Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Köszönöm a felajánlást. Komplett van nekem is, csak úgy tudtam hozzájutni a sütő rugóhoz, de azt csak végső esetben szeretném megbontani. A sütő rugón és a tömítéseken kívül más nem megy benne tönkre.
Nem lenne egyszerű nyomórugót tenni a két elem közé. Nincs olyan szemben lévő két elég széles felület, hogy a nyomórugó fészkét ki lehetne alakítani. Hogyha lejjebb tekersz, látod a képemen a szerkezetet.
Gondolom TE is horgászol,így ismerős lehet a történet! Anno a felkapókarnál használtak torziós rúgókat,mivel állandóan törtek,mára már csak nyomó rúgót használnak erre a célra. Nincs rá mód a puskádnál,hogy kiváltsd nyomórúgóra?
Én olyat keresek. ami néhány hozzászólással lejjebb az általam feltöltött képen van. Tudomásom szerint a Lider elsütő szerkezete illetve annak a rugója nem ilyen.
De fogom! Úgy szoktam meg! A csőtörősöket is! Nem is tudnám másképp tölteni. Így esik kézre.
Még nem szedtem szét, de a rugó szokott törni, mégpedig felhúzás közben. Ott, ahol hajlítva van. Ott van nagy igénybe vételnek kitéve. Onnan lehet tudni, hogy nem akad meg.
Más probléma nem lehet vele. Üvegkemény felületű alkatrészek. Akár a fég puskákban.
Ez pedig alsókaros B3. Teljesen más szerkezet a kettő. Törött rugóval meg sem tud akadni, tehát felhúzni sem lehet. Józan, felelősségteljes használó kezében nem okozhat balesetet!
Ha jól emlékszem, pont TE csináltad a csavarhúzós megoldást a baleset elkerülés érdekében! Ilyen törés esetében,.csak az a megoldás a 100%-os biztonság! Süthetnénk az LGV-n alkalmazott, letört csőnél aktív biztosítást,pedig milyen jól elvitáztunk rajta. :-)