Azt hiszem ellenőriznem kell a már elkészített 266-os üléseimet. Egy kicsit méregettem.
a kép egy netes videóból való. Viszont a többi alap ülésről van prospektusom, csak pont a lapos támlásról nem volt adatom. A méretek centiben értendők a képen. Ha esetleg a lapostámlásról valakinek van gyári adata ábrája azt igazolás képp szívesen fogadom.
Ikarus 293-asnál a teherviselésen kívűl a C tengelyben milyen szerepe van a kerékagy bolygóműnek? Így, hogy nem hajtott tengely hogy kell elképzelni a belső felépítését a hídnak? Féltengelyek és differenciálmű van benne? Ezen agyalok.
Igen,mondjuk szerencsére nem sokat kellet próbálni.Igazán csak a hátsó szélvédőket+a sarok üvegeket.Az oldalsó üvegek alukeretesek,szóval azzal sok gond nincs,ugyanez van az első szélvédőkkel is.A tető-ablakok helyéhez pedig nem nyúltunk,csak meg lett takarítva,tehét az tuti jó.(csak azt tettük be,ami újra lett gyártatva)
Ezt sokan hiányolják nálunk is. Sőt a Classicoknál az is zavaró hogy csak elől van vizes fűtés. télen meg hátul szétfagy az ember. Bezzeg a mienknél hátul is van 3 termál így a 7 termál + plusz az ülésem alatti egész kellemes időt varázsol a buszba igaz a víz nem nagyon éri el a 80°C-ot olyankor.
A hasonlóság oka, hogy rövid idő állt rendelkezésre a konstrukció kivitelezésére, így a karosszéria nagy része már gyártott elemekből, alkatrészekből készült. Ekkortájt még az IK180/556-osok gyártása zajlott.
Gyári kísérlet, vagy valahol egy vmilyen karambolos kocsi helyreállítása során épp Ik-556/180-as homlokrész volt szabadon a raktárban és azt tették fel ?