Szia, első-hátsó kamerában vannak sokkal jobbak, pl. Viofo A129 Pro Duo. Annak nagyon jó képe van például, és jó szolgáltatásai, megbízható is.
A VIOFO autós kamera gyártó, a Pioneer, Kendwood ebben az esetben csak címkézi a kamerákat, kétségtelenül jó hifiket gyártanak, de nem autós kamerákat, ezek nem a saját termékeik, nem saját tervezés.
Most már a 900X plus széria fut, ha pár éve próbáltad, azóta ez a harmadik generáció. Full extrás, ha van lte modul már fedélzeti wifi hotspotként is működhet.
Ha Gergőékre gondolsz akkor valóban jófejek. Másik fő profiljukban és is sokat vettem. :D
Én próbáltam a 750 és a 900-at is, de nem láttam számottevő különbséget köztük. Sőt a 750 jobb képet produkált nappal. Filter már utána jött ki, gondolom az javít a dolgokon... A felvétel minőségénél próbáld ki, hogy nem extrém hanem sport módban van ugyan azon a felbontáson. Kb 8óra felvételt nyerek vele.
Közben a DR900X-2CH Plus -t választottam.... 32 GB -os kártyával forgalmazzák, de rendeltem hozzá 256 GB-osat.
Az első napi tapasztalatom jó, nagyon jó. Bízom benne, hogy az árához mérten valóban hosszú távon hasznos társ lesz a mindennapokban jóban-rosszban :)
...és az is kiderült, hogy ismerem a termék gyártói képviselőjét-forgalmazóját. A személye biztosíték arra (nem csak részemre, bárkinek), hogy ha bármi okból probléma lenne, akkor nem a kifogásokat fogják keresni..
Vettem a kamera elé egy CPL filtert...az esetleges nappali tükröződések csökkentésére...
Nos ez nekem nem jött be, mert a szélvédőn belől egy átlátszó UV szűrő fólia van.... a kamerán a szélvédőn a szivárvány egy-egy részlete jelenik meg...szűrő nélkül ebben a felállásban jobb-hibátlan
Jelenleg egy 70MAI A800 első - hátsó kombót használok, de belefutottam egy problémába, így tanulva az esetből szükségem lenne egy belső teret figyelő kamerára is. Lehetőleg szélvédőre tenném (elsőre), de hátrafordított lencsével (hogy azt is lássam, hogy működik) figyelné a belső teret.
Sem gps, sem sebességmérő, semmi ilyen extra nem kell bele, csak értékelhető képe legyen. Szivargyújtóról menne.
Nekem ugyan ilyen körülmények és féltelek mellett megy a BlackVue dr750s-2ch. 128gb kártyával fhd/fhd extreme felbontásban 7óra 256gb kártyával duplája. 0-24 megy évek óta.
Szia. Ilyesmi tud mindent, jó az appja is gépen, telefonon is, és még felhőből is nézheted a fájlokat, nem kell kivenned az sd kártyát, ha látja a kamera a wifi hálózatot, akkor csak belépsz, mint egy gmail fiókba otthon a windowsos gépedről.
Sziasztok. Nagyon profi, menetrögzítő kamerát keresek céges autóba. Fontos az, hogy a szenzorok ertekeit utolag terkepen is nezheto legyen a teljes utvonal menten. (Utvonalak terkepes megjelenitese)
Nem fontos a kijelzo... eleg ha letoltes itan szamitogepen megnezheto
szukseges a nagy felbontas, utolag hatso kamera csatlakozas lehetoseg, minimim 6-8 oras felvetel kapacitas.
Ar masodlagos, napi szinten hasznalva napi 4-5 orat.... nyaron birja a fulkeben levo meleget, parkolo uzemmod...,applikaciorol indithato, stb.....
Viszonylag konnyu kezeles, esetleg szukseg eseten konnyu kiszedes az autobol (ha no-go zona miatt nem akarom kirakatba hagyni)
Sok allitasi lehetoseg
....
szoval gyorsan kellene dontenem az ev vegi vasarlas miatt
Az sem rossz, de azzal már törődni kell, és elfelejti az ember töltögetni. Automata rendszer jobb.
Vezetés közben meg muszáj, őrület, ami az utakon folyik, simán megpróbálnak neked menni, és nekik áll feljebb. Ha nincs kamerád, nem fogod tudni bizonyítani, hogy nem indexelt balra, mielőtt elkezdted megelőzni, és neked fordult pl. És társai.
Másik nagy akku a camnak. Napi/heti töltés. Nem meríti le a jármű akkuját, parkolás közben is működik a cam. Ha nem működik, elmásznak a kerekek, katalizátor, rádió,stb.
Hidegek vannak, pár 70MAI kamera vetetni fog új akksit a tulajjal. Érdemes inkább kikapcsolni a parkoló módot ezekben a fagyos időkben, főleg a dízeleknél óvatosan a lemerítéssel, az izzítás durván meghúzza a maradék akksit reggel.
Hát nem véletlenül írja, hogy alacsony az akkufeszültség, ha egy-két napot nem járnál vele, akkor azért legyen B terv a reggeli induláshoz, mert 12V alatt lutri.
Egy jó állapotú 100Ah-s akksi lehet bírja, de egy régebbi 60Ah-nál már lehet kevés lesz a megmaradt kapacitás. És ez akkor fog kiderülni, amikor valaki indulni akar valahova, de nem tud.
Nem tudom, nekem elég sok modul megy az autóban és 11v alatt is indít hibátlanul. Pedig ez egy régi 6hengeres Diesel ami ilyenkor kályházik minden reggel, meg megy az izzitás… Jön is minden reggel az üzenet a gsm modultól, hogy alacsony akkurész…
Nem tudom, sosem néztem. Úgy mondanám, hogy még nem sikerült le merülni a kicsinek annyira, hogy lekapcsolja. Egy hosszú hétvége nem gond neki. Igaz az autóban is 100Ah-ás akku van, annak sem lenne gond. Napi egy órát autózók. Az elég neki.
Volt egy régi Smary kamerám (dél koreai), 8 éves, és még működik. Most az egyik egy BlackVue (dél korea szintén), és van hozzá szerviz szolgáltatás, a garancia lejárta után, nem is drága a javítás, csak a posta. És máris nem kell kidobni a cuccot. (Nem kellett, de rákérdeztem, mi van ha lejár a gari.)
A szivargyújtóból kapja az energiát, ahogy az akksis kamerák is. És csak arra használják azok is, hogy ne felejtse el beállítást, valamint ha megszakad az áramellátás, be tudja fejezni az utolsó felvételt.
Tehát nem üzemelnek róla az akksisak sem, és nem is biztonságosak nyáron.
Nem is 10+ évre terveznek ma már semmit, és - nekem legalábbis - nincsenek olyan illúzióim, hogy akár 5 év múlva is még működőképes lesz a cucc. De ez ugyanígy volna egy tízszer ilyen drága készülék esetén is.
Az optikát igen, de az akkunak nem szüksêges ott lennie. Nyáron ajánlott az árnyék a kamerának, kézzel nem fogható hőmérsékletűre képes melegedni. Az nem a matuzsálemi élettartam jellemzője.
A szuperkondenzátoros megoldások még csak mostanság kezdtek elterjedni, és egyelőre nem a budget (50e Ft alatti) kategóriában, ellenben az akksis kamerák már jónéhány éve velünk vannak, nálunk sokkal melegebb és napsütésesebb országokban is, ha a kigyulladás jelenség ilyen könnyen bekövetkezne, szerintem már kibukott volna.
Hova rakja az egyszerű halandó, ha nem a szélvédő mögé...? Ráadásul ugye a szélvédőn is az ablaktörlő által törölt területen át érdemes felvenni a képet.
Oké, az ideális hely talán a kocsi legelején lenne, de ott külön meg kéne oldani az optika tisztán tartását, akár gyári, akár utólagos megoldásról volna szó.
A napelemes töltés teljesen ésszerű dolog volna, nem tudom, létezik-e ilyen, bár gondolom a gyártók úgy vannak vele, feleslegesen megbonyolítja és megdrágítja.