Keresés

Részletes keresés

v43 1105 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 7330
Ment egy mail.
Előzmény: Bárdos Imre (7329)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.07 0 0 7329
A részleteknél az "ügyirati szintű" részletekre gondoltam, magyarul a baleset írásos anyagára. Bocs a félreértésért. Azt hiszem, nem ez volt az első eset, ahol feltehetően más vitte el a balhét nem az, aki hibázott. Ezzel kapcsolatban ment egy mail, rakva.
Előzmény: sínbohóc (7328)
sínbohóc Creative Commons License 2008.05.07 0 0 7328
Az eset körülményeit nem ismerem pontosan és Tőled ezek után nem is fogom megismerni, szerintem.
A körülményeket, pontosabban a hivatalos verziót az ominózus hozzászólás után MDcske már leírta, nem ismétlem meg.
A szergej mozdonyvezetőjét hibáztatták, illetve ítélték el, de nem ittasság miatt.
Az helyszín, a személyek , a körülmények ismeretében akkor is, ma is az a véleményem, hogy a forgalmászok rávarrták a balhét.Bizonyítani sajnos sem akkor, sem ma nem tudom, de ezzel a véleményemmel nem voltam (vagyok?) egyedül.
Előzmény: Bárdos Imre (7327)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.07 0 0 7327
Én egyiküket sem ismertem személyesen és nem is akartam megvádolni senkit sem, főleg alaptalanul. Az eset körülményeit nem ismerem pontosan és Tőled ezek után nem is fogom megismerni, szerintem. Az esetről az újságokból tudok, illetve kaptam pár képet mdbz topiktárstól. A személyzet ittasságára való utalás pedig ezen topik 945. sz. hozzászólásában hangzott el, bűnöm annyi, hogy elhittem az ott leírtakat.

Ja, és balesetekkel nem szoktam viccelődni!
Előzmény: sínbohóc (7325)
v43 1105 Creative Commons License 2008.05.07 0 0 7326
sínbohóc Creative Commons License 2008.05.07 0 0 7325
Én pedig személyesen ismer(t)em mindkét vonat személyzetét, és az esetet is.
Előzmény: Bárdos Imre (7324)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.07 0 0 7324
Nem viccelődtem, értesüléseim szerint a Szergej mv.-je ittas volt, de ez nem 100 %-os infó. De ha ennyire bánt, tudok olyan esetet is, ahol a nem teljesen józan személyzet miatt siklott ki a tehervonat a 60 km/h sebességre alkalmas pályán 95 km/h sebességgel mentek. És ez benne van a baleset irataiban is, nem én találtam ki!
Előzmény: sínbohóc (7323)
sínbohóc Creative Commons License 2008.05.07 0 0 7323
Mindkét vezér józan volt. Nem kellene ilyesmivel viccelődni.
Előzmény: Bárdos Imre (7322)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.07 0 0 7322
Ez volt az egyik olyan eset.
Előzmény: Törölt nick (7320)
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2008.05.07 0 0 7319

Szia!

 

Köszönöm szépen! :-)))

 

Üdv

Előzmény: Bárdos Imre (7318)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.06 0 0 7318
A képeket én is ismerem, de más források alapján valószínűbbnek tűnik, hogy a 191. Szergej volt az áldozat.
Előzmény: MÁV alkalmazott (7317)
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2008.05.06 0 0 7317

Szia Imre!

 

Az M62,216 tudomásom szerint 1986.11.03.-án ütközött Barcs és Középrigóc között a Btx,007-el.

 

Lehet rosszúl tudom, akkor kérlek javíts ki.

 

(Akkoriban balesetezett a 191-es szergej is, lehet keverem a kettőt.)

 

A kép szerzője számomra ismeretlen, utólagos engedéjével.

 

 

Üdv

Előzmény: Bárdos Imre (7316)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.06 0 0 7316
Akkor az már egy másik balesete a 1034-nek, mert a százhalombattaiból a gép számát biztosan tudom, mivel keresik a rádióját egy ügyiratban amiben közlik a pályaszámot. Minden esetre ezt a hozzászólásodat mentem, mert ez megint csak egy adat egy számomra eddig ismeretlen balesetről.

A 216 is vaklami korábbi esemény lehet, mert itt még csillagos a gép. Az általad említett esetéről tudsz valami konkrétabbat, mert én csak ennyit:

1993.12.31 Pusztaszabolcs : V43 1175 M62 216

A Dunaújváros felöl Pusztaszabolcsra érkező 4019 személyvonat V43 1175 mozdonya kb. 50 km/h se-bességel összeütközött a hátsó vágányról kiinduló M62 216-tal egy angolváltón kb.4,35-kor. A személyvonat lezárt vágányúton, szabad jelző mellett haladt be, az M62 216 félreértésből indult meg. A V43 1175 oldala és főkerete teljesen megrongálódott, a mozdony oldala a villamos berendezésekig benyomódott, az M62-esnek a jobb első sarka roncsolódott. A személykocsikban kisebb károk keletkeztek, utasok nem sérültek, mindkét moz-donyvezető sértetlen maradt.
A friss fővizsgás V43 1175 mozdonyt a magas javítási költségek miatt nem állították helyre, alkatrészeit
felhasználták, végül 1999.02.10-én selejtezték. Az M62 216-ot Székesfehérvár VF állította helyre.

A fotó természetesen érdekelne a 216-ról, mert csak az 1175-ről van 2-3 képem.

Köszönöm az információkat!
Előzmény: pacalbeer (7314)
pacalbeer Creative Commons License 2008.05.06 0 0 7315
SZtem . ez már volt , a kép készítőjét meg ismered... nohab6...
Előzmény: pacalbeer (7314)
pacalbeer Creative Commons License 2008.05.06 0 0 7314

Én , pedig úgy tudom , hogy az 1034 az 1061-el ütközött Gödöllő környékén , ebből az 1061 jött ki vesztesebben , mert mindkét vez.fülkét újra heg.azaz rogyott az eleje .De az is lehet , hogy az álltalad leírttak után volt, 1984-ben keztem az "Északit"akkor volt a Puskinos szili is (1173)...

A 216-os szergejes képed megütött , mert 1993.Dec.31.-én  akkori 4019-es, szintén a 216-os ütközött a volt beo. 1175-ös szilivel ,amit selejteztek.Érdekessége , hogy akkor éjjel Én voltam vele , majd hajnali váltás után kb 30' , zuhanyozás végeztével közölte az akkori felvigyázó a balesetett. A leváltott friss kolléga szerencsére  a men.ir .bal oldalra ugrott be , karcolások nélkül meguszta !Van fényképem róla...csak szken...

Előzmény: Bárdos Imre (7301)
kacsa-86 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 7313
Hali!

Jó, persze, csak, a kérdés maga, volt egy kicsit számomra is meglepő! Miért kell, egyből beszólni olyat hogy nehéz visszaolvasni?! Ha egy kicsit is érdeklődne a másik valami iránt egyből elmegy a kedve! És ezt más topikban is tapasztaltam, csak most nálam ez verte a biztit.
Elég lett volna ha csak azt írod hogy: 20 hozzászólással lejjebb olvass! Elolvasta volna, és talán legközelebb úgy áll neki hogy végigolvassa az aktuális témát, utána kérdez. Másrészről meg nem könnyű az olvashatósága a fórumnak... De ez más tészta, és nem kritika akart lenni, mert én sem tudnék jobbat csinálni, sőt semmilyet nem tudnék csinálni!

De béke, és ne ezen menjen a vita hányszor kell leírni dolgokat...

Üdv:Csaba
Előzmény: Zolas (7312)
Zolas Creative Commons License 2008.05.05 0 0 7312
Nem neked szólt.

7302-ben kérdezik azt, ami a 7282-ben le van írva. Ennyi erővel mindent le lehetne ezerszer meg ezerszer írni.
Előzmény: kacsa-86 (7311)
kacsa-86 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 7311
Igen, nehéz! Egyébként meg nem arról folyt a beszélgetés kettőnk között mitől tört össze, hanem hova valósi a gép! És utólag olvastam én is csak vissza a baleset okát!

Elnézést ha egyes emberek nem tudják elviselni, ha a másik nem olvas vissza két-három oldalt egyszerre!
Előzmény: Zolas (7306)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.05 0 0 7310
Akkor már igen, 1973-ban 1000 Ft-os áron vették meg két társával együtt a MÁV-tól.
Előzmény: Taurus1047.5 (7309)
Taurus1047.5 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 7309
:) Köszönöm. A kazánkocsi MÁV-os volt?

Üdv
Előzmény: Bárdos Imre (7308)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.05 0 0 7308
Véletlenül tudjuk a pontos dátumot is, ez 1973.11.15., és a kazánkocsit is, ez pedig a 82 psz. volt.
Előzmény: Taurus1047.5 (7307)
Taurus1047.5 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 7307
Hi!

Nem tudjátok véletlenül, hogy milyen pályaszámú fűtőkazánkocsi volt az 1970-es évek elején bekövetkezett balfi balesetnél a GySEV Szergej után kapcsolva?

Köszi, üdv:
Taurus
Zolas Creative Commons License 2008.05.05 0 0 7306
Összesen 20 hozzászólást kellene visszaolvasni. Ez olyan nehéz?

A baleset idején az 1111-es Halason volt beosztott gép,csak közben bezajosodott és leszállt róla a személyzet.
kacsa-86 Creative Commons License 2008.05.05 0 0 7305
Jól tudod, a baleset idején is csabai honosítású volt, csak a csabai Szilik közül párat ki szoktak Kiskunhalasra adni. Véletlenül ahogy ki volt helyezve Kiskunhalasra, akkor tört össze.
Előzmény: Törölt nick (7304)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7304
Ha jól tudom most Békéscsabán lakik. Többször láttam Békéscsabáról kifutni gyors meg személyvonatok élén.
Előzmény: kacsa-86 (7303)
kacsa-86 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7303
Üdv!

A mindegy Szili sokáig várt javításra! Úgy tudom akkor Kiskunhalason volt kihelyezett gépként amikor a baleset történt. De ha nem így van bocsi! Az időpontot nem tudom pontosan csak tippelni tudok...

Egyébként nekem is az egyik kedvenc gépem!
Előzmény: Törölt nick (7302)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7302
Az egyik képen rajtavan a kedvencem is a mindegy Szili ( V43-1111). Tudtok róla vmit, h mikor és hogyan sérült meg, és mikor javították meg? Múlt héten is láttam őkelmét egy személyvonat élén ( Békéscsaba-Szolnok) vagyis már üzemképes.
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7301
Ha egyre gondolunk, akkor az a százhalombattai baleset lehetett 1983.08.19-én. Erről viszont csak annyit tudok, hogy a gép "a 2. végénél frontális ütközést szenvedett..." Ez egy olyan iratból derült ki, amiben a mozdonyrádió alkatrészeit keresik, amelyek hiányoztak a gépről, miután az Északi Járműjavítóban végzett baleseti javítás után hazatért honos vontatási telepére, Miskolcra. 1984. decembér 21-én. Annyit még megemlít az irat, hogy a a gép 2. vége egészen a géptérig benyomódott. Te tudsz valamit erről a balesetről?
Előzmény: nepszeru beci (7295)
gumidani Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7300
Köszönettel vettem és számítok az igéretre.
Előzmény: szakuator (7294)
Bárdos Imre Creative Commons License 2008.05.04 0 0 7299
Én meg már válaszoltam is!:-)
Előzmény: szakuator (7296)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!