Keresés

Részletes keresés

track300 Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226677

http://www.uno.hu/news/story/205989

IC-k eredeti útvonalon csütörtöktől.

zjakabfi Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226676

OFF

 

Újpesten a központ környékén, illetve a Hungária krton az Ajtóssy Dürer környékén.

Előzmény: tweety83 (226675)
tweety83 Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226675

Kőbányán is van valahol a 17-es busz vonalán, a Gyömrőivel párhuzamos utcában,. az is sárga vili...meg Zugligetben is sárga van

Hol van még látható kiállított villamos? :))

Előzmény: m61019andras (226603)
m61019andras Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226674
Én azt hittem nem is jár már ezen a vonalon Uzsgyi.
Előzmény: zjakabfi (226673)
zjakabfi Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226673
Nem tudtam előre milyen vonat jön. Odafele busszal mentem, rossz volt, vissza kipróbáltam a vonatot, jó ötlet volt.
Előzmény: m61019andras (226672)
m61019andras Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226672
De nem azért, mert nem Desiro volt. :-)
Előzmény: zjakabfi (226670)
zjakabfi Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226671
Állítólag holnaptól megint Szolnok felé jár az IC.
zjakabfi Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226670
Tegnap a 2031-es vonattal jöttem haza Egomból. Orosz típus volt. Nagyon kevesen utaztak rajta.
1047 005-2 Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226669
"A vonatpótló autóbuszok beállításával az eljutási idő 31 perccel rövidül "

Az utasokat ez érdekli és nem a jármű fajtája.
Előzmény: radio100jozsi (226610)
YOSSARIAN Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226668

Feltöltöttem néhány friss fotót ide

 

m61019andras Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226667
Nem a topictalikra járó vasútfotózó vasútbarátok vannak megcélozva ezzel az úttal az biztos. :-)
Előzmény: v_peti (226665)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226666

 

Gázolt a vonat Budapesten

 

május 3. szerda 0:49

[MTI]

Elgázolt a vonat egy nőt kedden este Budapesten, az illető a helyszínen életét vesztette, közölte a rendőrség. A baleset a főváros XVII. kerületében, a Rákoscsaba és Rákoscsaba-Újtelep közötti szakaszon történt. A Rákoscsaba irányából érkező személyvonat este kilenc óra körül egyelőre ismeretlen személyazonosságú nőt gázolta el.

A baleseti helyszíni szemle ideje alatt az érintett szakaszon csak félpályán közlekedtek a szerelvények.

v_peti Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226665

Ja a vonaton van ásványvíz és kávé is felszolgálva. Maximum 500 forint. (250-250)

És még így is borzasztóan sok.

 

Előzmény: v_peti (226661)
v_peti Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226664

Szerintem az emailcímekkel az a gond, hogy képmprogramok által felhassnálható módon lettek ideírva.

Így jobb lett volna.

ugyintezo kukac GYSEV pont HU

 

 

 

Előzmény: Distván (226655)
v_peti Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226663

Szombathely! Legjobb hely!!! Pedig a Volán is igyekszik lenyúlni (Főleg Kőszeg felé.), de azért a vasút jól tartja magát.

 

Előzmény: M40 120 (226658)
v_peti Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226662

2006. május 2-án Sopronból 15.12-kor induló IC 933-as vonattal teljesárú elsőosztályú menetjeggyel utaztam Budapestre.

 

Miértz nem diákjeggyel? Támogatod a MÁV-ot? (GYSEV-et.)

 Vagy ellógtad ezt a félévet? :)

 

 

Előzmény: Andó Gergely (226647)
v_peti Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226661

Előtteme egy szórólap az Aranybánya Kft ajánlatával. Avagy hogyan legyünk gazdagok!!!

A szórólapjukon Esztergomi és Visegrádi utazást ajánlanak szervezett programmal. Az ár át van javítva egy jóval magasabbra. Pedig az eredeti ár (12 999 Ft) sem volt alacsony. De a honlapjukon az alacsonyabb ár szerepel.

 

A program mit tartalmaz?

Utazás menetrendszerinti nosztalgiavonattal.

Bazilika, Kincstár, Vár megtekintése.

Busztranszfer, ebéd.

 

A költségek: vonatjegy (teljesárú) : 2*544 Ft.

Pótjegy: 2*400 Ft.

 

Busztranszfer: ca. 500 Ft. (a Bazilikához illetve vissza)

Múzeumok:

Bazilika: Ingyenes. Vármúzeum: Állami múzeum, így jelenleg ingyen látogatható. Kincstár: 500. Kupola:200, Alemplom: 100.

 

Ebéd: Egy ebéd menüvel (leves, főétel, desszert + aperitifflel és egy pogár itallal (bor/sör/üdítő/ásványvíz) szerintem 3000-4000-ből simán kihozható egy középkategóriás étteremben. Főleg csoportos étkezésnél, amikor nem étlapról rendelnek, hanem mondjuk két menüből választhatnak. mert gondolom így szokás ilyen esetekben.

 

Számoljunk csak!!!

 

Vonat: 1088

Pótjegy: 800

Busz: 500

Múzeum: 800

Étterem: 3500 (ca)

Összesen: 6680 Ft.

Adjuk hozzá az idegenvezető bérét: Legyen ca. 1000 forint/fő.

Akkor is 7700 forintból simán hozható a kirándulás. A haszon ebben részben benne van. Étterem jutaléka, nagyvonalú felfelé kerekítések. Csoportkezdvezmény a múzeumban és a vonatjegyen. De akkor is összesen 9000-ből simán megállna az út.

 

12999 helyett 15999-ért már szárnyashajóval hoznám az embereket vissza és nagymellú szőke nők szolgálnák fel a menüt az étteremben.

 

Nem beszélve arról, hogy diáknak és nyugdíjasnak a vonatjegy és a pótjegy olcsóbb.  Gyerekeknek még a pótjegy is.

 

 

Vajon hányan fizenek ennyit, hogy utazhassanak?

 

Szerintem csak külföldi csoportok vehetők erre rá. erre az 50-60 €-s költségű útra.

 

 

Distván Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226660

"Ne túlozd el saját jelentősségedet, a súlyodnak megfelelő mennyiségű cukorrépa sokkal fontosabb szállítmány a cég számára, mint kelmed..."

 

Mint látható a lényeg e fél mondatban megvan! A többi az már csak felesleges körítés.:)

 

"Jobban is kényeztetik."
Ez szintén nem érdemel kommentálást. ;)

 

"Ahhoz képest, hogy mennyire sokadrangú errefelé egy szemétszállító vonat, azt hiszem az ügy elég korrektül van megoldva."
A Győrből induló 15.05-ös személyt azért lehetne korábban indítani, jó negyed órával is.  Tudom IC-t megkell várni! Olyankor úgy sem megy tehervonat, azzal legtöbbször Ikrényben van kereszt.

Előzmény: cs1014 (226659)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226659
nem sokkal Sopron után az eréjes fellépésemnek hála rend lett hőmérséklet fronton

1.
eréLYes

2.
A GySEV az első generációs IC kocsik beszerzése alkalmával két dolgon spórolt. Az egyik az ajtó, a másik a fűtő-szellőztető berendezés. Nem tudom, mit értessz erélyes fellépésen, de nem kizárt, hogy a vjv-nek volt igaza, már ami a fűtőmasinát illeti. Erről az adott időjárási viszonyok, és a konkrét személykocsi ismerete nélkül hiba lenne nyilatkozni.

3.
Ne túlozd el saját jelentősségedet, a súlyodnak megfelelő mennyiségű cukorrépa sokkal fontosabb szállítmány a cég számára, mint kelmed, tekintettel az abból, és a belőled befolyó, illetve kifolyó jövedelemre. Jobban is kényeztetik.
Ahhoz képest, hogy mennyire sokadrangú errefelé egy szemétszállító vonat, azt hiszem az ügy elég korrektül van megoldva.
Szerencséd volt, mert akadt volna kalauz, aki egy óvatlan pillanatban elhelyezett volna a pesungoldalban, aztán kereshetne évekig, aki keresni akar. :-)

A legközelebbi GYSEV állomás kicsit messze van ide...

És ott is csak a falnak beszélnél, mert személyzet az nem nagyon van...

Előzmény: Andó Gergely (226652)
M40 120 Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226658

A vidéki nagyvárosok elővárosi közlekedésének % megoszlása. (8 táblázat)

 

 

 

 

 

 

 

 

M40 120 Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226657
Nekem van, ha minden igaz, ha kéred küldhetem.
Előzmény: exmv (226605)
M40 120 Creative Commons License 2006.05.03 0 0 226656

És majd pár év múlva jön el a fénykora.

Lesz ott minden mi szem-szájnak ingere.

Előzmény: olcsolemezek (226551)
kopaszsop Creative Commons License 2006.05.02 0 0 226653
1. neked még nincs ic-törzskártyád? :-D
2. ki lehet találni a címeket, nem nagy kunszt. néhány levélváltás a mailer-daemonnal, de sztem harmadikra sikerülni fog!
Előzmény: Andó Gergely (226647)
Andó Gergely Creative Commons License 2006.05.02 0 0 226652
A legközelebbi GYSEV állomás kicsit messze van ide...

A gyakorlat egyébként nem igazolta a kellert, vagy a kocsi a tudta nélkül már át lett kapcsolva! :) Minden esetre nem sokkal Sopron után az eréjes fellépésemnek hála rend lett hőmérséklet fronton. Úgy vélem a GYSEV pályavasúti részlege nem azért hívott le Sopronba, hogy személyszállító részlege minőségügyi nem megfelelőségeit kikalapáljam. De ha már ott jártam miért ne legyek segítségére a GYSEV SZÜ-nek a minőség fejlesztésében?
Előzmény: cs1014 (226648)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.02 0 0 226651
A GYSEV ZRt "szakembereinek" műszaki képzettsége alapvetően veszélyezteti a szolgáltatás elvárt színvonalú nyújtását! A soros oktatáson az IC kocsik hűtő/fűtő rendszerét újra át kéne venni!!!

- Van bármi biztos ismereted, amire ezt a kijelentést alapozni mered?
- Nincs.
- Vagy csak a szokásos hőzöngés?
- Igen.

Megalapozatlanul vádaskoni nem szép dolog. Kérlek tartózkodj tőle!
Előzmény: Andó Gergely (226647)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.05.02 0 0 226650
Nem jól adtad meg a vonatszámot. Helyesen: ICE933 :-).
Előzmény: Andó Gergely (226647)
Andó Gergely Creative Commons License 2006.05.02 0 0 226649
A lentiek ellenére alapvetően jó véleményem van a GYSEV-ről! :)
Előzmény: Andó Gergely (226647)
cs1014 Creative Commons License 2006.05.02 0 0 226648
1. Te ismered a GySEV IC kocsikat? Kötve hiszem.

2. Ballagj be a forgalmiba, ott panaszkodhatsz kedvedre.
Előzmény: Andó Gergely (226647)
Andó Gergely Creative Commons License 2006.05.02 0 0 226647
GYSEV NEGATÍV 1.

2006. május 2-án Sopronból 15.12-kor induló IC 933-as vonattal teljesárú elsőosztályú menetjeggyel utaztam Budapestre. A vonatot indulás előtt 5-6 perccel járatták be az első vágányra. A MÁV Taurus mögött rögtön az elsőosztályú GYSEV vagon következett. Felszállva feltűnt, hogy nem működik a légbefúvás a kocsiban! A napos idő hatására a vagonban kellemesnek már nem mondható meleg volt emiatt. Indulás után a GYSEV-es vezető jegyvizsgáló MP3 lejátszójáról elvégezte az utastájékoztatást a kocsim peronján, de a "fűtést" nem kapcsolta be! Megkérdeztem, hogy miért nem kapcsolja be, mire a következő szakértői válasz született:

- Még nincs átkapcsolva téli üzemmódrról nyárira a kocsi, így a fűtés bekapcsolásával fűtene erősen és még melegebb lenne!

Ezt az okfejtés vitattam, tudomásom szerint ilyen kapcsoló nincs a kocsin. A jármű a kocsi hőmérskélete és az elvárt hőmérséklet összehasonlításával "dönti el", hogy fűt, vagy hűt.

A GYSEV ZRt "szakembereinek" műszaki képzettsége alapvetően veszélyezteti a szolgáltatás elvárt színvonalú nyújtását! A soros oktatáson az IC kocsik hűtő/fűtő rendszerét újra át kéne venni!!!

GYSEV NEGATIV 2.

A gysev.hu oldalon gondos keresés után sem találtam egyetlen e-mail címet sem, ahová panaszom megtehettem volna. Ehhez képest a MÁV legalább kiírt egyet, igaz, arról visszapattan minden levél "kézbesíthetetlenség" miatt...

cs1014 Creative Commons License 2006.05.02 0 0 226646
Let's read Hungarian, közértes barátom! ;-)
Előzmény: Józsga (226644)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!