Segítségeteket kérem a következőhöz van egy 2005.Renault Scenicem II.1.5 Dci. Nagyon eszi az olajat 500-1000 km nél 1.liter olajat megesziti vettetek már észre ehhez hasonlót és mi volt a baja ??? segítségeteket és tanácsotokat előre is köszönöm!
Segítségeteket kérem a következőhöz van egy 2005.Renault Scenicem II.1.5 Dci. Nagyon eszi az olajat 500-1000 km nél 1.litert megesziti vettetek már észre ehhez hasonlót és mi volt a baja ??? segítségeteket és tanácsotokat előre is köszönöm!
ha a pirossal jelölted veszed le az már a turbó utáni nyomott oldal, érdekes ha fent van nem indul, én elsőre végignézném a levegőszűrő belépő oldalától a csövet, hogy nincs-e benne kisegér madárka midtudom én mi.
Ha leveszed a csövet és valaki gázt ad a gumicsőből jön a levegő változik a nyomása?
Előre bocsájtanám nem vagyok szakember de szükségem lenne egy kis segítségre 1.5 dci témában K9K 732 motor jobb oldalon van egy fekete szívócső ami egy fémházba csatlakozik ami sípoló hangot ad, ha lehúzom a gumicsövet elindul a motor de csak alapjáraton gázadásnál fullad OBD2 szkenner nem mutat érzékelőhibát olajat eszi rendesen de tanácstalan vagyok Van valakinek valami tapasztalata tanácsa? Vagy gyújtsam fel?
Üdv,ha rendelek innen 1 kártyát,azzal mi a teendő,hogy működjön ? Tanítani kell valahogy? Mert gondolom,ha csak simán bedugom az még nem lesz elég.
Köszönöm.
https://nagykulcs-shop.hu/termek/renault-kartya-fekete
Bocsi, valamiért mobilról nem lehet képet beszúrni és linkelni sem.
Csak írom hogy megoldódott, látom más is érdeklődött ilyen hiba kapcsán.
Szóval semmilyen módon nem kezelte a végén a kéziféket, de az új kuplung helyzetérzékelő (9ezer forint) berakása után, minden probléma megszűnt, most tökéletes.
Csak azt nem értem hogy az asrnek és az espnek mi köze hozzá. Még a kocsit se mostam le nem hogy a motrot. Lehet hogy inkább kiolvastatom gyári diagnosztikával mert bosch-al megnéztük de valami "menetsebesség szabályozás kapcsoloja " hibát ír ki. Nem tom mi lehet ez.....
Nekem motor mosas utan prudukalt ilyet. A hidegen tortent szaritas nem oldotta meg, mindig jedves volt a trafo. Ezert kb 10 km ut utan melegen kivettem a trafot es a gyertyat szaradni. Azota semmi baja.
Sziasztok. Van egy 2.0 16V grand scenic-em és az elmult 2 alkalommal olyat produkált, hogy kiírja hibára: check injection; esp/asr system fault, és ilyenkor nem engedi kb. 3ezer fölé pörgetni. De gondol egyet és napokig nem irja ki hibára. Volt már valakinek ilyen hibája? Mit kell orvosolni rajta?