Keresés

Részletes keresés

[db] Creative Commons License 2007.08.30 0 0 357
Igen, erre akartam célozni én is. A Vultronnál nagyon örülnek, hogy a BKV állandóan váltogatja a bemondónőket...
Előzmény: 18-09 (356)
18-09 Creative Commons License 2007.08.30 0 0 356
Jó ideig Ő lesz. Nem ideiglenes.
Előzmény: FLR - 723 Weenie (352)
[db] Creative Commons License 2007.08.30 0 0 355
Ezt hogy érted?
Előzmény: FLR - 723 Weenie (352)
[db] Creative Commons License 2007.08.30 0 0 354

Igen, az valóban hiányzik az új felvételekből.

 

"Üdvözöljük Utasainkat! Az első megálló a(z) ..."

Előzmény: FLR - 723 Weenie (350)
[db] Creative Commons License 2007.08.30 0 0 353

Na igen, ez már a 3adik. :)

 

Bea > Zsuzsa > Karola

 

Szerintem az első volt a legjobb.

Előzmény: Peti817172M (351)
FLR - 723 Weenie Creative Commons License 2007.08.30 0 0 352
kiricsi általába ideiglenes
Előzmény: Peti817172M (351)
Peti817172M Creative Commons License 2007.08.30 0 0 351
Szóval már másodszor cserélt bemondónőt a Volvo? :)
Előzmény: [db] (349)
FLR - 723 Weenie Creative Commons License 2007.08.30 0 0 350
iggen és tök fura hogy nincs az hogy,:Köszöntjük kedves utasainkat az első megálló a fonyód utca :S
Előzmény: [db] (349)
[db] Creative Commons License 2007.08.30 0 0 349
Az már nem! :) Múlt héten volt frissítés, és azóta többek közt a 7-esen és a 73-ason is már Karola beszél.
Előzmény: Peti817172M (348)
Peti817172M Creative Commons License 2007.08.30 0 0 348
Az a Tarcsa Zsuzsa :)
Előzmény: cmexpress (347)
cmexpress Creative Commons License 2007.08.30 0 0 347
Nemcsak az ex-Genfiek ilyen csábítóak, hanem KiricsiKarola is ezt szajkózza minden kanyarban a Kosztihoz érve a 7,73-asokon...
Előzmény: 19930630 (340)
MUV 3404 Creative Commons License 2007.08.30 0 0 346
én nem értek a kijelző vezérléshez, de lehet, hogy valamit ki akart írni, és nem nézte meg, hogy mit sikerült(70-esen ez rendszeres, mert 1-2 skodri nyomja aZ Erézsébet kitályné-Lövölde vonalat is), és előfordul hogy a vezér úgy indul el, ogy lövölde teret ír ki a troli
-az nem lehet, hogy a villamos átszerelt 59-esre, csak a Farkarét MÁRTON ÁRON TÉR VÁ.-t?
Előzmény: dyz (344)
Peti817172M Creative Commons License 2007.08.30 0 0 345
Hát mondjuk ha az 56-os kiírása után törlés nélkül átírja 59-re, de nem választ végállomást, és lenyomja a fökapcsolót, akkor visszakapcsoláskor egy szoftverhiba miatt visszaíródik a kiírt szám mellé az utoljára kiírt végállomás. De valószínű itt más lehetett, mert nem hinném, hogy a vezető át akarta írni 59-esre.
Előzmény: dyz (344)
dyz Creative Commons License 2007.08.30 0 0 344
A két kép készítése között 2 perc telt el:
56-os59-es???Figyeljétek az 56-os villamos kijelzőjét. Indulás előtt átváltott 56-ról 59-re, de a Budafok, Városház tér maradt. Így indult el.

Ez hogy sikerülhetett? Ha így ment a Déliig, vajon hány utast tévesztett meg?
bobalt Creative Commons License 2007.08.29 0 0 343
Eredetileg a tekerést motor végezte. A vezető kezelőszerkezeten (mint a digitálisnál) megadta a járatot és a szokásos dolgokat, egy szervómotor pedig odatekerte a megfelelő helyre a szalagokat. A rendszerhez kimondottan hatékony belső utastájékoztatás is tartozott, de itt is szalagok voltak és járatonként változtak. A szalagon rajta a vonal környezetének utcatérképe, ezen jelölve a járat útvonala, megállói, valamint a pályaudvarok és úgy rémlik, hogy nagyobb éttermek, üzletek is.
Előzmény: 19930630 (338)
bobalt Creative Commons License 2007.08.29 0 0 342
Szerintem határeset, hogy melyik a jobb, mármint a szalag, vagy a digitális fokgyem. A szalagot valóban cserélni kell időnként, szerintem valamennyit sárgul is az idő folyamán, viszont a digitális fokgyem, ami a BKV-s 400-asokban van, kevésbé üzembiztos. Leáll, befagy, beázik, gyakran hülyeséget ír ki. Nem sok kocsi van, amelyben normálisan, problémamentesen, rendeltetésszerűen működik. Véleményem szerint a BUSE kijelzők a Vultron vezérléssel a legtökéletesebbek.
Előzmény: Peti817172M (339)
szucsati Creative Commons License 2007.08.29 0 0 341
bkv.hu szerint szept. 3.
Előzmény: 19930630 (340)
19930630 Creative Commons License 2007.08.29 0 0 340
A 187-es busz mióta létezik? :D

Ugyanis az ex.genfi volvók nagyon át akarank rá csábítani a Kosztin.
Peti817172M Creative Commons License 2007.08.29 0 0 339
Na igen, ha nem cserélik 2-3 évenként a célfilmet, akkor könnyen elromlik, namármost nálunk 6 éve van forgalomban a tewe, és csak 1-2 célfilmet cseréltek azóta ki.
Előzmény: 19930630 (338)
19930630 Creative Commons License 2007.08.29 0 0 338
"a "tekerős fokgyem" vajon miért nem volt jó itthonra? A tw6000-eseken is megmaradt, és tudtommal működik."

Hát azért az, hogy működik az egy kicsit túlzás, ugyanis én nem nagyon láttam tökéletesen mindenütt ugyanazt a végállomást kiíros tewét... szóval annak a működtetése nem negyon szuperál jól szerintem, és azért lett beletéve az elektronikus mert mivel nem csak villamost pótolni vették megm hanem majdan más csuklósvonalakat is fognak vele bárbe adni (tudomásom szerint) ezért ne kelljen mindíg tekergetni.
Előzmény: vrobee (321)
19930630 Creative Commons License 2007.08.29 0 0 337
Azért mert azt nem a BKV adta neki, hanem Budaörs város önkörmányzata, mint ahogy buszt is az hozatta létre.
Előzmény: Peti817172M (336)
Peti817172M Creative Commons License 2007.08.29 0 0 336
Érdekes, nyár elején elkezdtek számokat adni a neves járatoknak (Alacska busz-254GY, Várbusz-10), most meg indítottak egy új járatot Budaörs belváros busz néven. Ha már elkezdték átszámozni a dolgoat, akkor az új járatnak miért nem számot adnak?
Hernyofan Creative Commons License 2007.08.27 0 0 335

A genfiben kékes-zöld kapaszkodók vannak, és lengő-toló ajtó van rajtuk, továbbá légkondisak ( csak ez egyiken sem működik, legalábbis azok közül, amelyiken utaztam ). Ezekben nem ír a kijelző semmit, de beszélni hallottam már. Aztán, hogy mi a helyzet ma, azt nem tudom, mert olyat is láttam, amiben nincs is kijelző belül, egy lemez van a helyére csavarozva.

A sötétkék-fehér az salgótarjáni, a kék csak matrica rajta. 

Előzmény: Peti817172M (332)
Peti817172M Creative Commons License 2007.08.24 0 0 334
Talán érdekelheti az ide írogatókat:

Vultron kezelési utasítás
Peti817172M Creative Commons License 2007.08.24 0 0 333
Én ma a 63-as busz vonalán már ilyen "modern" menetrendeket láttam végig.
Előzmény: gabor144 (330)
Peti817172M Creative Commons License 2007.08.24 0 0 332
Huhh, most melyik melyik?

Szóval van a K-s rendszámú, abban vultron van, és mondja a megállókat.

Van a J-s rendszámú (gondolom ez a genfi, mert külföldiül írja ki a hét napját, és hogy milyen névnap van), az csak viszonylatszámot és végállomást ír.

És van egy próbajáratos rendszámú, abban annyiban merül ki az utastájékoztatás, hogy elől 2, oldalt egy tábla van, hátul semmi.

Továbbá a J-s rendszámúakból két féle színű (sötétkék-fehér, középkék-szürke) van.,

A K-s rendszámúakban meg fakultatív, hogy meg van-e a belső kijelző, de amikben van, azokon se ír semmit, csak beszél.
Előzmény: Hernyofan (317)
MUV 3404 Creative Commons License 2007.08.24 0 0 331
egyszer előfordult, hogy egy vonalon(70T) 4 féle tábla volt kirakva
1. kísérleti menetrend amit végül száműztek
2. átlag 70. es menetrend
3. összevont 70, 78 menetrend
4.adott megállóból indulási menetrend
Előzmény: gabor144 (330)
gabor144 Creative Commons License 2007.08.24 0 0 330
És ez a fokozatos átmenet immár 9 éve tart, mert ha jól emlékszem 1998-ban jelent meg az első, adott megállóhelyi indulásokat tartalmazó táblázat az első "plusszos" vonalakon. Azóta sem találtam meg a logikát abban, hogy mely vonalon melyiket alkalmazzák. És az is kérdéses, hogy egyáltalán valóban valami cél felé tartó átmeneti folyamat lenne, vagy csak egyszerűen néha így, néha úgy. Azért remélem, hogy az utóbbi egy év személyi változásai után előbb utóbb kikristályosodik a folyamat.
Előzmény: vrobee (326)
gabor144 Creative Commons License 2007.08.24 0 0 329

Ha a két viszonylat együtt olyan követést ad, mint a 18-56, akkor ennek szerintem nincs olyan nagy jelentősége, de sok esetben tényleg nagyon megkönnyítené a tájékozódást. 

 

Ennek legjobb példája az éjszakasi hálózat, ahol 15 perces közös követés adódik több 30-60-120 perces vonal együtteseként. Na ott végignézhetsz 4-5 táblázatot, míg kiderül, hogy mikor jön a legközelebbi. A Rákóczi úton szerintem nagyon kellene egy közös indulási jegyzék a közös szakaszra.

 

Ilyen fonódó szituációkban, ha a két vagy több azonos irányba menő vonal kölönböző helyekről jön, eddig a megállóig különböző menetidővel, ott különösen zavaró a csak a végállomási indulások meghirdetése és a számolgatás. Szerencsére legalább az éjszakainál nincs így.

Előzmény: pnyaki (328)
pnyaki Creative Commons License 2007.08.24 0 0 328
Az nagyon extra kivánság lenne, hogy az olyan megállókban, ahonnan 2 vagy több viszonylat azonos útvonallal és megállókkal éri el a közös végállomást, 1 menetrendi lapra legyenek írva az indulásaik? Egyszerűsítené az olvasást, mert elég lenne egy helyen megkeresni a jó rublikát.

(Pl. 18-56 Hűvösvölgy felé a Forgalmi utcától)
Előzmény: gabor144 (325)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!