Én is mondtam itt és úgy tudom hogy van. Ezért is fújja a meleget (langyos levegőt)nekem már 2 perc múlva, amikor a motor hőfokjelzője még meg sem mozdult. Bár a motor is dízel létére nagyon hamar eléri az üzemi hőfokot. Ha valaki tudja, hol lehet erről hivatalos információt találni és közzétenné, azt megköszönnénk, mert már többször előjött ez a téma és én a neten nem találtam erről semmit!
Ha ez igaz, akkor a fogyasztásra is ki kell hogy hasson egy kicsit, mert a fűtőszál rengeteg elektromos energiát emészt föl és ez visszahat a generátoron keresztül a motorra. Én is 15 percig full állásban nyomom a meleget és az átlagfogyim 6,1 liter - bár erről még nem tudok érdemben nyilatkozni.
Napi tipp: átdolgoztam a májusi cascómat. Jó 22%-al kevesebbet fizetek., eddig 61.000Ft volt. Most 47.480Ft / év. poggyászbiztivel, 10% 50e önrésszel Vidék, C08, partnerk.10% üzleti kedv.5%
Pénteken túra berlinbe, végre lesz egy tartós tesztem is, fogyi adatokkal: lóhal- állában vágtatva :-D oda vissza.
Nekem is nagyon tetszik a hike green szín, főleg ha tiszta (majd moshatod rendesen) és napfény éri. Az elsőre rendelt szídem is ilyen lett volna, sőt az előző autóm is sötétzöld volt. Tavasztól egy kultúrált ezüst színű alumínium felni nagyon jól passzol hozzá. Ja, majd a kiaceed.info-ra is lehetne képeket feltenni a kocsidról, mert még ott nem láttam zöldet. Igaz most nekem ezüst színű az SW-m, kipróbálom ezt is mennyire állja koszt és veri vissza a napsugarakat, állítólag. És ne szomorkodj, itt vagyunk, ha nem is minden nap!
(Olvasom az LX Base-es népítéletben, hogy nagy a klíma felára magas. Majd csak lassan megértik, hogy klíma nélkül autót már csak áron alul lehet eladni, és nem fordítva van a dolog...)
A hátsó öv visszajelző lámpákról ír a használati útmutató, asszem 35 mp múlva elalszik, de ha elindulsz, megint felvillan, aztán bizonyos sebesség után megint elalszik, most nem tudom hirtelen fejből :).
Gratulálok! Na látod, minden jó ha a vége jó! Remélem a gumiszőnyeg problémád is megoldódott!
Nekem a hátsó üléseknél mindig be vannak csatolva az övek (már a szalonban átvételnél is így voltak - lehet hogy nem véletlenül), ezért nem jelez akkor sem, ha egy nehezebb csomagot teszek rá.
Ma végre beléptem én is a Ceed-esek képzeletbeli táborába. :) Átvettem az autót, a kőfelverődés hibátlanul javítva, újrafényezve az a rész, festékvastagság mérővel lemérve, pont annyi mint körülötte vagy bárhol máshol. Szóval tökéletes munka, kárpótlásul kaptam GPS-t. Persze papírt írtunk róla... Teljesen korrektek voltak a kereskedésben!
A lényeg: nagyon állat az autó, nagyon megy... :) Bp-ig 4.9 volt a fogyi, Bp-en dugózva felment 6-ra. Ennyit a bp-i közlekedésről... Próbáltam megnézni 130-as tempónál, de csak 120-ig jutottam, mert nem volt tovább lehetőségem, de valahol 5-5,5 liter körül mozgott a pillanatnyi fogyasztás. Minden tökéletes, most 124 km van benne. :) Illetve 1 dolog nem, az pedig a hátsó sorban ülők biztonsági öv figyelmeztető lámpája. Menet közben kigyullad a 3 emberke, főleg indulásnál. Majd elalszik. Ha hátra ül valaki, akkor vagy ég vagy nem..., de ez legyen a legnagyobb hibája, majd megnézetem.
Azt hiszem nem írok még népítéletet... ;)))) Bár még 2-vel bővült a tegnapi nap folyamán.
Úgy tűnik eléggé elfoglal benneteket az adok-kapok. Véleményem szerint mindenkinek lehet véleménye, de ha nem igazán itt van a helye, akkor észre kellene venni, hogy a határa a vélemény nyilvásnak.
Természetesen nem kívántam senkit sem megbántani!
Sajnálattal látom, hogy hiába bróbáltam terelni a figyelmeteket az autómról készült képekkel, és így vissza vezetni a beszélgetést a topik eredeti témájához.
Nem mozgatot meg senkit, pedig a korábbi hagyományokhoz igazodva igyekeztem megmutatni, hogy a topik lakóinak tábora milyen új autóval gyarapodott.
Pont ezért - is - vettem benzinest, nincs rizikó és így is megy mint atom :D
Én mindig azt mondom, hogy édesmindegy, milyen márka, tökéletes széria nincs, mindig van selejt- Eddig mázlim volt, úgy néz ki, az SW-m is jól összerakott autó :)
Na jól bevásároltam:(( Az 500ml es spurit (piros) adták 3490FT ért,úgy hogy ezt a helyt maga Balatoni Úr ajánlotta telefonon!!! Ez így már kicsit se éri meg,ha 1500Ft lenne akkor abból vennék de így! Már bánom hogy megvettem,azt hittem ez a nagyobb kiszerelés,de látom,h a nagyobb az kannába van!
Tudtommal Bravoból csak a 150lovas T-Jet van, Puntoból van 120 és 150lovas Abarth. :x
Az ismerősöm a 120Le Puntoról beszélt, aminek a turbója 2,5-3ezres fordulatnál kapcsol. Mivel nem 6sebességes a váltója, gondolom szinte folyamatosan megy a turbó, és így jön ki ez a fogyasztás.
Nekem az 1es Focus belseje abszolut nem jön be a kvarcórával és az összevissza vonalakkal (de ez az én véleményem) :x
No, nem akarom szétOFFolni a topikot, szal a témát be is fejeztem :o)
Gondolom a turbónál nagyonnagyon számít, hogy milyen fordulaton használod. Ha elkezdi beszívni a sok levegőt, akkor ahhoz nagyonsok benzin kell. De gondolom lehet alacsony fordulaton is járni vele. 50-nél hatodikba, oszt csókolom. Egyébként én is nézegettem a Puntót, Bravót, pont a turbós motor miatt. Csaképpen olyan volt a kereskedő hozzá (nem) állása, hogy otthagytam. "Majd talán lesz belőle tesztautó, blabla"
Végezetül még valami: nem akartam szét OFF-olni a topikot, de mivel engem nagyon érdekel a Ceed, ezért csak ezt a topicot olvasom. Ezért a ti véleményetekre voltam kíváncsi a Fiat árajánlattal kapcsolatban. Nem értem miért ne beszélhetnénk meg itt néha mást is, esetleg a Ceed-el összehasonlítva. Ne legyünk szakbarbárok.
Ember, miről beszélsz? Fiat fan? Eddig az volt a véleményem, hogy olaszt soha, de utálom az elvakult embereket. Kérek minden hozzászólót a témához, hogy az eredeti hozzászólásomat figyelmesebben olvassa el, mielőtt ilyen címkéket osztogat ki....
A mostani Bravo belsejéhez hasonlítottam, ahhoz képest spártai. Jelzem az én 1-es Focus-omnál egy fokkal sem szebb a belseje, és semmi elfogultság. Jelezném neked is, hogy szimpatizálok elég erősen a Ceed-el, de ez tény.