indulásnál egy diesel kályha annyira füstölhet csak,hogy autóban beépítve nem is kellene látnod....ott már kezd a párologtatópárna dögleni és majd megöli a gyertyát is. :)
Van egy VW t5 multivanom.Van benne kiegészítő fűtés de jelenleg nem működik.Tud valaki valakit aki profi a javításban korrekt áron? Budaörs,és környéken.
Plusz infók: A tank tele van, akksi 12.7 V , és az állófűtés vezérlő modulban nincs hibakód. Tehát ezek kizárva. Nincs lockolva se a kályha. A klíma vezérlőben csak egy hiba van, AQS Levegő Minőség Szenzor, de ennek nincs köze a kályhához, csak elzárja a külső levegő befújást az utastérbe automata szellőztetés üzemmódban, ha kint piszkos a levegő, ha meg hibát érzékel, akkor nincs autómata szellőztetés, de ennyi.
Van egy kiegészítő fűtésem, Webasto 4L0 815 071 B. (és még egy csomó szám van rajta, SW: 4L0 910 105 , Appl-ID: 901 24 13C , HG-ID: 901 23 39 E , SG-ID: 901 104 3D )
Audi Q7, 2006 június, 3.0 TDI, BUG 233 LE. Gyárilag ugyanaz mint az állófűtéses verzió, keringető szivattyú is van.
VCDS-el aktiváltam, így a klíma vezérlőben, (MMI-n, középkonzolon) megjelent a az állófűtés bekapcsolás és az időzítő is. Ha az állófűtést benyomom, akkor járó motor mellett (elindulás nélkül is) pár perc alatt felfűti 60 fokra vizet, füstöl is mint a gyárkémény, úgyhogy a klíma része működik.
Viszont ha beállítom az időzítőt (mondjuk reggel 6-ra, vagy fél órával későbbre) nem történik semmi. A középkonzol se gyullad fel, az óracsoport se, a kályha se indul el. Mi kéne még neki, hogy időzítővel is menjen? Vmi CAN busz konvertert mondtak, de nem volt egészen tiszta mit is kéne vele csinálni.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nemrégiben vásároltam egy külföldről behozott autót amiben utólag beszerelt webasto thermo top vizes fűtés van és hozzá egy T91távvezérlő egység. Sajnos a távkapcsolót azt nem adták ide. Kérdésem az lenne hogy lehet e valamilyen univerzális távirányitót betanitani. Sajnos külön nem találok csak távírányitót. Illetve amilyen van az skoda wv. stb. Igaz ezekre is rá van írva hogy T91. Csak nem tudom ezt össze lehetne e hozni az én sima márkafüggetlen T91 vevőmmel ?
-- ez is engem érdekel, szia, mik kellenek hozzá? Közben nyálazom a fórumot, amit eddíg leszűrtem: kiegészítő keringtető szivattyú, távirányító ( gsm vagy sima ) ami gombos kézi kapcsolást is lehetővé tesz, meg valami program mókolás a kályhán... ??? Érdekel a dolog, ezért írtam, keresem a megoldást
az amit leirsz helyes...elsőre csinál egy öndiagot ami 10-30mp,ez sokminden függvénye.majd ezután elkussol a kályha,de nem 1 percre.....max 3-5 mp-re és ezután kezdi meg a begyújtási protokolját.
meg tud úgy dögleni a panel h nem vezérli ki teljes kitöltéssel az ac-t....de ez vagy beázás vagy megfőzés eredménye.
Bekapcsolom az állófűtést. Egy rövid időre beindul a ventillátor utána kb 1 perc csend. Azután szép lassan fokozatosan elkezd bekapcsolni a fűtés. Egyik alkalommal amikor előtte direktben pumpáltattam vele üzemanyagot akkor jött a meleg kb. 1 percig a kipufogójából. Azután szép lassan visszahűlt és csak hideget nyomott.
egyrészt az egy dózispumpa,nem szabad sokáig egyfolytában feszültséggel támadni. :)
másrészt nem lehet h valami baja van és már a begyújtásig sem jut el a kályha?
attól h zúg a kályha nem jelenti azt h mennie is kellene,egy hozzáértőnek diag nélkül is elmond sokat az indulási protokolja a kályháknak míg aki ebben nemjáratos az csak annyit érzékel h a kályha elkezd zúgni.viszont amikor bekapcsolod akkor minden kályha csinál egy öndiagnosztikát,eber és webasto is, és ha ezalatt vmi nem tetszik neki akkor szépen leállnak a meghatározott protokol szerint.
Egy Eberspacher Hydronic D5W S-el kapcsolatban kérdeznélek titeket. A készülék nem hajlandó működtetni az ü.a. szivattyút. Direktbe kötve nyom egyet a szivattyú, utána feszről leszed újra rárak megint nyom egyet a szivattyú, de ha be van kapcsolva az állófűtés, akkor semmit se csinál. Ha tudtok ötletet adni azt megköszönném. Esetleg vezérlés baj, vagy relé, vagy csak kontakthiba?
egy évjáratot és típust írhatnál,de amit leírtál abból az a nyílvánvaló, hogy kiegészítő fűtésed van.át lehet alakítani állóra természetesen,de ez nem 2 db vezetéket jelent csak.
az Audi forumból irányitottak ide, állófűtéssel kapcsolatban lenne kérdésem, esetleg, ha valaki tudna segiteni ebben.
az autómban beépitve találtam egy Webasto Thermo Top C készüléket. de sajnos sem távirányitó, sem vezérlő nincsen hozzá, és az autó menüjében sem érhető el semmi beállitás hozzá. a készülék viszont időnként üzemel: hidegebb időben a motor beiditása után előfordul, hogy bekapcsol, és (szerintem) a vizet fűti fel, hogy hamarabb bemelegedjen a motor. ez onnan derült ki, hogy állo helyzetben elkezdett füstölni az auto orra jobboldalt elöl, és égett oljaszaga volt.
a beépités elég gyárinak tünik, mivel nem utolagosan vágták ki a motor takarólemezén a kipufogójának a nyilását. a kérdésem (kérdéseim) az lenne, hogy elképzelhető, hogy igy használatos ez a készülék az autóban, vagy nem kaptam az autó vásárlásakor távirányitót? esetleg utólag meg lehet oldnai valami vezérlés beépitését, vagy hogy távirányitóval be tudjam inditani a fűtést?