Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Trotter66 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34305

Neked mennyi kilóméter van benne, és melyik motorral szerelt?

Előzmény: panamator (34303)
Trotter66 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34304

Nézd meg az új (szalon)árát... 3-400E HUF, ha jól emlékezem.  Mondjuk az zsírúj.

Előzmény: panamator (34303)
panamator Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34303

Az kemény, a 100e. Lassan már szalonautó-árban van ez a valami.

Előzmény: Trotter66 (34302)
Trotter66 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34302

Bontottat felejtsd el, hacsak nincsen nagyon pénzszűke.  A felújított jó választás lehet, ha gyári minőségben történt a művelet. Általában kell cseredarab, vagy kauciót kell fizetni.   Nagy általánosságban 100E HUF körüli történet.

 

wizard, ferryker lehet megoldás, de ha a gugliba beütöd, hogy turbójavítás lehet szemezgetni.

 

Cserekor azt sem szabad elfelejteni, hogy ha nem megfelelően van előkészítve a turbócsere, az új turbó is hamar megadja magát.

Vannak aranyfogások, amit a Renault-specialista ismer, más autószerelő meg nem.

Előzmény: panamator (34301)
panamator Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34301

Sajnos aktuálissá vált a turbó javítása/cseréje is. Milyen árban mozog egy használható bontott, vagy felújitott darab? Esetleg nincs valakinek baráti áron?

sisti007 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34300
Kész lett a gépmadár! :))
Ami tönkrement: Szívónyomás érzékelő jeladó...ez okozta a bajt...
Előzmény: stevie-13 (34272)
panamator Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34299

Köszönöm mindenkinek a gyors segítséget!

Előzmény: stevie-13 (34298)
stevie-13 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34298

Kérdésem az lenne, hogy a XVI., esetleg XIV. XV. kerületben, vagy a BP-Gödöllő útvonalon van-e valaki, aki ennek a javításával foglalkozik és nem aranyárban dolgozik? Mellesleg a fűtőmotor is leállt, azt is meg szeretném javíttatni.

 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=124855733&t=9098903

Előzmény: panamator (34295)
EME Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34297

Mindkét bajra gyógyulást hoz: Develooper 

Nulla hat húsz 825 kilencvenöt 19

Előzmény: panamator (34295)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34296

Nulla hat húsz 825 kilencvenöt 19

Előzmény: panamator (34295)
panamator Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34295

Üdv mindenkinek!

 

Nemrég fedezetem fel ezt a fórumot, sajnos már nagyon aktuálissá vált, hogy rákeressek.

Van egy 2006-os Grand Scenic II-es autóm. Már egy ideje vacakolt a műszerfal, de eddig a csatlakozó megmozgatásával életet tudtam lehelni bele. Tegnap viszont, valószínűleg a sok mozgatás hatására kiszakadt az egyik vezeték a saruból, azóta se kép, se hang, sajnos szó szerint. Semmit nem mutat a műszerfal, nincs hőfok-kijelzés, nem megy a rádió.

Kérdésem az lenne, hogy a XVI., esetleg XIV. XV. kerületben, vagy a BP-Gödöllő útvonalon van-e valaki, aki ennek a javításával foglalkozik és nem aranyárban dolgozik? Mellesleg a fűtőmotor is leállt, azt is meg szeretném javíttatni.

 

Várom a válaszotokat ide, vagy privátban a henter@vipmail.hu címre.

 

Köszönöm

EME Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34294

Igen, ez a cikkszám. A boltban amúgy a 6x6-os kapcsolónak mondták. 

Legutóbb csak azt kaptam, aminek a leghosszabb a kapcsolója. Na az már kitámasztja teljesen a kilincsben lévő nyomókát. Így abból le kellett köszörülni egy jó adagot, a két kisebb gomb hosszúságút meg nem éri el! 

Szóval ez kell:

Előzmény: szalaics (34291)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34293

Ez a baj, hogy nem tudjuk mi az oka, oxidáció kizárva, esetleg olyan réteg alakulna ki rajta, mint a TV távirányítók panelein, a müanyag elzsírosodik?

Előzmény: EME (34292)
EME Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34292

Az nem látszik, hogy mi a bánata az eredeti kapcsólónak. Itt a fényképen is látszik, hogy a kacspoló réz felületek nem oxidáltak, nincs látható oka a nem működésnek. Egyet én kipucoltam, befújtam kontakt sprével összeraktam és úgy vissza a kilincsbe. Egy hónapig teljesen jó volt, de aztán újra kezdte. Ő volt a bal hátsó. Azóta ott is új kapcsoló van:-)

Előzmény: Törölt nick (34289)
szalaics Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34291

 

egy értetlenke kérdést, /de lehet zűrös a napom és ez bekavar, de lehet alapból van ez :)

A kapcsoló típusa kapcsán a leírásod alapján a SW10035 250-es cikkszámú az pontosan ugye? /ha nem akkor cikkszámra pontosítanál?

Előzmény: szalaics (34290)
szalaics Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34290

 

Nagyon THNX!

Erre vártam már rég, hogy valaki leírja, ill. összegezze... :)

Nekem még minden ok, de ami késik nem múlik! sajnos...

Archíváltam!!!

Előzmény: EME (34287)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34289

Ja, az nem látszott miért mennek tönkre, működnek rapszódikusan?

Előzmény: Törölt nick (34288)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34288

Szép alapos hasznos :D

Előzmény: EME (34287)
EME Creative Commons License 2013.04.16 0 0 34287

Sziasztok!

Ajtókapcsoló csere

Készítettem egy összefoglalót a szabadkezes autók ajtózáró kapcsolójában lévő mikrokapcsoló cseréjéről.

Mivel én már –egy kivételével-mindegyik kapcsolót ilyenre cseréltem, gondolom mostanában ilyesmivel nem kell foglalkoznom. Míg friss az élmény, megosztom.

Első dolgunk, hogy az autóról leszereljük a kilincset és kivegyük belőle a kapcsolót.

Ezzel részletesen foglalkozik a Méganeklub oldalán két leírás, így én erre most nem térnék ki.

http://www.meganeklub.hu/index.php?Megane-II-kilincseben-levo-mikrokapcsolo-csereje

Ha a kezünkben van az eredeti kapcsoló, akkor azt szét kell szednünk annak érdekében, hogy az új mikrokapcsolót be tudjuk a régi helyett szerelni.

A kapcsoló a házában egy műgyanta szerű anyaggal van körbe szigetelve, ezt én csavarhúzó segítségével véstem ki belőle. Közben a kapcsoló darabokra esik, és látszik is, hogy hogyan működik. Szinte nyitott kapcsoló van benne eredetileg, a membrán szerű réz lapkát nyomkodja a zöld gumi bigyón keresztül a kapcsoló tetején lévő golyó, így zárja az áramkört. Ez a műgyanta szerű szigetelés hivatott megóvni a külvilág ártalmaitól a kapcsolót.

Miután kiberheltük a régit kapcsolót és a régi szigetelést, bele tehetjük az új kapcsolót. Rönofan02 márkatársunknak hála, tudjuk, hogy milyen kapcsoló fér be a régi helyére.

Mint a képen is látható, ebböl a 6x6-os kapcsolóból 4 féle nyomógomb hosszúságút árulnak az elektronikai üzletekben. Az első kettőnek nagyon rövid a nyomógombja, a leghosszabbank pedig túl hosszú, így nekünk az a kapcsoló kell, amelyiknek 2,5mm hosszú a nyomógobja. Ez egy zárt kapcsoló, remélhetőleg sokkal tovább bírja, mint az eredeti.

Nincs más dolgunk ez után, mint ráforrasztani a két vezetéket, majda a mikrokapcsolót elhelyezni a fehér műanyag kapcsoló házban, majd rögzíteni és szigetelni benne.

Erre használhatunk olyan műanyagot olvasztó pisztolyt is, de mivel nekem olyanom nincs, így én FBS ragasztót használtam. Alul is, felül is kitöltöttem vele a kapcsoló házát.

Száradás után mehet vissza az autóba. A legrégebben cserélt kapcsoló nálam már fél éve hibamentesen üzemel, így azt remélem hogy ez egy végleges megoldás lesz egy bosszantó problémára.

 

robrajcs Creative Commons License 2013.04.15 0 0 34286

Köszönöm a tippet!

Ezt otthon egyszerűen lehet ellenőrizni vagy javasolt a szervíz?

Előzmény: stevie-13 (34284)
sisti007 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 34285
Szia Stevie!
Autó Bagdány Pistihez került!
Többit majd késöbb.
Mégegyszer köszi! :)
Előzmény: stevie-13 (34272)
stevie-13 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 34284

bekapcsoltam a kormány alatti tekerő gombbal a tempomatot, majd a + kormány-gombbal megadtam 130 km/h-t (ekkor 115 km/h volt a sebességem), az autó felgyorsult, levettem a lábam a gázpedálról, az autó elérte a kívánt sebességet, majd szinte azonnal motorfékezett az autó, és megjelent a Speed Memory 130 felirat.

 

 

A Lagunáknál ezt az okozza, hogy a fékpedál- vagy a kuplung kapcsoló elmozdult a helyéről, a pedál érintése nélkül is zárt helyzetben van, és ez azonnal kioldja a tempomatot.

 

Mivel a Laguna és a SII tempomat-rendszere igen hasonlóan működik, először itt is a pedálkaapcoslókat nézném meg.

Előzmény: robrajcs (34283)
robrajcs Creative Commons License 2013.04.15 0 0 34283

Sziasztok, tegnap próbálgattam (volna) autópályán az új szerzemény dízel GSII-n a tempomat-ot.

Sajnos minden alkalommal a következő volt a jelenség: bekapcsoltam a kormány alatti tekerő gombbal a tempomatot, majd a + kormány-gombbal megadtam 130 km/h-t (ekkor 115 km/h volt a sebességem), az autó felgyorsult, levettem a lábam a gázpedálról, az autó elérte a kívánt sebességet, majd szinte azonnal motorfékezett az autó, és megjelent a Speed Memory 130 felirat.

Ezután ha + gombot nyomtam, akkor megismétlődött az előző jelenség, ha R gombot nyomtam, akkor nem történt semmi.

 

Előfordult másnál ilyen probléma, vagy netán én próbálom rosszul használni a funkciót?  (nem vezettem még tempomat-os autót)

grafy2 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 34282
Köszönöm szépen.
Előzmény: ThomBoy (34280)
grafy2 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 34281
:-)
Előzmény: Törölt nick (34279)
ThomBoy Creative Commons License 2013.04.15 0 0 34280
Nulla hat húsz 825 kilencvenöt 19
Előzmény: grafy2 (34278)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 34279

:)

Keresheted, de nem neked válaszoltam

Előzmény: grafy2 (34278)
grafy2 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 34278
Köszönöm a tanácsot. el sem indul a ventilator akkor is kereshetem ott a bajságot?
Előzmény: Törölt nick (34277)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 34277

Elsőre megnézném a pillangószelepházat, lehet egy takarítás is elég neki.

http://www.meganeklub.hu/index.php?Pillangoszelep-haz-tisztitasa

Előzmény: sisti007 (34271)
grafy2 Creative Commons License 2013.04.15 0 0 34276
sziasztok. Elért a ventilátor probléma egy fokozat sem megy. Developer elérhetőségét meg tudnátok adni. Köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!