Keresés

Részletes keresés

nepszeru beci Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7298
Szia!
Ezt nagyon gáz lesz kinyomozni,vmikor a 80-as évek.Ha jól tudom ezt a gépet többször is érte baleset.
Előzmény: Törölt nick (7297)
szakuator Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7296
Imre!

Küldtem egy e-mail-t :-)
nepszeru beci Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7295
V43 1034,ez nem a Dufis baleset?
Előzmény: Törölt nick (7269)
szakuator Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7294
Gumidani!

Mail ment :-)
m41 2197 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7293
Bocsi, láttam a fedvényt 1077-1047!
Előzmény: m41 2197 (7292)
m41 2197 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7292
Vajon mit keresett az 1077-es a Nyugatiban?
Előzmény: Bárdos Imre (7275)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7291
Lehet, nekem csak képeim vannak az eseményről.
Előzmény: V63-017 (7289)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7290
Már ment is egy levél könyvügyben! És köszönöm, hogy rám gondoltál ezzel kapcsolatban!
Előzmény: szakuator (7287)
V63-017 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7289
Én úgy tudom, hogy aláváltottak.
Előzmény: Bárdos Imre (7268)
szakuator Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7288
Sziasztok!

Valamikor a 80-as években Kisterenye-bányatelep és Vizslás-újlak között összeengedtek két tehervonatot. A kocsik egymásra voltak tornyosulva. Később ezek a kocsik sokáig Kisterenyén voltak félreállitva. Nincsen valakinek erről több infója vagy esetleg képe?? Előre is köszönöm!!
szakuator Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7287
Tisztelt Bárdos Imre!

Találtam egy könyvet a régi kacatok között. A cime: Tanulságos Közlekedési Balesetek. BM 1968. Ez 1947-től, (a Balatonmáriafürdői balesettől) tárgyalja a súlyosabb baleseteket ( Rákos, Debrecen, Kaba, stb). Esetleg kiegészitésként szolgálhat a gyüjteményhez:-) E-mail cimem publikus!
Infós Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7286
Pedig én azt tettem, bejött. :)
(És a forrás sem a legmegbízhatóbbak egyike. :(( )
Előzmény: Bárdos Imre (7280)
Zolas Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7284
Nem írtam, hogy munkaidőben van. De van alkoholmentes is. Majd megérdeklődöm.
Előzmény: Törölt nick (7283)
Zolas Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7282
V43 1111. Valószínűleg ez: 2004. december 27. Kiskunfélegyháza, reggel 7 óra, havazás.
Oka: nem volt tolatási határ.
( a dátum lehet, hogy nem pontos, mivel a kolléga épp sörözik, aki illetékes volt ez ügyben:) )
Előzmény: Törölt nick (7269)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7281

Szia Imre!

Valami uj? Talaltam regi ujsagot,balesettel, holnap küldöm.

Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7280
Köszönöm a pontos infókat. Az általam leírtakat pletykaként hallottam akkoriban, és most megint bebizonyosodott, hogy nem szabad hinni a pletykáknak!
Előzmény: Vendégsín (7279)
Vendégsín Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7279
Infós írta jól. A V 43-nak állt a kijárat, ő a vonatszámról érdeklődött a jelző tövében, bentről csak az ismétlőjelző látszott, és mivel a személyvonatnak is indulása volt, a külsős el is menesztette.
Előzmény: Bárdos Imre (7276)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7277
Örkébny = Örkény
V43 1077 helyesen V43 1047!!
Előzmény: Bárdos Imre (7275)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7276
Pontosabban "ott felejtették" a hazatérő Szilit a kijáraton és közben menesztették a személyvonatot, aminek megjelent a szabad jelzési kép, aminek okát külön vizsgálták, de ennek eredményét nem tudom.
Előzmény: Infós (7272)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7275
1. 1999.05.15. 16:30 Táborfalva - Örkébny között egy nem bizosított átjáróban gázolt VW Golfot a Lajosmizséről hazatérő Árpád sínautóbusz.

2. 2002.08.07. 17:37. Budapest Nyugati pu. I. vágányáról menesztés után induló 2446. sz. vonat (BDV 004) a kijárati jelzőnél álló V43 1077-be ütközött.

4. Monor 1984 v. 1986. V63 006 borulása, többet erről és a többi képről sem tudok.
Előzmény: Törölt nick (7269)
Infós Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7274
A topic követhetőségének érdekében a "válasz" linkre kattintottam, de ettől függetlenül a kérdés nem (csak) neked szól(t).
Előzmény: Törölt nick (7273)
Infós Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7272
A második kép nem az az eset, amikor pár évvel ezelőtt a gépmenet Szilinek álló kijárati jelzőt magára vette a Hernyó vezére és belehúzta magát a Szili végébe?
Előzmény: Törölt nick (7269)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7271
MSN: szergej506@freemail.hu
Skype: imri1964
Előzmény: Törölt nick (7267)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7268
A felső képet Fábián László készítette Celldömölkön, 1993.08.09.-én. A baleset körülményeiről semmit sem tudok.
Az alsó kettő: Börgönd, 1982.01.08. A 4970 sz. vonat M62 210 psz gépe összes tengelyével siklott.
Előzmény: Törölt nick (7266)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.03 0 0 7265
Előfordulhat, hogy tudnék segíteni, mivel a magyarországi vasúti baleseteket kutatom, de ahhoz látnom kellene a CD-t.
Előzmény: Törölt nick (7264)
pacalbeer Creative Commons License 2008.05.01 0 0 7263

:)

 Hétköznapi nyelven akartam , lám elég tudományosra sikerededt ! Köszönöm !

(Mármint a felsővezetékes monológot...)  :)

Törölt nick Creative Commons License 2008.04.30 0 0 7262
Annak idején azt mondták az oroszok, hogy 750V de tartósan bírja a +10%os feszültséget is, na azóta ennyivel mennek. Bírja :)
Előzmény: Bárdos Imre (7259)
alállomás Creative Commons License 2008.04.30 0 0 7261
Elnézést, hülyeséget írtam, azóta megnéztem, hogy autókban hogy van, szóval szorry, hülyeséget beszéltem.

Az offolásért meg bocsánat, részemről vége.
Előzmény: Törölt nick (7236)
r1232 Creative Commons License 2008.04.30 0 0 7260
És a mozdony teteje miért lyukad ki ilyenkor szinte mindig? Elég hozzá egy faág is...
Előzmény: pacalbeer (7207)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.04.30 0 0 7259
Jók az emlékeid, a metróval kapcsolatban. Metrós energetikust kérdeztem meg anno, mikor a metróban dolgoztunk erről. Elmondása szerint a vontatási feszültség hivatalosan 750 V +/- 10 %, de üzemszerűen a 750 V +10%-ot tartják.
Előzmény: educator (7258)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!