Igen, láttam tegnap, volt Csaba-Doboz és Csaba-Gyula kanyarja is. Nagyon örültem neki hogy látom, megérdemli, hogy menjen még, meg kell is. Kíváncsi vagyok, hogy visszakerül-e Kígyósra a fordjájára, vagy esetleg a HZE-184 helyére megy helyibe. Amúgy ha már műszakizhatnak, akkor furcsa, hogy a HZE-184 nem maradt, bár nem tudom az milyen állapotban volt. Ezek alapján a HDY-516 és a HSX-071 sem biztos, hogy selejt.
Néhány buszt nem mutat a GPS pár hete, PRF-924, RLT-901, SRD-403, HXT-671, MRY-937 biztos, tuti van még, nekem ezek tűntek fel, nem tudom mi lehet velük. Ezek szerint a HXU is ilyen, de kint van, saját szemmel láttam a héten is.
Amit évente legalább egyszer felvet valaki ezen a békéscsabai topikon az Euro 1/2-es buszokkal illetően, melyek "nem" kaphatnak műszakit már megint ott tartanak, hogy pl. Salgótarjánba 26 éves Ikarus, vagy Győrben/Sopronban 200-asokon is sorra hosszabbítanak 1 évvel. Amíg nincs legalább Credos tender, addig kénytelenek tovább számolni ezekkel.
A 942 jó állapotából kiindulva simán maradhatna addig, amíg nem sikerül rendezni a vidéki városokban a csukis hiányokat.