az enyem 2007 oktobereben jott le gyartasrol es en majuskorul vettem. szallitani nem sokat kell ha szlovakiabol veszed :-) mondjuk a feheret amire kuldtem linket ismerem o az elso tulaj. gond az hogy regit nehez jot talalni es nem sokat adjak el mivel a bravo easy vagy minek nevezik mar klimaval a 120le kb 3,5milla ujban.en is vacilalok hogy eladjam vagy sem. mert sokba van bar nemkoltottem ra igazan meg a futomu is eredeti es nem kopog nem uszik az uton es mar 200ezret letekert. van egy alfam 159 ami szinten ma elerte a 200.000 na azt meg meg ugysem akarom eladni mint a bravot.de kellene egy nagyobb csaladi auto es melle valami amivel en tudok rohangalni es teljesitmeny orientalt vagyok.min egy 200LE re palyaznek most nem nagy tomeggben :-)
gambl r kocsija szeeep ritka szinu.ha jo aron van meggondolando az a regisztracios dij nem veszes tobbre tippeltem.
en a 150 le tobbre tartom nekem nem fogy az olaj sem, nemfustol,poccre indul hidegben is,belul apolt :-) hugom jar vele mar tavaly majus ota es azota csak a hutot csereltuk mert kilyukadt 5 ev alatt :-) meg vett bele hatso fekbetet. nagyon szereti.nyoma sincs a futasnak rajta.
Ha erdekel kuldj emailt es kuldok kepet meg barmire valaszolok ami erdekel.
". Az én kocsim is hirdetve van (nem akarom eladni, de jelenleg felesleges így ha megkapom az árát akkor eladom), de egy forintot nem kell rá költeni és ez itt nem a reklám helye"
láttam, hogy milyen topicokhoz szóltál hozzá :-) Volt némi ráutalás :-) amúgy azt néztem találok-e infót a te kocsidról :-) kiváncsi voltam milyen a patent...
2007-es, 2008-as EURO 4-es verziós esetén kb 150-180k HUF között vannak a költségek (ebben nincs benne maga a szállítási költség, illetve adott esetben az ideiglenes rendszám). Kb. ennyivel kell kalkulálni (1400 ccm alatt!!!)
"Abban igaza van Spiggynek hogy erre is, arra is költeni kell,"
Nem. Az én kocsim is hirdetve van (nem akarom eladni, de jelenleg felesleges így ha megkapom az árát akkor eladom), de egy forintot nem kell rá költeni és ez itt nem a reklám helye. Kopásmentes belső. friss vezérlés és olaj. Hibátlan futómű. stb.. Nyilván az ára is ennek megfelelő.
Elég sok autót megnéztetek (te is írtál mindig róluk ha jól rémlik és mások is). 1,8 ért általában már gigszer van velük. Na nem nagy, de van. Akkor képzelem milyen az amit 1,5 alatt adnak. (Valószínű lehet találni jót is, csak nagyon ritka.)
Végignéztem múltkor a 1,8 millio alatti bravokat. Lestrapáltak, sok kilóméteresek, sima üléses, kopottak belül, Fiat Szabós Csereautó megnéztem én is a saját szememmel, kb. 10 másodperc után otthagytam. koszos, kopott, zsíros, olyan mint amit az 5 év alatt sosem takarítottak ki, erősen karcosak stb stb.
Abban igaza van Spiggynek hogy erre is, arra is költeni kell, mert én is kicseréltem már sok kopó dolgot, és 1,850 000ért vettem, de egy makulátlan belsejű, sportcsomagos Bravom van most 90ezer km-el
Az sem utolsó szempont, hogy most veszel egy 200 ezer km es bravot, és ha neadj isten el akarod adni, mondjuk 250-300 ezer km-el, akkor szerinted Te adod el könnyebben a kocsid, vagy azok akik 100 ezerrel vette és csak 150-200 ezer km van benne? És az is tuti hogy egy 300 ezer km-es 8-10 éves Bravo sz@rt se fog érni.
A Fiat Szabósokat folyamatosan hirdetik én tavaly tavasz óta látom hogy fenn vannak, bár biztos nem annyira erőltetik az eladást mint egy magán tulaj.