Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2007.09.28 0 0 438

Hányféle női hang "dolgozik" most a BKV-nál? Mintha új lenne a Combinókon*, de más-más pl a 7-es és a 3-as buszokon is (de lehet, hogy csak rosszul hallottam).

 

* Pl a Blahánál miért csak a metrót mondja be átszállási lehetőségként?

vrobee Creative Commons License 2007.09.25 0 0 437
Homár: Tojik a BKV az online utastájékoztatásra
Pár napja a fórumon (többedszerre) jeleztük, de ezek szeirnt nem csak nekünk tűnt fel. :)
Freehill Creative Commons License 2007.09.20 0 0 436
Ontopic tárgyak vására holnap Győrben! Részletek: http://www.veke.hu/index.php?fc=cikk&par=372
Peti817172M Creative Commons License 2007.09.20 0 0 435
Ez is ON, mert mi raktuk oda a táblákat, és utolsó őton moszkva felé így mentünk.
Előzmény: vrobee (434)
vrobee Creative Commons License 2007.09.20 0 0 434
:)
Mindjárt szól paca, hogy ez ide való lenne

Apropó...
A lerohadt fokgyemes 412-esek a ablaktörlő mögé bújtatott iránytáblával, az ON, mert rendszeres jelenség, és nem megfelelő módja a viszonylatjelzésnek.
Előzmény: Peti817172M (433)
Peti817172M Creative Commons License 2007.09.19 0 0 433
Utastájékoztatás a köbön:

szucsati Creative Commons License 2007.09.16 0 0 432
Valóban, az útvonal már jó, csak a nyilak iránya nem.
Előzmény: Peti817172M (431)
Peti817172M Creative Commons License 2007.09.16 0 0 431
Az útvonal jó. Legalábbis nálam. A megállólistával összehasonlítva egyezik az útvonal.
Előzmény: szucsati (430)
szucsati Creative Commons License 2007.09.14 0 0 430
Nem csak a nyilak, de az útvonal is fordított. Én már írtam nekik e-mailt, az volt a válasz, hogy már sokan szóltak, majd megoldják (valamikor).
Előzmény: vrobee (423)
Peti817172M Creative Commons License 2007.09.13 0 0 429
Amúgy a Combinón meg a kijelző azt írja, hogy a 105-ös buszra lehet átszállni az Oktogonnál, a bemondónő meg még 4,4GY-t mond.
Peti817172M Creative Commons License 2007.09.13 0 0 428
Nekem fölajánlotta a 105-ös buszt a Hild tértől a Clark Ádám térig.
Előzmény: vrobee (426)
Peti817172M Creative Commons License 2007.09.13 0 0 427
Nekem fölajánlja a 105-ös buszt a Hild tértől a Clark Ádám térig.
Előzmény: vrobee (426)
vrobee Creative Commons License 2007.09.13 0 0 426
Azért az útvonaltervezőért fizettek?
Próbáljátok ki az V. Erzsébet tér -- I. Dísz tér útvonalat...
Peti817172M Creative Commons License 2007.09.13 0 0 425
Azér az is érdekes, hogy egyáltalán bemondja, mert a 105-ös legközelebbi megállója (Oktogon illetve Körönd) 400 méterre van az Izabella utcától.
Előzmény: EcoLife AP2000 (424)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2007.09.12 0 0 424
Csak nem lehet olyan nehéz átprogizni 1 Fok-Gyemet...
A 76-os troliról át lehet szállni a 4-es buszra... és még ki tudja, mi-mindenről...
vrobee Creative Commons License 2007.09.12 0 0 423
ez mennyire súlyos...
Előzmény: Peti817172M (422)
Peti817172M Creative Commons License 2007.09.12 0 0 422
A nyilak mindig a menetiránnyal ellentétesen állnak :)
Előzmény: vrobee (421)
vrobee Creative Commons License 2007.09.12 0 0 421
Hmm... Most nem azért, de a 149 nem pont fordítva megy körbe?
Előzmény: Peti817172M (416)
dyz Creative Commons License 2007.09.12 0 0 420
Aha. Tehát a BKV odaragasztja, aztán szegény vezetőre mutogat, hogy "ugyan már, hogy várhatnám el tőle..." Korrekt. Pedig jónéhány buszon ismert a megoldás: a cserélhető tábla. Igaz, már kezd feledésbe merülni :(

Az utastól sem várható el ugyanis, hogy fejből tudja a megállókat. Az illetőnek igenis komoly gondot okozott, hogy a 4-es helyett jött 105-ös vajon éppen arra megy-e, mint a régi 4-es. A vezető meg igen morcos lenne, ha minden utas tőle tájékozódna élőszóban (bár korrektül megtette felszálláskor).

Na röviden: amíg a BKV nem tudja garantálni, hogy minden kocsi csak a rajta feltüntetett vonalakon jár, addig legyen szíves cserélhető táblákat alkalmazzon.
Előzmény: Peti817172M (419)
Peti817172M Creative Commons License 2007.09.12 0 0 419
Mert eredetileg a 11-esen járt a szekér, és nem árhatjuk eol a vezetőtől, hogy leapplikálja a táblát, ami egyébként oda is van ragasztva.
Előzmény: dyz (418)
dyz Creative Commons License 2007.09.12 0 0 418
A 105-ös buszon belül szerintetek miért a 11-es megállói vannak felsorolva?
A pesti szakaszon (ahol eddig a 4-es járt) ma egy utas hosszasan nézte, majd jól fel volt háborodva. Szerintem jogosan.
Peti817172M Creative Commons License 2007.09.11 0 0 417
BKV-nak E-mail ment :)
Előzmény: Peti817172M (416)
Peti817172M Creative Commons License 2007.09.11 0 0 416
A villamospótlókról van ám térkép, csak kicsit rafkósan kell előhívni, mert elb@szták a linket :)

A jó elérési útvonalak:

http://utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=busz&line=47-49v
http://utvonal.bkv.hu/?Command=LaunchLine&type=busz&line=149v

A bkv oldalán az első esetben a 47-es villamosra mutat a link, ami már nincs, így térkép sincs hozzá, a második esetben meg a type után villamos szerepel a bkv linkelésében, így nem találja a térképészek által logikusan buszok közé sorolt térképet :)

A 105-ös busz térképében meg van egy jó nagy hiba. A Gyöngyösi utca felé a térkép szerint befordul a Károly körútra, megáll a 9-es busz megállójában, majd visszafordul, és a következő megálló már a Bajcsy. Valójában az Apor irányú járathoz hasonlóan behalad az Erzsébet téri végállomásra, majd onnan fordul ki a József Attila utcába az Andrássy út felé.
Előzmény: paca664 (415)
paca664 Creative Commons License 2007.09.11 0 0 415
suexID Creative Commons License 2007.09.05 0 0 414
Nem általánosítok én, ha nem a 78-as busz, akkor van más. Most nem konkrét esetre értem, de lehet, hogy még olyat is találnék.
Előzmény: **BPO-700** (413)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.09.05 0 0 413

Értem a felháborodásod! Mutass nekem, olyat, hogy teleraktam volna 78-as kijelzőjével kapcsolatban!

Ha általánosítasz, akkor általánosits!

 

Lentebb írtam, mi célból raktam ide ezt a képet!

Előzmény: suexID (411)
T. Ádám Creative Commons License 2007.09.05 0 0 412
Sztem mert mindig oda rakják az utastájékoztató matricákat (tarifák, utazási feltételek...). A régi ikarusokon néha elég hülyén vesz ki magát hogy a két elhúzható ablakra matricáznak és ha elhúzzák őket egymást takarják.
Előzmény: Peti817172M (410)
suexID Creative Commons License 2007.09.05 0 0 411
Kissé unalmas már, hogy minden topikot teliszarsz a hülyeségeiddel. Ki a lószart érdekel egy tökéletesen differens topikban, hogy el van cseszve az utastájékoztatás XY megállóban? Egyébként se értek egyet ezzel a kákán is csomót keresni elvvel, mert ilyen erővel nem tudom neked hogy tetszene, ha valaki a nap 24 órájában a seggedben loholna és azt nézné, hogy mikor hibázol.

A másik topik (röhögős, fikázós) arról lett híres, hogy olyan emberek írnak bele, akiknek a szar sem elég büdös. Tipikus példa erre a 78-as busz FOK-GYEM-je, ami hónapok óta be van fagyva. Mindenki ezen károg, és nem képes felfogni, hogy a FOK-GYEM, mint cég már nem létezik, csődöt mondott és nem gyárt kijelzőket. Megnyugtatlak, ha a BKV-n múlott volna, a Volvokba is ugyanazt a magyar szart rakatta volna, mert olcsó. Aztán baromira nem hatotta volna meg, hogy már lassan 10 éve léteznek jobb kijelzők.

A probléma ott van, hogy ha a fentebb említett 412-es Ikarus helyett valami 260-ast küldene a vonalra a BKV, mert elvinnék javítani a gép kijelzőit meg vezérlőjét, akkor az összes BKV-s topik teli lenne azzal, hogy milyen pofátlan egy cég már ez a BKV. Inkább azzal kellene foglalkoznia a tisztelt topiklakóknak, hogy miért nincs megoldva több helyen a mozgássérültek utazása, a gyerekkocsival történő utazás lehetősége, miért maradnak ígéret szinten dolgok tucatjai. De nem a pixelhibás kijelzőket, meg rosszul artikuláló műtyúkokat kellene folyton kitárgyalni.

Ez a topik meg végképp nem azért született, hogy ilyesmiről essen benne szó. Ide inkább az utastájékoztatási technikák (menetrendek, kijelzők, hangosok és ezekhez tartozó gépek, szoftverek, installációk) iránt érdeklődőknek kéne írni, nem pedig azoknak a sajtkukacoknak, akiknek minimum magömlésük lesz, ha egy hibás pixelt találnak a Volvok Vultronján.

Jó estét, suexID voltam!
Előzmény: **BPO-700** (405)
Peti817172M Creative Commons License 2007.09.05 0 0 410
Ha jól látom, nem zárható, viszont az elhelyezkedése által fölül berakhatnának egy elhúzható ablakot. Meg ha már ablakról esik szó, vajon a 2. ajtóval szemben lévő ablakot miért csinálják előszeretettel nem nyitható ablakra a legtöbb típusnál?
Előzmény: pnyaki (408)
Peti817172M Creative Commons License 2007.09.05 0 0 409
Kátrák nem futnak kétperncenként kátyúba, a vaspálya viszonlag sima, az azsfaltút meg göröngyös.
Előzmény: pnyaki (408)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!