Értem én, hogy elsődleges fontosságú volt a Jászkunos vizuális elemek eltávolíttatása, de akkor már az érintett részek újrafényeztetéséről is lehett volna intézkedni, mert ez így jelenleg borzasztó románul néz ki... :(
Na, nem mintha olyan komoly távolsági járatai lennének Szolnoknak, amik Tourlinert igényelnének. Legalább belátták, ez is valami. Az RLT-905 is csak a kosarasok miatt marad.
Valaki tudja, hogy mi alapján viszik a buszokat? Pl. Egerből egy Classic se ment, máshonnan meg azok mennek javarészt, valamint, hogy ennek mi értelme van, hogy Kecskemétre is vinnének belőlük, ahol szinte sose volt..
Momentán hetek óta egy másodperc szabadidőm alig van, így még nem volt időm őket megszerkeszteni. Az ünnepek alatt ha elkészülnek, feldobom őket ide. Addig is egy kis jegyzet az általam eddig ismert Credókról.
RTR-822: Cibakháza HCA-795 helyén, ami, gondolom, Kecskeméten fog kikötni RTR-823: Cibakháza JZY-159 helyén? (ha ez stimm, akkor nagy eséllyel tartalék lett az Ikarusból) RTR-824: Tiszaföldvár HYG-667 helyén, ami Jászberénybe költözött ??? helyére RTR-825: Szászberek HYG-665 helyén, ami Jászberénybe költözött ??? helyére RTR-826: Tiszajenő NZM-426 helyén, ami Mezőtúron LLL-882-t váltotta (az pedig nem tudom, hova került) RTR-827: Vezseny NZM-427 helyén, ami nem tudom, hova került RTR-828: Besenyszög JEL-068 helyén, ami Jászberénybe költözött ??? helyére RTR-829: nem láttam még RTR-830: Tiszavárkony HHG-113 helyén, ami, gondolom, Kecskeméten fog kikötni RTR-831: nem láttam még
Egyébként RWE-766-775 közt megnyertünk 10 Inovellt is, de azokról semmi infó nincs még. Vagy legalábbis hozzám nem jutott még el semmi infó.