Keresés

Részletes keresés

G-cart Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14233

 

Csatlakozva a kis mozdonyokkal kapcsolatos népszerű témához, 3 kép a zalaegerszegi M28-asról. Hátha valaki ilyet is építeni akar :-)

G'

gumidani Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14232

Hirdetek!

 

Valaki keresett 2. generációs (BTTB) kapcsolókat. 94 db-ot tudok felajánlani a betűzhető típusból, további néhányat, ami a Tillig M62-höz való, illetve még egy harmadik félét, amit nem tudok szakszerűen meghatározni.

 

A mellékelt képen látható épületektől is szívesen megválnék. Szinte egyik sem hibátlan. Ellenértékükül a képen is látható palackos valutát szeretnék kapni. Kérem jelezni, ha van értelme holnap elvinnem a találkozóra!

BaTTka 1 Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14231
Sírva vigad a magyar;-))
Előzmény: Uplink (14223)
BaTTka 1 Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14230
Jól elbújtam mi? Azóta se találnak. Biztosan magamon kívül vagyok:-)))
Előzmény: Törölt nick (14222)
Gashpy Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14226
Kösz az infókat!

Akkor az a két gép lesz (9,10), amit Füzitőn láttam darabban. Használatban viszont csak 2 gép volt 96/97-ben. A többi a műhelyben állt. Színezésük viszont az eredeti csehszlovák jellegű volt, ez biztos. Volt zöld és vörös is... Jól emlékezhetek, hogy a DH 01 (A26,026) volt zöld?
Sajnos mindig elfelejtem megkérdezni az ottaniaktól, hogy mi van most a mozdonyokkal, hiszen 97-ben leállt a timföldgyár. Az utolsó napokban csináltam néhány képet (nem sokat :-( ), de a mozdonyok akkor nem voltak kint. Az udvaron volt még néhány érdekes kocsi is. A kedvencem ez a tartálykocsi volt.
Volt ott még alacsony oldalfalú teher és még egy régebbi tartály, de ezeket már nem fényképeztem le... No meg vagonbuktató (forgó, amit használtak), és iker-homlokbuktató is (amit viszont nem használtak már régóta és állt az aknájában a víz)...
Aztán a gyárat szétszedték, a fémet elhordták... Most már csak az erőmű működik.... Hogy aztán ők használnak-e még tolatót...
Előzmény: Törölt nick (14224)
vasutTOM Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14225

Szegény mozdony azt sem érte meg,hogy a német feliratokat le szedjék róla.

 

 

Akkor egy kis M30 (M322) történelem:

 

A mozdonyt a német Jung, Jungenthal gyár gyártotta WR 360 C 14  típusként 1950-ben. A diósgyőri vasmű kezelésbe vételekor 1952-ben került a MÁV-hoz. A DIMÁVAG-nál a III számon futott. Ezt a számát egészen 1955 decemberéig megtartotta. Ekkor számoztak át M322,4001-psz.-ra. A mozdonyba erőforrásként RHS 335 S típusú 6 hengeres dízelmotor lett beépítve. A motor kardántengellyel hajtotta a L37 típusú hidrodinamikus, irányváltóval egybeépített hajtóművet. Ez vakforgattyús hajtóművel rudazatok útján hajtotta a kerékpárokat. A mozdonyt 1957-ben átszámozták M30,2001-re. 1960-ban a Bp. Keleti Vontatási Főnökségnél került selejtezésre.

 

 

Mohai László fotója

 Ez saját készítésű modell, menetirány szerinti világítással.

Előzmény: modelitt (14191)
Uplink Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14223

Az nem a túszt hagyta el és nem a cipőjét??? :)))

 

Ha már ennyire vicces kedvében van mindenki.

Előzmény: Törölt nick (14222)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14222
Hopp, akkor te próbálkoztál a Flórián térnél?....:-))))
Előzmény: BaTTka 1 (14203)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14221

Dani,

Itt könnyebb válaszolni, mint a TT-s cikk alá commentelni.

TT-s szlovák összerakókat kint a börzén is találsz egy magas, sötéthajú, felvidéki srácnál.

Egyébként LOCO, vagy LPH néven van Faccpp és Uacs kocsi, valamint a Bz.

Ha beírod keresőbe, hogy TT Stavebnice, akkor segít a gúgli.:-)

Előzmény: asztalosdani (14175)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14220

OFF

Csopaki Olaszrizling. Nem nagyon fogyasztok ennél erősebbet.:-)))

ON

Előzmény: róbertke (14218)
modelitt Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14219
Sziasztok !!
Nem találtam gyári számot,de majd megnézed a találkozón ha akarod,mert elviszem a
könyvet..
Előzmény: Gashpy (14195)
róbertke Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14218
Úgy látom kedves Mester, gáz helyeTT mintha valami párlatfélével fűtenél! :-))))))
Előzmény: Törölt nick (14214)
Gashpy Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14217
A fütty elszál, a kalauz megmarad :-)
Előzmény: Törölt nick (14214)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14216

ATTól még löTTyögni fog alaTTa az ontopic mretű sín!:-)))

 

NNa, viccet félretéve:

Az ajtó ugyan még nem nyitódik/csukódik a mi méretünkben, de egy szokásos motorvonati hang (LVT, Desiro, VT135 stb, stb.) nálam alapan tartalmazza az ajtók zaját, meg a kalauz sípot is. Igaz, nem automatikusan, hanem teret engedve a játéknak, külön funkciógombhoz rendelve. Még az új Taurus hanganyagban is benne van. A régebbi TRAN hangdekoderek is kezelnek 7 féle hangot a szokásos menethangokon kívül. Persze, van, ahol ez nem mind van használatban.

Előzmény: BaTTka 1 (14215)
BaTTka 1 Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14215
Vagy családi gyufát teszek mellé. Attól kisebbnek tűnik ;-))) 
Előzmény: Törölt nick (14213)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14214

"Az utolsó ajtó becsukása előtt még a kalauz füttye is hallható..."

 

Aki természetesen nem száll fel a szerelvényre, így az uatsok jegy nélkül is utazhatnak, a kalauz meg mehet munkanélküli segélyért!

:-)))

 

" De, ha elindul a vonat,

Az állomás meg ott marad!"

/Ferdítve Demjén Rózsiból/

 

:-))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: Gashpy (14202)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14213

Az kevés lesz!

Venni kell  a készlethez még több kilónyi timsót is, hogy összemenjen 1:120-ra. Ugyanis gyári állapotban kicsit nagyobb!

 

:-))))))

Előzmény: BaTTka 1 (14203)
róbertke Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14212
iTT az eredeti kép és szöveg
Előzmény: resophon (11540)
róbertke Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14211
Elnézésed kérem ""resophon"", ezek a te képeid a 11540-es hozzászólásban
Előzmény: róbertke (14209)
róbertke Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14210
teaház "remekművei" alul
Előzmény: teaház (11610)
róbertke Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14209
Mintha már szerepeltek volna ezek a képek iTT a fórumon, és ha jól tudom vasuTOM jóvoltából.
Előzmény: gumidani (14208)
gumidani Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14208
Előzmény: ZolTTán (14198)
Uplink Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14207
Ugyanott, mint novemberber, lent az alagsorban???
Előzmény: gkiri (14204)
BaTTka 1 Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14206
Meg az a kisebb vagyon amivel körbetartoznak nekem:-(
Előzmény: Gashpy (14205)
Gashpy Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14205
Szerintem pont a cipő ára fog hiányozni :-))))
Előzmény: BaTTka 1 (14203)
gkiri Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14204

Helló

 

Csak hogy tudjátok! 30 szék van előkészítve, minden OK, holnap jöhettek!!!

 

rákattantunk

BaTTka 1 Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14203
A francba! Az egyik cipőm lemaradt, úgy rohantam a bankba kivenni azt a 790 Ejurót :-))
Előzmény: Gashpy (14202)
Gashpy Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14202
pont :-)

Más: A februári Modelleisenbahner-ben TT vonatkozású lesz: a Kühn emeletes vezérlőkocsiját tesztelik (5 lámpás), illetve egy kis összefoglaló cikk a TT választékról.

Ami OFF, de érdekes: egy Roco digi startszett villanymozdonnyal. Eddig még semmi különös. A mozdony hangdekóderes, az áramszedői digi mozgathatók. Ez még mindig ok. De plusszban a kocsikban is hangdekóder az ajtónyitás hangjához, illetve az ajtók mozgatásához! Az utolsó ajtó becsukása előtt még a kalauz füttye is hallható...

Az egész élmény 790€-ért beszerezhető ;-)
Előzmény: Törölt nick (14201)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14201

Mhh...

A Kispesti Hőerőműben is van (volt)??? egy, aminek csak a feliratait kellene cserélni, mert szép világoskék.

Egyébként az a baj ezekkel az ipari gépekkel, hogy a nyílt vasúti pályán elvétve közlekedhetnek...

Előzmény: Gashpy (14199)
Gashpy Creative Commons License 2009.01.13 0 0 14200
Előzmény: Gashpy (14199)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!