- A ráncfelvarrottat miről lehet fölismerni? Jó ez: az első lámpatestekben szines az index? (ezt nem lehet csrélni, így esetleg ezzel svindlizni?)
- Néha kell futót húzni, na nem tonnákat ezért gondoltam az 1,6-osra, mi ami nem teszi ideálissá nem kukacoskodok, csak kérdem
- szíj - szereléstől nem félek, ha meg az ár is jó, akkor ez már a kánaán előszele
- a következő használata lesz: zömmel városban munka - munkába járás + asszony barátnőhőz, tecsó córa stb. Néha egy lakhely - Bp ~ 170 km. évi 1 - 2 távolabbi út max 2 fő: magam és a volt menyasszonyom, aki most a feleségem. akkor ezek szerint így oké
- a többi amit írtál, hát érdekes hibák, de ez van
A városi forgalom eszi a kuplungot, de ez minden mai spórolósan tervezett tengelykapcsolóra igaz :( A műanyagelemek közül az oldalajtókon lévő függőleges díszlécek (a B-oszlopnál) szerintem tervezési- vagy anyaghiba miatt (melegragasztó) hajlamosak 6-7 év után lehullani, ez darabonként 7-8E Ft-ba fáj. Nekem egy már cserélve, a többit átmenetileg visszaragasztottam, de azok is csere.
A szíjak 80-90E km tájánkezdtek el nyüszögni, tizenxezer Ft a gyári készlet, amiben benne van a spec. eszköz a szervízdoksi szerinti felrakáshoz - nekem ez a móka még hátra van.
Beltér nem nyöszörgött, 7+ év után az a pici, ami már van nagyon durván hepehupás úton szerintem az elfogadható szinten belül van.
Nekem (kop-kop-kop) nem volt bajom a kocsival ezeken az apróságokon kívül. (Jó, a kuplung nem apróság, de még mindig jobb,mint a Mondeo esetén, ahol lendkerékkel együtt megy a levesbe, ha elkopott, ráadásul ott az egész motort ki kell borítani előre, az autó orrának a totális lebontása után...)
Én annyit javasolnék hogy a ráncfelvarrot modellt nézegesd, kevesebb a probléma velük, tehát 2006-2008 közöttieket (A 2008 utániakba már Üzemanyagszűrő sincs asszem).
Az 1.6os motorral lehet nem lessz ideális, a szíjjakkal ne foglalkozz, ritkán kell cserélni, és maga az alkatrész nem drága hozzá.
Ha sokat autópályázol (napi szinten) akkor nem javasolnám ezt a típust, elsősorban vársoban és városkörnyéki munkábajárósnak, évente 1x 2x elemmeni nyaralni , arra jó.
Amire sokan panaszkodnak hátsólámpabeázás, és nyiszogó beltér, a kilómteróra fényereje nem állítható (és oldalüvegben este visszatükröződik ami elég zavaró).
Tisztelet, Üdvözlet minden már Ford Fusion tulajdonosnak.
F. Fusion vásárlás előtt állok: benzines 1,6-os úgy 5 ~ 7 éves –t keresek. Főleg az állaga és a lekövethető előélete – szervízelése a fő szempont. Egy másik márka aktív Topikja alapján gondoltam, megkérlek Titeket is, hogy vásárlás előtt mondjatok el minden jót és esetleg problémás dolgot erről a típusról Nem rettentenek meg az esetleges negatívumok, majd azt megoldom (?) szerelő és hibamegoldó típus vagyok, műhelyháttér van. Sok hasznos dolgot már visszaolvastam. Így az adódó kérdések: valóban áll a problémás kuplung, a speciális célszerszámokkal szerelhető szíjak, vízszivattyú stb. stb….? Mi a helyzet a műa. elemekkel, valóban gyengusz a motor – kocsi felépítése, összeszerelése? Én ezt fiam Fiestáján nem tapasztalom, vagy az más? Tehát minden érdekel hideg – meleg jöhet.
Ha szerinte sz@r,a kkor miért foglalkoznak vele? Ja, mert abból élnek? Ügyfélnek akkor sem mondunk olyat, hogy az, amit vett, az sz@r... Tényleg kíváncsi vagyok arra, hogy melyik szervízben mondanak ilyet - hogy messze elkerüljem őket, hiszen sz@r alkatrészekkel dolgoznak...
Meg a hátramenetet csak nagy reccsenás árán veszi be sokszor. És a szervizban azzal le van tudva, hogy mindegyik fusion ilyen...konstrukciós hiba...ez van.
Ez azért tényleg eléggé kevésnek tűnik, de látott már ilyet a világ, főleg, ha javarészt város és azon belül is hegyes-völgyes, dimbes-dombos terepről van szó.
A Ford illetékes mérnökeinek a... szóval azt. A másik oldalon mind a kettő elkezdett lifegni... Letépve, a jövő héten szerintem megy a finom melegebb éghajlatraküldést mellőző, ellenben a gányolás szót valószinűleg tartalmazó, a szavatosság fogalmát boncolgató levél a cégnek ezügyben.
A melegragasztós technológia ugyanis - számomra legalábbis úgy tűnik - nem vált be...
Nem biztos, hogy csak téged... kaptam én a jómultkorában 20 ezres kötelező szervízre 35 ezres, de 60 ezres árajánlatot is... mindkettő hivatalos márkaszalon és szervíz. Megy a lehúzás rendesen.