Kunsági dízel.
A Dél-Alföld vasútbarátainak internetes gyűjtőhelye. A rovatban az alábbi vasútvonalak szerepelnek(menetrendi mező száma szerint): 85, 102, 103, 121, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 135, 136, 142, 145, 146, 147, 148, 149, 151, 152, 153, 154, továbbá: megszüntetett, megváltoztatott vonalak, kisvasutak, valamint minden ami a felsorolt vasútvonalakhoz kapcsolódik.
Akkor igen. Megerősítést nyert, hogy Korhánköz az a Homokbánya mögött volt. Valóban megállhatott volna ott a vonat mostanában is, a kollégistáknak jobb lett volna. Az a +2 perc meg nem sokat számít.
Az a baj, hogy az most csak egy szobor. A motorja dög, úgy emlékszem féltengej törött, DE... ha tudunk rá lét szerezni...-igérem-... azt is megmütjük!!
Talált, süllyedt. Jut eszembe: direkt vettem két kéregjegyet(60 km 90% 90 Ft, 2009. 03. 22.) Alateának és looksharpnak, arra az esetre, ha még nem volna nekik. Alatea olvtárs igényt tart rá :-)
Mk48-2008: Bizony, bizony mondom néktek, hogy közületek egy elárul engem. BDa-w: Uram, ki az? Mk48-2008: Az, akinek az ecsetet bemártom és odaadom. (és bemártva az ecsetet, adta a balatonfenyvesi kocsinak)(amit trailer-re rakva hoztak ide)
Május végén szerintem mindkettőt le lehetne festeni:
Mi van a dobozban? :)) Kitérőellenőrzési könyvecske.
No akkor ide is: feltehetőleg a Nagytőke - Tiszatenyő vonal mellől bontják a régi távközlési vezetéket meg az oszlopokat. Egy kupac itt van belőle, a kép tegnap készült, ma reggel is ott volt, de mire hazajöttem Pestről, a kupac eltűnt.
Szóval úgy. Sokat nem tudtam meg, de azt már biztosra tudom, hogy ilyen volt Tiszaalpár alsón, és Tiszajenő-Vezsenyben is, de valószínűleg kinőtték az épületet, ezért -talán a két világháború között- átépítették/újat építettek ezek helyett. Piroskán viszont "egyszerű őrház váróhelyiséggel" van az építéstől kezdve, csak épp már a rakodóvágány nincs meg.
Egyébként Piroska Puszta-Paládics néven kezdett. Akkoriban úgy volt, hogy a 33-as szelvényben rakodót létesítenek, az 55-ösben pedig a személyszállítást szolgálták volna ki, de úgy tűnik, ebből nem lett semmi. (mellesleg a 33-as szelvény nagyjából a Déli rendező környéke most).
Végére két amatőr kérdést engedjetek meg: -mikor nyílt meg a jelenlegi szolnoki állomás? -a 2. magyar vasútvonal eleve kétvágányosra épült, ugye?