Szerintem a sportlegszurot vagy direktszurot magaban nem nagyon erdemes berakni. Ad nehany mentalis loerot, de azzal nem sokra megy az ember ;-) Minimum egy kipufogotuning melle.
A V-Power 99+ így önmagában beleburogatva nem sokat ér, nekem akkor lett érezhető a hatása a '84-es 626-osomon, amikor előbbre raktam a gyújtást 5-6 fokkal, mert ugye a magasabb oktánszám jobban bírja, vagy mi. Volt öröm. Főleg, mikor a drága benzinnel álltam a dugóban :)) De tényleg jobban ment... Utána sima 98-as került bele, érezhető volt a gyengülés.
Esetleg annyi előnye lehet önmagában is, hogy tényleg megvan az oktánszám, és nem csak ráírják, mert állítólag az itthon kaphato 98-as jó, ha megvan 95 sok esetben... A 95-ösről ne is beszéljünk :)
Elképzelhetö,
10e km -enként javasolt az Olajjal együtt az olajszüröt és a lev. szüröt is cserélni!
***Pigmy
A vége kmp/h -ban? Hát nem tudom, met eddig még csak 200 volt meg, de akkor öten ultunk benne. Igaz hogy nem is vettem észre hogy annyi csak mikor véletlenul rá néztem az órára :)
+**Semmi Cicó
Egyébkénnt én is a Bontexnél vettem a Jr -es szürömet, engem is vakitott a tulaj arc az Amcsi
gyertyával, de csak hummögetm neki, hogy persze majd egyszer kiprószálom. Nem hiszek az ilyen fajt spanyol-viaszban, nomeg szkeptikus vagyok a V-Power, meg az Evo99 meg ilyesmi uzemanyagokkal szemben is. Próbáltam öket, szo szo...
A sport szuröröl még nem nyalatkozom, met még tesztelés alatt :))
...vagy ő is hallott olyanról, ami ez én Mazdámmal esett meg még az előző tulajnál sportgyertyásan, miszerint eccercsak eltörött az egyik szelep korongja, de nem csak úgy simán, ahogy az szokott, hanem mintha ív vágta volna el. Extulaj barátom ekkor kivette azt a sportgyertyát a motorból :)
Sportgyertyákból aztán van vagy sokféle. Peugeot-s barátom nem is azért vette, mert húdenagyon ki fogja kaparni az aszfaltot, hanem mert platina, és nem kell 10-20ezrenként cserélni, mert nála ez két-három hónap szokott lenni. Bár szerinte jobban megy a Peugeot...
Na igen, állítólag a léxűrő a szellősebb kipufogórendszerrel együtt hatásos igazán. Bontexnél vannak jófélének hangzó sportdobok is. Az ember azt mondta, hogy "idegesítően csendesek", nem gyapot van benne, hanem fém, tehát nem ég ki, és készre van gyártva mindenféle típusra, nem kell hegesztgetni, csak felcsavarozni. A dobot még nem próbáltam, csak tervbe van véve. Ja, és platina-sportgyertyájuk is van, 18ezer a négy asszem, 150ezer km-ig jók, azoktól is jobban ment a Peugeot. Az is tervbe van véve. Csak előbb fényezési tuningot kell eszközölnöm, mert most egy kicsit csúf :)
Na most már benyújtom a Bontexnek a számlát a reklámért :)
syl
legszuro betetet is cserelni kell 1öekm-enkent? valamiert kurvara morog a motor, bar inkabb csak hangosabbnak mondanam egy kicsit, lehet hogy ettol van, merhogy levegoszuro nem voltmostanabn cserelve a kocsiban.
áá, nem mérték sehol. Komolytalanul jött
ki az adat:
Kipufogó klinikán csinálták, középsö dob megszuntet, ezáltal a fojtás is jóval csökken.
Hátsó dob csere, sport dobra, olyan amibe van folytás de gyengébb mint a gyáriban. Kellemes hangja van, nem tul erös. Ez azt mondják nálam kb.
5 Le -t számit.
A sport légszuröre, meg azt mondták hogy 4-5 le -t dob max. Igy jött ki a 150 :))
Üdvözlöm a kedves társaságot!
Mivel magam egy 323TXL büszke tulajdonosa vagyok, igencsaknagyon megörültem a fórumnak, meg a klublapnak. Sajna találkozóra még nem vagyok képes, mert jelenleg a kicsim még darabokban (teljes fényezés, kárpitozás, motortér rendberakás, miegymás), és massetom, mikor leszek kész vele. De akor biztos hogy egy találkozóra kigurulok.
Más: Nekem is BONTEX-es JR szűrő van a gépben, és tapasztalatom egybevág a lentebb leírtakkal -alsó fordulatszámokon sokkal fürgébb, nyomatékosabb. Persze a teljesen nyitott 60-as kipufogórendszer is csak hozzáad az élvezetekhez :))))
sc: különben a Bontexet tudom ajánlani, normális társaság, Magnumba viszont be ne tedd a lábad, az én szűrőmet pl. valami babaolajjal kenték össze, fulladozott is a motorom. Elég furcsák ott a dolgozók, megy a kavarás... Sufni-tuning ezerrel.
A Mazdám extulajának Peugeot406osába is ilyen bontexes szűrő került, ott is észrevehető volt a különbség. 10-12ért osztogatják az ilyeneket, 6000 a tisztítókészlet, 5x-i mosásra elég.
SyL, mitől lett a tiedben a 140-ből 150 ló?:) Kipufogó+szűrőtől? Mérted valahol? Csak mert nekem is ugyanolyan van elvileg.
Nekem is került bele sportlégszűrő, a Bontexnél kapható JR (francia) fajta. Néhány éves már. Most, hogy visszakerült bele (előző tulaj kivette, lusta volt kimosni), azt vettem észre, hogy alacsony fordulaton jobban ugrik. Szóval csak nyomatékosabb lett, magasabb fordulaton nem sok változás van.
Betét ugyben tudok nyilatkozni - direct szuroben nem.
Hát, nem tom :) En 626Gt-be 2.0i 16v; 150bhp
vettem 1 hete sport légszuröt, azóta próbálgatom
de nem érzek tul sok változást. Bár azt mondják már igy is tul erös a gép :)) és azért nem érzem azt a + 4-5 lóeröt.
Na meg sport kipuff. is van rajt, oszt már attól is erösebb:) eleve.
Jellemzök:
10.000 km -erenként amikor a "rendes" betétet illne cserélni, akkor ezt elég kimosni egy speckó adalékkal.
Nem vagyok egy SzaboZE, de azert valaszolok - mivel engem (is) erint a kerdesed:
Egy kicsit behavazodott a webmaster (azaz en :-)), ez az oka annak, hogy meg nem vagy a tagok kozott tobb uj emberkevel egyutt. Elnezesedet kerem! GangstaBoy malmai lassan orolnek... ;-)
Azert mert nem vagy a klub lapjan a Tagok kozott, meg nem jelenti azt, hogy ne johetnel a talalkozora! Altalaban ezen a forumon futnak ossze a szalak, tehat ha akarsz, nyugodtan johetsz!