Talikon látni itt-ott, már én sem tudom kinél láttam - tesség eljárogatni, aztán hátha ráakadsz egyre :-) Még mindig el vagy tiltva tőlünk!? :-( Mintha a tavalyi trip után emlegetted volna...
ebből lehet többfajta átmérőt kapni lyukas középpel is (hátha van pont akkora mint kell)
lehet esztergálni (nem fogják szeretni de nem gáz annyira) utána halk és örök élet, nekem ebből van a kapu felső vezetőgörgő is a motoron is ebből volt görgő, még a villán lévő nagy karika is
Évadnyitóra már biztos sikerül vele eleget menni, hogy tudjak frankón nyilatkozni!
még csak 200km van benne :D! Nagyon könnyű-könnyen irányítható.
De már most van negatívum! Ezt orvosolni kell mert rettentően zavar a lendkerekes hang. ahogy a lánc hozzáér a kislánckerék előtt van egy láncvezető görgő.
Bízok benne hogy ez bekopik vagy nem tudom. kellemetlen zörgő hang.
Lehet megreklamálom az 1000km-es szervíznél :D
Afrikán nincs ilyen gyárilag, az ex DRZ-men meg ez hiányzott.
Neeem, nem,hogy duplán, hanem még kevesebbet is egy fővel... Merthogy egyszerre csak egy személyt lehet(ne), Te meg hármat akartál - és még csak kettőnél tartasz :-))
Semmi baj, az egyiket törlöm - így viszont Te regisztrálsz, Te is fizeted a a csapatot, így lesz rajtad/rajtatok számonkérve :-)
Ez a méret még befér a 3yf villába, szélesebb sztem nem. Mire akarod használni?
Az e09-ről nem kell letenni feltétlenül, de oldaltartása nem sok, viszont ez csak sárban zavaró. Nekem nyáron, kopottan is elegendő volt -száraz terepen. Más kérdés, hogy most majd minden bütyök töve be van repedezve.
"130/80-17 C02 Mitas crossgumi. Cross és oldalkocsis cross motorok hátsókerekéhez tervezett gumiabroncs. Kemény terepen rendkívül jó motorozási felületet biztosít a mintázata és kialakítása. DOT és ECE-R75 engedéllyel rendelkezik. Súlyindex: 65 (290kg). Sebesség index: N (140 km/h). Kialakítás: TT. Legnagyobb nyomás: 230 kPa. Tömege: 5,5 kg."
Ezt írja a C02-ről. Bár a méret akkor se felel meg a motor gyári gumi méretének. Na de mind1 majd lesz valami :)
az ilyen gumikkal ott van szopó hogy ha kijön a motoros elé a hülye autós akkor nem csak az lesz az autós egyetlen mentegetőzési lehetősége hogy "gyorsan jött" hanem meg fogják állapítani hogy nem közútra való e-jeles a gumi aztán amiatt nem tudott megállni-megfelelően lassítani
persze nem akarok álszent lenni mert nem egy erdélyi taki túrát toltam le szarrá kopott cross gumival (vége felé volt csak fim-gumi)de azért ezek benne vannak
Köszönöm, ez is lehetne opció, de itt áll a T.K. motorból a kerék ami már adott csak gumi kell rá, de akkor várok még, hát ha lesz olcsóért C02 egy elégedettlen tulajtól :D
Xtz660 hátsó kereke csak 17" így ez nem jó, de azért köszönöm. 18" sok van jó áron, de 17" már nem 😔 és arra, hogy néha át rakjam igazából pici pénzt tennék csak bele.
Tudom, hogy 1000x körbe járt dolog (gumi). Találtam itthon egy alig 10 éves krossz gumit előre. Néztem hátra is, de nincs használtan, ha van akkor vagy már minta mentes vagy annyi mint egy új. Mitas E-09en gondolkodtam (találtam 15eFt-ért újat), de ez állítólag egy sz.r, mert túl nagyok a blokkok és egy vonalba vannak és nincs emiatt oldaltartása. Viszont találtam kb. ennyiért egy Vee Rubber VRM109. Az a kérdésem, hogy ezt valaki ismeri? Érdemes bele folyni?