Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 14022

Őöööö. Izéé.

Ahogy én tudom, 1968-ban Luganszkban folytak a tárgyalások a Ludmillát illetően, amit egyes források már akkor M63-asként, a Szergej hivatalos "nagy testvéri" folytatásaként emlegettek.

Az, hogy miért született meg a Gyík, egy másik történet. Pl. szó volt arról is, hogy a MÁV ragaszkodott az 1250 mm-es kerékátmérőhöz, de a Ludmilla csak 1050 mm-essel rendelkezett.

De mivel ez a deal akkor nem jött össze, a hivatalos gépbesorolás miatt lett a Gyík az M63-as.

 

Ilyen formán jogos lehet egy fantázia festésű Ludmilla M63-as számozása nem?

Előzmény: Törölt nick (14020)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 14021

OK!

Kisebb lesz a villanyszámla!

:-))))

Előzmény: teaház (14017)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.07 0 0 14020

Miért lenne túlzás a gyorsvonat a Ludmilla-nál?

Nézz csak körül itt:

www.bahnbilder.de

Tele van régi DDR fotókkal, ahol az ottani 132-esek a mai MÁV IC-k akkori DR megfelelőét, a Städte-express-eket huzigálták.

 

Amúgy, ha már MÁV mozdonnyszámozás:

Nem úgy van, hogy M62 = dízel, hat tengelyes, ilyenből a 2 szolgálatba állított tipus?

Ugyanis ilyenből a NoHAB volt az első, a Gyík meg a harmadik, ezek alapőján lehetne a Ludmilla fantázia az M64, nem?

Előzmény: Törölt nick (14014)
karesz500 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 14019

És a teaház! Ilyen hidegben legalábbis jól jönne! :-) Mármint a tea!

Előzmény: gkiri (14018)
gkiri Creative Commons License 2009.01.07 0 0 14018

No most már azért szépen alakul!!!

 

Tehát:

 

zolTTán, jakoa, karesz500, ho, Uplink, julatti, csíkosháTTú, modelitt, Jvnd, John07doki, SzolTT+asszony! hamel, TTomasz, Holgery, mastertape, rákattantunk, gumidani, Gashpy, Bzoli, KRUPPI, Arp78

 

22, ha jól számoltam!

Kihagytam valakit? Mondjuk...Lavadome,TTbakter, Bill Nagith, fanTThomas...stb

teaház Creative Commons License 2009.01.07 0 0 14017
Üdv!
Kedves BaráTTaim!
Ha nem zavar senkit ,hogy világítani fogok (de. izotópos futóversenyem lesz) ,akkor mennék én is a találkozóra.
Üdv Teaház
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14016

Ne is mondd!

Most kínlódom Szilire tükörrel. Ez meg ugye alul-felül drót...

Tessen I-ben, G-ben modellezni, ott nincs ilyen gond.:-))))

Előzmény: kozma555 (14005)
Arp78 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14015
Én is megyek.
Előzmény: gkiri (13996)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14014
A REViziónál szolnokit használtam. Igy az lehet mozdonyfelirat is, hiszen Szolnok mozdonyt is tud fogadni. A 140-es sebesség is stimmel, a gyorsvonati fék jelzése lehet, hogy túlzás. A féktípus viszont tényleg személykocsié. De messziről nézve jó, mert a Herkulesnek is hasonló jelzést vissel.
szvsz
Előzmény: vasutTOM (14012)
modelitt Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14013
Sziasztok !!
Egy kérést postázok, "KRUPPI TIBOR " jelentkezését a club talira,valami miatt nem tud a netre feljutni,ezért kérte meg szerény személyemet,hogy jelentsem be őt...
vasutTOM Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14012
Hát elég érdekesen néznek ki rajta a személykocsi felíratok! :-))
Előzmény: Törölt nick (13987)
ho Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14011
Én viszem magammal 14-én üzleTTársamat, Bzolit is.
Előzmény: gkiri (13996)
Gábor 70 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14010
Az tudnám mire használni! Köszönöm mindkettőtök tájékoztatását!
Előzmény: Törölt nick (14002)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14009
Szia!

Én már csináltam. Egy gép tükreinek elkészítése egy estét vett igénybe. Lefestve és lelakkozva.
Előzmény: kozma555 (14005)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14008
Szia!

Miért 2862?
Ezt a gépet Ludmillának vagy nagy Szergejnek nevezik, ezért elfér egy-két mozdony a mi Szergejeink között 62-es sorozatként. A MÁV be akarta vezetni pár éve a számitógépes pályaszám rendszert a mozdonyoknál is. Az M62-esek a következő psz-kat kapták volna: M62 000-099 - 2062, M62 100-199 - 2162, M62 200-273 - 2262
a remotok a 2362, a szélesek a 2562. A Gysev gépeken elvileg a 2962 lett volna.
A hozzászólásodban emlitetted, hogy a 2862 létező gép lenne? Szerintem a kék Szergejekre gondoltál, de az 40 62-esek.
Tehát szabadon maradt a 2462, 2662, 2762 és 2862.
Vagy a mostani aktuális pályaszám az M62 801 és 802 lenne.

Mivel a személykocsiknál is létezik ilyen, hogy a középszámcsoport más-más típusú vagonoknál úgyanaz. Például: 21-91 000 = GOSA, 21-91 100 = CAF, 21-91 300 = DWA.

Amúgy a gép tetszett ebben a festési variációban? Jó lett volna a MÁV vonalain ilyen gépeket látni?

Szia


Előzmény: Gashpy (13988)
Gashpy Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14007
pl. a www.digitalzentrale.de
Előzmény: kozma555 (14005)
stotiboy Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14006
Ezek az információk biztos az apróbetűs részben olvashatóak. Én egyre több ilyennel találkozom, főleg a TILLIG termékeknél.
kozma555 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14005

Csinált már valaki TT Nohabra tükröt?

 

Ekkora szopást... :(((((((((((((((((((((((((((

etwg Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14003
igy van a digitális, meg az analog hurok modul nem kompatibilis egymással és egészen más elveken müxik.
Előzmény: Törölt nick (14002)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14002
Mármint ez a bizonyos hurokmodul nem alkalmas analóg üzemhez. Valahol van egy rajzom automata analóg hurokra, előtúrom...
Előzmény: etwg (13994)
Gashpy Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14001
Megteszek én is mindent, hogy ott lehessek.

Akkor bővítve:
zolTTán, jakoa, karesz500, ho, Uplink, julatti, csíkosháTTú, modelitt, Jvnd, TTzozo, mastertape, rákattantunk, hamel, Holgery, gumidani, Gashpy
Előzmény: gumidani (14000)
gumidani Creative Commons License 2009.01.06 0 0 14000

zolTTán, jakoa, karesz500, ho, Uplink, julatti, csíkosháTTú, modelitt, Jvnd, TTzozo, mastertape, rákattantunk, hamel, Holgery, gumidani

Előzmény: gkiri (13996)
Holgery Creative Commons License 2009.01.06 0 0 13999
Holgery is jön!
Előzmény: gkiri (13996)
hamel Creative Commons License 2009.01.06 0 0 13998
Úgy látszik, eddíg a másik címedre írtam.
Előzmény: hamel (13997)
hamel Creative Commons License 2009.01.06 0 0 13997
Meg én is...
Előzmény: gkiri (13996)
gkiri Creative Commons License 2009.01.06 0 0 13996

Uraim!

 

Egyelőre a jelentkezők a Találkozóra:

 

zolTTán, jakoa, karesz500, ho, Uplink, julatti, csíkosháTTú, modelitt, Jvnd, TTzozo, mastertape, rákattantunk.

 

12, talán a harmada, mint legutóbb, lehet, hogy a kis terem is elég lesz?

 

Kihagytam valakit? Jelentkezzetek!

gkiri Creative Commons License 2009.01.06 0 0 13995
Lehet, hogy a jövő generáció már ezt fogja használni hurokmodul helyett is?
Előzmény: Törölt nick (13991)
etwg Creative Commons License 2009.01.06 0 0 13994

Zárlat nem zárlat minden esetben (itt az adott esetben nem). Nem a klasszikus értelemben vett zárlatrol van itt szo, csak némi "bitverekedésröl", amire a hurok modul reagál. Természetesen a müködö pályán ebböl nem veszel észre semmit mert annyira gyorsan reagálnak az áramkörök. (ellentétben az analoggal, ahol a zárlatra meglehetösen késön vagy soha nem reagálnak).

A hurokmodul nem alkalmas az analog pálya vezérlésére.

Előzmény: Gábor 70 (13993)
Gábor 70 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 13993


Kösz!
Őrület! :-)) A Pályán üzemelő modellek sem vesznek a pillanatnyi zárlatból észre semmit? lassulás, rándulás?
Analógban is üzemeltethető ezzel a modullal a hurok vágány?
Előzmény: Törölt nick (13991)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 13992

Íme!

Első képen a fordítókorong bekötése Lenz LK100 hurokmodullal. Másodikon a a gyári bekötése, analógban.

Előzmény: Gábor 70 (13978)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!