Biztos voltatok már autósmoziban, ahol FM nyomták a hangot. Az elv ugyanaz: A szivargyújtóra rádugsz egy transmittert. Ez gyakorlatilag egy olyan MP3 lejátszó, ami egy gyenge (5-10) méteres FM adó. Simán befogod a rádión és jön a voice. :) Jack-en rádughatsz külső jelforrást (minidisc, hordozható DVD, discman, stb) és természetesen USB pendrive-ot. a kijelzőn látod az általad beállított frekit, ill. a track sorszámát. Az egész 6-7 ezer forint távirányítóstul!
Úgyhogy nem érdekel, milyen inputja van az audiorendszernek, lehet bármilyen gyári hifi. Az FM-et fogja! :) Próbáltuk konvojban, a haverokkal együtt hallgattuk a pendriveomról a muzsikát. :)
Minden Cee'd tulajdonosnak és Cee'd várományosnak!
Javaslom, hogy ismét vegyük napirendre a Cee'd találkozót.
Mivel az eddigi szervezkedés nem sok eredmény hozott, ezért talán kezdjük az elején.
A helyszín kiválasztásához tudnunk kellene , hogy mennyi Cee'd tulajdonos van itt a topicon. A következő adatokat szívesen összegzem, ha megadjátok a válaszokat.
Nick-neved megadása.
Az autó típusa (pl. 1.4 LX, vagy 1.6, LX/LX Plusz/EX/EX Lim//TX/CRDI/SW, stb.)
A település neve.
A találkozó szombaton, vagy vasárnap legyen? (gondolom egyéb nap nem jöhet számításba)
A feldolgozhatóság miatt a válaszok megadásánál erre a hozzászólásra kellene válaszolni oly módon, hogy az előző beírás(ok) is megmaradjanak.
A beékezett válaszok feldolgozása után dönthetnénk a helyszínről és az időpontról.
Nekem is nehezebben záródik a csomagtérajtó mint az előző autómon, de ez legyen a legnagyobb baj. A jó szigeteléses szövegben lehet valami, mert az első ajtók is könnyebben záródnak, ha résnyire le van húzva az ablak. (Néhány prémium gyártónál ez automatikus)
Ma láttam egy francia videótesztben, és megütötte a szememet, hogy ott fel van cserélve az usb port az aux bemenettel. Ez vajon hogy lehet? ennyire számít, hogy melyik piacra készül az autó? Én itthon még csak olyat láttam ami úgy van mint az enyém (a feliratok is jól vannak) de a videóban is jól voltak a feliratok. Ki is mentettem a képet:
Nálam szinte csak komoly dugókkal Budapest 6.9 l eddig a fogyi a computer szerint. Mivel még félig van a tank és nem tankoltam vele csak 1x (átvétel után), ezért nem tudom belőni mennyire valós, de így ránézésre reálisnak tűnik. Holnap elmegyek megszalajtatom egy kicsit, mert nem állapot ez az állandó dugózás...
A zsiguli túlzás de kell hozzá lendület az kétségtelen. Nekem azt mondták azért mert olyan jók a tömítések, hogy a légnyomás miatt "visszarúg" és ezért nem csukódik be finoman. Hááát..., ki tudja. :)))
A kereskedésben (KIA Óbuda) fekete, beige és zöld LX+ volt raktáron. A beige-t kizártuk, mert abból van a legtöbb. Nekem tetszett a fekete is, de a család a zöld mellett dönött.
Ma én is teletankoltam a verdát. Majd beszámolok a fogyasztásról.
Múltkor nekem már teljesen 0-n állt (sőt, mintha alatta lett volna) az üzemanyag mutató, izzadtam is rendesen, nehogy kifogyjon, ráadásul nem volt a közelben kút. Aztán nagy nehezen találtam, és még 7 liter ment bele! Az még pesti dugók között is szerintem 40-50 km-re elég. Tehát a megtehető km-eket sem jelzi pontosan.
Másik érdekes szitu, hogy ma ugye teletankoltam, és a megtehető km-nek 705-öt írt ki, miután mindent lenulláztam. Legutóbbi tankolásnál 734-et, azelőtt 770-et.
Én nyáron láttam zöldet a KIA kereskedésben. Először azt néztem rajta, hogy milyen furcsán törik a napfény ezen a fekete autón. Aztán jöttem rá, hogy zöld, csak ennyire sötét.
Telitank. Ez is jó. Nekem a fed.komp már 50alatti megtehető km-t mutat, pontosabban már nem mutat semmit. Amikor elmegyek tankolni, akkor cipőkanállal sem fér a tankba 43L-nél több. Pedig amikor átvettem, emlékeim szerint 48L-t tankoltam bele.
Fedélzeti sacográf adatain ne húzd magad fel. Nem pontosak. Alfákon már ahol van a dieseleknél szánt szándékkal kissebb értéket mutat a valóságnál, hogy tulaj nyugodt szívvel nyomja neki, lehet hogy neked meg az ellentetje jutott, a spórolásra ösztönző felülsaccoló. Telitank módszeren kívül nem nagyon van objektív mérés max fékpadon közvetlenül az ECUból kiolvasva az adagokat.
Kiszámoltam, 6,7 literes átlagfogyi jött ki. 80 km Budapest (komoly dugókkal) és kb 40 km autópálya, 120-130-as sebességgel. Ennyi lett, végülis rosszabbra számítottam, a fedcomp is pontos ezek szerint (az is 6,7-et mutatott).
Ennél kevesebb biztos, hogy nem jön ki, ha a 40 km helyett is csak városban araszolgattam volna, akkor érzésem szerint kb. 7,5 literes átlag jött volna ki.
Azért szerdán megnézetem a szervízben, ha már meg lett beszélve időpont, legfeljebb nem találnak semmit. Ha ennyi, hát ennyi.
Jövő hétvégén lesze egy pályás utam Miskolcra, akkor majd kiderül az autópályás fogyi is, engem még mindig zavar a 130-nál a 7-7,5 pill.fogyasztás.
"a kézikönyv azt irja, hogy pendrive-on kívül tilos mást rádugni az usb portra..."
Az lenne jó tudni hogy Mass Storage-t ként kezeli pendrivokat vagy valami egyéni úton, mert ha Mass Storage kompatibilis egységként akkor elvileg a USB-s noti vinyó rackeknek mennie kellene velük.
Tegnap tankoltam 666,7 Km- re 36L-t. Debrecen oda-vissza 120-170 km/h között végig + egyik reggel 1 órát álltam a dugóban Bp.-n... Ez már jónak modható!! Ja és 6,1 es irt a fed comp.!