A Bz-s topikban valaki azt mondta, hogy már csak az Usgyik topikja hiányzik. Ezért most ezt a hiányt pótolom. De mivel ez egy viszonylag új járműtípus, ezért összevontam a 2-esen közlekedő, kedvelt Siemens Deisirokkal. Tehát: 6341-s és 6342-es barátok ide!
Annyi maradt valamiből az oroszoknak amit be tudtak építeni! :-)
Amúgy az ütköző magasságra visszatérve egy kicsit, azon a képen ahol a két Uzsgyi "szemközt áll" ott az egyiknek mindene magasabban van, látszólag.
Ha van különbség akkor nem csak az ütközőkben, hanem egy-egy vonat teljes szintjében.
Egy ezzel kapcsolatos kérdésem van, milyen rugózás van az Uzsgyik forgóvázán? Lehet légrugó is? Arra tippelek, ha igen akkor az adhat ekkora szint különbséget.
De ez tényleg csak sötétben tapogatózás volt a részemről.
A magasságban én is elbizonytalanodtam, valószínűleg az eltérő látószög miatt csalóka, az ütközőt magasabbról nézve kisebbnek tűnik az eltérés.
A kis ablak, ami nem ablak, az mindkét motoron ott van; ezt is láthatod, ha jobban megnézed. :-)
Viszont a kis ablakot én nem látom a másik kettőn. Pirossal karikáztam be, ahol én nem látom a 012-őn és a 029-en, zölddel ahol látom a 006-on. De lehet, hogy bennem van a hiba...
Azonos magasságban vannak; ha jobban megnézed a képeket, láthatod, hogy kb. ugyanakkora az eltérés, mint az ütközőknél. A kis ablak, ami nem ablak, az mindkét motoron ott van; ezt is láthatod, ha jobban megnézed. :-)
Nekem úgy tűnt, hogy a fényszórókat magába foglaló kiugró részek között nagyobb az eltérés, mint az ütközők között, de most elbizonytalanodtam. Azok azonos magasságban vannak mindegyiknél? A 006-nál viszont van az a plusz kis ablak, ami nem ablak. A burkolat meg csak le van szedve, az oké.
Valamelyik fb csoportban írták, hogy két tartósan álló van (persze nem tudhatom, hogy igaz-e), a 001 és 018 most sem és egy hete sem látszódott emigen, így lehet, hogy pont ők azok