Szassztok!
MaCS, mintha hozzám szóltál volna! Én is SV-t szeretnék, vagy CB500-ast de anyagi okokból erősen győzködöm magam egy GS500 felé. Persze hitelt kell felvenni, megmiegymás. Te újat akartál venni? Mennyiért? Nem tudom, mit csináljak. Itt a tavasz és nincs gépem. És nem akarok olyat, amivel sokat kell sz* erelgetni, mert már sz* ívtam a fogam eleget a régi gépemmel. Inkább fizetek kicsit többet. Egyébként szeretném megerősíteni, hogy a CB- motorja nagyon jó volt. Azzal tényleg nem volt baj. Nem is volt megbontva nálam, de szerintem az előző tulajnál sem. Futásteljesítmény ismeretlen, de amúgy 15 éves. Sokat fogyasztott, de mindíg pöccre indult (hidegen is). A többi részével több gondom volt, de ezt betudjuk a korának.
Szóval keresek egy használt 400-650-es 2-4 hengeres túragépet kp-re max 300 000, vagy újat részletre a lehető legkevesebbért!
SEGÍTSÉG, SEGÍTSÉG, GYORSAN SIESSENEK, MERT MOTOR NÉLKÜL LÉTEZNI NEM LEHET!
Ui: Szerelmem a Honda X4 mindenek felett. Vannak róla képeim, érdekel valakit?
Tisztelettel köszöntök mindenkit! Azaz szevasztok Genxterek!
Most vagyok itt először és nagyon örülök, hogy megtaláltam ezt a fórumot! Balogh Balázs vagyok, Egerből. Nem mondhatnám, hogy olyan nagyon régi motoros volnék (eddig egy gépem volt, egy '84-es CB400 F két éven át), de a két kerék elkötelezett híve már egy évtizede. Eddig mindíg passzív szemlélője voltam az ilyen fórumoknak, remélem, most másképp lesz. A motoros levlistát is olvasom( ha nagyritkán ráérek). REmélem, még találkozunk! Kívánok mindenkinek szép meleg száraz tavaszt! LEGYETEK ROSSZAK!!!
Longplay koszi a segitseget! Ha otthon leszek mindenkeppen bemegyek a MaxxPower-be. Most mar tuti, hogy masodmagammal juni elsejen elindulok az Isle of Man-re! Boduletes kaland lesz, azt mar tudom.
Egyebkent itt egy jokis link aki kivancsi mi is ez: www.iomtt.com
Az a rendelkezésedre álló pénz mennyiségétől függ. Ha használt motort akarsz, mert arra van meg a keret, akkor a CB-t, mivel abból van használt, sőt, a viszonylag régiekkel is kisebb a kockázat, mint a legtöbb típus esetében. Ha új motor akarsz, akkor már szóba jöhet az SV.
Az SV egy könnyedebb motor, mint a CB, még az 500-as is 15 kilóval nehezebb, de 13 lóerővel gyengébb. (A 750-es már nehézsúlyú, 4 hengeres, más kategória.) Az SV egy agilis, könnyen kezelhető gép, a Suzuki állítólag nagyot alkotott vele, és a kategóriájában az 1400000 forintos ár alacsonynak számít.
A Honda azonban kidolgozását tekintve jobb, viszont lényegesen drágább is.
Én meggondolnám egy Suzuki GS500 vásárlását. Ez egy kéthengeres léghűtéses gép, 50 lóerővel. Nem valami vadállat, de nagyon toleráns, stabil a futóműve és elképesztően jók a fékjei. Ráadásul könnyen kezelhető és olcsón fenntartható, és az ára is 1millió alatt van. Én majdnem ilyet vettem, de a 187 centis magasságom predestinált a túraenduróra.
Sziasztok!!!
Köszi a választ MaCS.Én még kezdő motoros vagyok, van ugyan 1,5 éve A1-es jogsim, és most fogom nagymocira letenni,+ van egy NX125-öm, de még nem szereztem kellő mennyiségű tapasztalatot.Állitólag a CB még kezdőknek is nagyon jó, vagy nem?Milyen tipust ajánlanál?
Előre is köszi, _TheBoss_
Halihó! Azok bizony remek gépek!
A CB már ősidők óta a Honda egyik szimbóluma: megbízható, kulturált, stílusos, stabil, gazdaságos. Nem véletlenül lett az évszázad motorja! (Hogy pontosan melyik, arra most nem emléxem, de az egész család naggyon jó!)
Az SV szerintem tavalyi típus, néhány cikket olvastam róla, és egy sráccal beszélgettem róla, aki vett egy ilyet. A tulajdonságaihoz képest olcsó, stabil gép, nagyon jó fékekkel és kiegyensúlyozott motrral. Nem egy betonszaggató, de dinamikus, és nagyon jól összehangolt, harmonikus gép.
Mindez sajnos nem a személyes tapasztalataimon alapul. Bezzeg a Simson! :o)
A motor rendesen ment, annyi tűnt fel csak, hogy egyesben túl erősen húz behúzott kuplunggal is. Ha már meleg volt a motor, akkor is lefulladt alapjáraton, ha nem engedtem, hanem fékeztem. Új user vagyok, de megnyugtattak, hogy ez nem olyan vészes. Aztán leállítottam a motort (mindez a vásárlás napján történt), és mikor újra be akartam rúgni, akkor egyszer csak harmadik rúgásnál engedett el a berúgókar. Ha betolni próbáltam (kettesben), akkor eleinte érezni lehetett, hogy fog a motor, aztán pár fordulat után elengedett, és furcsa hangok jöttek (talán) a váltóból. Ez többször megismétlődödt, aztán feladtam. Valami gebasz tuti van, mert ezek a hangok nagyon rendellenesek.
Új infó: tócsa van a motor alatt.
Akkor először is tisztázni kellene egyáltalan, hogy lehet-e rendeltetésszerüen használni, vagyis pl. el tudsz-e indulni vele. Ha el tudsz ugyan indulni, akkor nagyobb sebességi tartományban (kb 70 fölött) előfordul-e, hogy a motor felpörög, de a sebesség nem változik, vagy csökken. Ha ezek állnak fenn akkor biztos, hogy csúszik a kuplung. Bár ha már berúgni se lehet, akkor viszont kétlem, hogy egyáltalán el lehetne vele indulni. Lehetséges probléma lehet még a berúgószerkezet hibája (hibás összeszerelése). Volt olyan ismerősöm, akinek a berúgókar az alsó holtpont előtt fogott csak, emiatt allandóan be kellett, hogy tolja a motort. Eltolni pedig egy jó állapotút is el lehet, attól függően, hogy hanyas sebességi fokozatban probáltad. Ötödikben tényleg nem nehéz, bár ekkor is lehet érezni a hengerben sűrítési ütem meglétét.
Biztos, hogy minden rendben van a kuplunggal? A 250-es MZ-ken a berugokar interface-sze a kuplung "utan" van. Vagyis a fotengellyel a kuplungon keresztul tartja a kapcsolatot rarugas soran. Ezert van az, hogy a nagy MZ-ket nem lehet berugni sebessegben, mert ehhez a kuplungot be kell huznod, ekkor viszont megszunik a kapcsolat a berugokar es a fotengely kozott. Mivel azt irod, hogy el is lehet tolni, akkor viszont alapbol gond lehet a kuplunggal.
Hello Mindenkinek!!!
Érdekelne, van-e valaki, aki szerzett már tapasztalatot Honda CB-vel, esetleg Suzuki SV650-vel kapcsolatban, vagy tudna nekem segiteni motorvásárlással kapcsolatban.
Tudtok segíteni (vadiúj tulaj), hogy miért van az, ha üresben nem fog a berúgó kar, és sebességben is lehet néha-néha csak simán tolni az ETZ 250-est? Tudtok a szereléssel kapcsolatos linket?
Gyerekek jön a tavasz van valamennyi lóvém is úgy hogy ha valaki tudna mondani pár címet Olaszországban ahol olcsón lehet robogót kapni azt megköszöném.
Az imént megjárattam egy kicsit a Simsont. Megállapítottam, hogy teljesítményben elmarad a Transalptól. :o) Városi forgalomra viszont épp elég.
Azt még nem tudom, hogy vol a vége (bejáratós a picike), de a 60-at könnyedén veszi. Ebből kiindulva olyan 75-80-at bír6.
Helló
Neked yamaha radianod van (ha jól tudom),ird meg légyszi milyen,
meg vagy é elégedve vele,mikor vetted stb...
Nekem xj600-am van 1-éve és nagyon boldog vagyok vele.
Csaó!
Hatvan,"művelődési ház" I.jegesmedve party
február 25-27-ig,aki sátorba alszik,ingyen tüzifa, de lehet faházat is bérelni.(Lions MC)
Telszámot nem találtam.
Infók találkozókról: http://www.wild.hu/
http://www.externet.hu/motor
Hahó
Én is elkezdtem a szezont, igaz még csak az emzé-t próbáltam ki nehéz terepviszonyok között, de megvolt fíling, a legnagyobb sárba bele is ragadtam, meg ahogy szokott akkor szokott lenni köpte be a gyertyát is.Fülemtől lefelé mindnenhol sáros lettem.De akkor is király volt.
26-án lesz valami találkozó Hatvanban, megy valaki?
Ez bizony így van! Sajnos a magyar közúti mentalitás katasztrofális.
Amúgy szombaton megkezdtem a szezont! Volt egy kis túra a motoros listán, aztán vasárnap örömmotorozás egy barátommal, ma és tegnap pedig egyszerűen csak nem bírtam a fenekemen maradni, és szétnéztem Bp. környékén.
Kedveseim, hát majdnem elríttam magam hogy most vettem észre csak hogy van ilyen nagyszerű topic.
Először is a nemtudvezetniautósokról:
Nem veszik észre a motorost, ha meg észreveszik,akkor rá se b.sznak.Például ha előz a barom, jövök vagy 100 felett és kijön elém előzni, azt hisz elfér...vészfék stb...Az a szörnyű hogy ez megismétlődik egy héten többször, ha csak 80-al megyek akkor is.
Dühöngésemet befejezve, azt javaslom minden bikernek külföldön motorozzanak egy kicsit, (pl: ajánlani tudom Horváto-t/150ft~1 lityi benzin/) kicsit más a hozzáállás vezetéshez mint nálunk.
Jó NAPot mindenkinek
Hali. Na amig nem irogatak az autohifirol, garádálkodom egy kicsit.
Az a dominator jól néz ki, aranyos.
Gyakorolni lehetett pl ahol káposztásmegyeren az m0-ás épitették, isten volt, teljesen lezárt 4 km sztráda, enyhe ivvel, csak az enyém volt, hehe.
2. A Man szigeti TT? tervezünk oda egy nyári tuúrát, de ez még csak elvi kérdés. Kb 100000 motor, kismillió motoros, á, szerintem dög unalom lehet. Be kell tartani a sebességkorlátozást, persze mindenki betartja...
Va a rendorségnek egy kis bódéja, ott befüzeted a birságot, aztn nyomás mégegy kört....
Én a ciánkáéliba vettem egy Komplett IXS boroverált, 14000 forintért, igaz puha protektoros. Érdemes oda elnézegetni.
A 4 keréken gördülő járművek vezetőinek hozzáállása gyakran egyszerűen gyalázatos.
(Lentebb már leírtam pár esetet.)
A múlt héten azonban fültanúja voltam annak, amint egy buszvezető a haverjának azt meséli, hogy a kétkerekű geciket (sic!) ő lazán odébbtereli!!!
Ez persze kirívó eset, mivel nyilván a sofőrök sem szeretnék börtönben végezni, és talán a munkájuk is fontos nekik.
De sajnos 2xesen is résen kell lennünk, mivel az autósok és nagyobb járművek vezetői soxor télleg nem vesznek minket számításba, sőt, nem egyszer fordult már velem elő, hogy kifejezetten szivatásra jáccottak.