Egyszer jartam ugy hogy plombalt (hutttos) potot vettem at ADR-rel. Geiselwindben alltam meg, latom csurog valami az ajtokeder alol, es amerre megyen mar mindent lefele...
Egesz napos moka lett a vege (vam, tuzoltosag, rendorseg, fel parkolo kiuritese) mire minden a helyere kerul. (hollandus siman egymasra pakolt mindent a felrakon, ami aztan engedelmeskedett a gravitacionak). Mazlim volt a plombaval, a helyszinen fizetett osszeg (tessek kapaszkodni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Maci, mar nem kell engedely a Szerbekhez...elvileg az euro5-nek eddig se kellett, de kertek...az euro2-es tavaly hamar elfogyott, ezert az egyetlen euro2-esunk is az euro3-assal jart, de a kutya nem foglalkozott vele... de a mult heten mar nem kertek az engedelyt, elvileg januar 15tol nem kell mar...
Jo gurit,
ui.: koszi az infot a Kvantas vamrol, megtalaltam...tudnom kellett volna, mert mikor megyunk Cacak-ra, szinte ott megyunk el mellette. Csak nem tudtam hogy atz az :)
A doboz a legkönnyebb. Oda csakugyan nem kell tudomány, begórják a cuccot, aztán húzd. A hűtőnél már jó ha tudod bütykölni is a gépet, ne csurogjon ki a fagyasztott marha. Ponyvánál rögzíteni kell megtanulni, billencsnél terepezni, silónál lefújni, trélernél rendezkedni...
ponyva,doboz,hűttő re gondoltam. néhány cég akiknek eddig hordtunk furgonnal cuccot mondta ,hogy lenne nagyobb autóra való cucc is lefele! sőt van ahol amit eddig furgonnal hordtunk ott annyira megnőtt az áruforgalom hogy már nyergessel vitték legutóbb:( pl a kínai cipőket is!
hát abbol nemlesz valami nagy furikázás:) mondjuk ha lesz valami a terveimból akkor nembiztos ,hogy ilyen drága PRO-gép lesz egyenlőre a préri nyulakkal szemezek! visszont szerbiába fizetni kell az utvonal engedélyért és az nagyban függ az euró besorolástól!
de amugy az én kis buksimba a megállmodott felállás a következő: saját traki, bérelt pót ,hogy a pótot lehessen az igényekhez mérten váltogatni:) valamint ha a nagy meló terveim összedőlnek akkor elmenni bérvontatni.
Nincsen nékem olyanom. Régimódi ember vagyok. Akivel sosem találkoztam az nem ismerősöm, a Feleségem, Húgom meg pláne nem. Jobb szeretem a személyes kapcsolatokat. Tudom, én vagyok hülye, kimentem már rég a divatból, vagy legalábbis a gondolkodásom. :)))))))
Sokat lehet menni teli tankkal... Üresen főleg. Olyan 4000 km. Rakottan meg súlytól függ. ;) Normál úton az átlag /üres-rakottban/ 29,5/100.
Csak annyi lenne a baja? a leírtak alapján nekem laikusnak elég vérestorkuna tűnik! azt milez velem ha beszarik a montenegroi hegyek közt?:P amugy van neked féjszbukkod?
Kicsit sokat eszik mostanában... 3-4 hónap alatt közel 1000 liter a túlfogyasztás. Ugyan nem vonták le, de úgy tűnik megunták a dolgot, inkább visszaadják. Voltam szervízben, hááát... kurva nagy baja van. 50-60 fokot mutat a műszer, kicserélték a termosztátot. Rámentek az agyára, 82 fokos a víz. Mondtam, OK. testvér, de nézd meg, az én menümben 54 fokos, ráadásul +8 fokban 3. fokozaton megy a fűtés. Eddig -15-ben is elég volt a 2. fokozat és nem fáztam.
Az a gond, én még a régi iskola tanítványa vagyok. Jobban hiszek a villanyrezsó, fazék, víz módszerben, mint a laptopban. Ráadásul a lábam nem füllent, hidegben fázik, melegben izzad. Most fázik. :)))))))
Nem tehetnek? Ezek szerint a homárság fertőző? Akkor sürgősen keresnem kell valami védőoltást :D
Múltkor bemerészkedtem egy Zürich melletti parkoló wc-jébe (Bussi See - fordításom szerint Buzi Szí :) ), de a falfirkák láttán megfordult a fejemben, hogy talán háttal kellene pisálnom :)