Lehet ő egy ablakfogantyú miatt nem nézne meg egy filmet, mert nem hiteles.. mondjuk ilyen alapon a Белый Бим - Черное ухо talán MÉG hiteles alkotás az Ikarusos jelenettel. :)
szerencsétlenek örültek hogy össze tudtak túrni ennyi buszt, átfestették a csapatszállítót is, meg még olyan zsigulira is vadászniuk kellett ami eredeti..
ott van alatta világosan leírva hogy amit találtak ikarust azt tették járóképessé, és vitték a forgatásra, motor nélküli rozsdakupacokat találtak kb.. most próbálok találni bármit a minisorozatról, de eddig csak 3 trailert találtam.
Oda van írva, hogy egy viszonylag friss filmforgatás képei, és az is hogy alig tudtak szerezni sárga Ikarust, nemhogy olyat aminek stimmel az ablakfogantyúja:)
Mellesleg az egyik képen eleve 263-as van, az akkor még nem is nagyon volt (illetve csak a két ráncajtós, nem a bolygós)
Szia, értem, köszönöm a válaszod! :) Szóval egy kis ráhagyással lassacskán 2 éve, nem semmi. Helyileg merrefelé vagytok, esetleg belehet nézni, netalántán segíteni valamilyen úton-módon, már ha egy átlagos utcai ember 0 hozzáértéssel tud?! :)
Subaruwrxsti:Szia! Munkaórát nem számoljuk,de valószínűleg nem lenne kevés... :) 2011.08.31-én hoztuk el haza,azóta csináljuk. Egy kép az akkori állapotáról:
OT 34-41:Szia!Minden nap dolgozunk rajta. Ha van időm,akkor teszek fel képeket. Ez eddig még csak alapozó rajta.
FAV 20:Szia!Megvannak furatok,amivel a díszek vannak felfogatva.
Azért egyetlen kör után egy alapos sugármentesítő mosás szerintem elég tisztává tehette őket hogy továbbra is járjanak Kiev utcáin..
Apropó
próbáltam képeket keresni az evakuációról.. és belebotlottam egy viszonlyag friss filmforgatás "krónikájába"
- For buses, which evacuated people from Pripyat (and most of them were yellow Ikarus), we searched all over Ukraine and neighboring countries like Belarus, - says Anna. - Collecting from all sides - Kharkov, Kiev, Sumy ... But the problem is that in many cities these buses were removed from the route a long time ago. Many of them have been turned into a pile of scrap metal - cut up, without engines. And we had not only to find these buses, but also to make sure that they were able to arrive to the shooting area and work in the frame.
Tehát nulla, azaz 0 db Ikarus van a roncstemetőben?
Ezt teoretice senki nem meri kijelenteni, hiszen teljesen pontos adatai senkinek nincsenek. De az biztos, hogy az Ikarusok csak egy kört mentek a városban, azaz nem szennyeződtek annyira, hogy a roncstemetőbe küldjék őket.
Semmi probléma a képekkel, tényleg van egy sárgás beütésük, dehát... ez legyen a legnagyobb probléma, nem lehet tökéletes minden. :) Jó, hogy lekaptad Őket, én örülök neki. Még Debrecenben láttam ráncajtós 280-ast, kicsit megdobbant a szívem, mert ott aligha járkálnak már Ikarus buszok.
torqmatic: Az Obus és a Kiepe sem szokott sehol megjelenni, pont ezek a furcsák. :) A BKK logó kicsit elüt a buszok/trolik/villamosok bármely másik részétől, de ez van. A Budapest felirat már valamivel korrektebb, ennyi baj legyen. :) A Kiepe egyébként miért került az elejükre?
Mi a furcsa rajta? Gyárilag van rajta egy típusjelzés, egy Obus és Kiepe felirat, fölötte pedig a pályaszám, valamint a BKK logó és egy Budapest matrica (utóbbi kettő mondjuk nem kéne, de sajnos minden új beszerzés és a felújított járművek egy része is megkapja).
Köszönjük a képeket. Meg lehet tudni, mikor dolgoztatok rajta utoljára, és a fotók készítése közvetlenül előtt milyen munkákat végeztetek rajta? Fényezést látunk a képen? Egy lelkes forumozó vagyok, nem értek régi buszok felújításához, restaurálásához.