, akkor nagy baj nincs.
Előzmény: Viktor1.6 (249)
Viktor1.6 Creative Commons License 2001.05.27 0 0 249
Hello! Nálam az szokott lenni néha, hogy ha gázt adok, akkor inkább gyengül, mintsem húzna (kis gáznál is , meg padlógáznál is). Ha ilyenkor pumpálom a gázpedált, akkor rendbe szokott jönni.
A gyújtás be lett állítva, kicseréltem a benzin szűrőt (hátha tiszta retek,és az fojtja), de semmi változás. Ha van valakinek egy-két jó ötlete, hogy mitől lehet ez, szívesen veszem!

Más. Hogyan lehet megtudni, hogy mennyi olaj van a sebváltóban?

Adm Creative Commons License 2001.05.27 0 0 248
egyáltalán nem indul be.... akár le is merithetném az akksit....
Előzmény: scirocco (246)
scirocco Creative Commons License 2001.05.26 0 0 247
Esetleg padlógázon tartva, hogy kapjon rendesen levegőt...
scirocco Creative Commons License 2001.05.26 0 0 246
Akkor egy kis járatás után spricnik ki (azt úgyis olyan könnyű :)), és figyeld, hogy csöpögnek-e.
Kérdés: amikor ezt a hibát produkálja, akkor hosszas indítózásra SEM indul be, vagy arra azért igen?
Előzmény: Adm (245)
Adm Creative Commons License 2001.05.26 0 0 245
A hő-idő kapcsolom tényleg szar, de pont ezért le van húzva a hideginditószelepemről a kanóc...
Előzmény: scirocco (244)
scirocco Creative Commons License 2001.05.26 0 0 244
Asszem Kizo arra gondol, hogy mikor megszűnik a nyomás, a befecsik nem zárnek el, hanem csöpögnek. Az is lehet, hogy a hő-idő kapcsoló nem jó, és ilyenkor bekapcsolja a hidegindító szelepet is, és a túldúsulás miatt nem röffen be a motor. Azt nem tudom, hogy a H-I kapcs. tudja-e ezt véletlenszerűen előadni.
Adm Creative Commons License 2001.05.26 0 0 243
Nahh, megyek busszal sződligetre... Kircsi.... Kezdem utálni a vasat, ez folyton szivat....
Előzmény: Adm (242)
Adm Creative Commons License 2001.05.26 0 0 242
jahh, gyujtásom ok, és be is van állitva rendesen...
Előzmény: Adm (241)
Adm Creative Commons License 2001.05.26 0 0 241
Az ázolog mit jelent? :o)

Amuyg az a röhej, hogy nem rendszeresen csinálhja ezt, hanem mondjuk 1-2 hetente egyszer...

Előzmény: kizovwsc16v (240)
kizovwsc16v Creative Commons License 2001.05.26 0 0 240
"állok vele negyed, fél órát, és utána inditanék. Még csak
be sem röffen,"
Azt hiszem ázolognak a befecskendező fuvokáid, és amíg el nem párolog a benya nem tudod beindítani.
Nekem mondjuk gyujtásprobléma miatt történt ugyanez, de hát az kizárt.
Előzmény: Adm (238)
Adm Creative Commons License 2001.05.26 0 0 239

Hmm, eltört a belső féltengelycsuklóm. Király... És mind ez amiatt, mert multkor valami idióta a tengelycsonkálványomba szar csavart rakott.
Nincs valakinek felesleges belső csuklója? :o)
Nem is kéne az egész, csak az a bigyó, ami a tengely meg a külső rész között van. Néztem etkát, röhej, a külső csukló alaktrészei rendelhetőek,a belső viszont csak egyben van? Vagy elnéztem valamit?

Előzmény: Adm (238)
Adm Creative Commons License 2001.05.26 0 0 238
Köszi! :o) Valamikor már tényleg visszajutattom a könyveidet. :o)

Következő problém. Motor ugy középmeleg. Értsd megyek, állok vele negyed, fél órát, és utána inditanék. Még csak be sem röffen, semmi, csak tekeri az öninditó... Aztán várok ugy 5 percet, és szó nélkül, majdhogynem pöcre beindul a gép. Gyujtás ilyenkor is rendben van, mert kétszer is lekaptam egy kábelt, és volt szikra... Nos? Van valami ötletetek?

Köszi!

Jahh, ezekszerint hol a toszban folyik a tankom és miért???

Előzmény: macsek (236)
scirocco Creative Commons License 2001.05.25 0 0 237
Adm!

Visszafolyóág: a benzinpumpa oldalán, afelett egy kicsivel.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!