Olvastam egy olvasói levelet a Rider magazinban, szegény srác sír, hogy elvették a jogsiját. 30 helyett 37-el ment, megállították és a gumi mélysége sem volt jó. Így kapott kétszer három pontot és mivel a motor jogsija két évnél fiatalabb, ezért a 6 pont miatt egy évre be is vonták...
Szerintem semmi gond nincs a matricában, sem abban, ha az ember normális szerelőt keres a motorjának.
Pont most nézek magyar zászlót a bukósisakomra. Otthon nem volt miért felrakni, itt viszont mindenki vállalja az identitását. Ráadásul a megélhetési bevándorlók közül még nekünk van itt a legjobb ázsiónk.
Na, használtgumi:
Hátul nekem az van fent, ugye volt az a gumis sztorim októberben. Azóta rajta van, mentem vele vagy négyezret és ennyi még benne van. A vásárlást a kényszer szülte, nem volt a méretemben új, de végül is bevállt.
Szétszedtem a szomszéd Suzuki Carna robogóját, mert nem indult. A karburátort szétszereltem és össze vagy 3x. Ezenkívül, az egész motort is, mert sokat állt. Ha megfújom az úszóház légteréből kivezető csövet - azaz a benzint befújom a torokba - egy percig működik a motor, veszi a gázt stb. Egy perc után leáll. Ugyanígy megint be tudom indítani. Mi lehet a baj?
Nachtstern, második helyen olvasom a TC-n, hogy ausztriában kötelező levenni a 4 évnél öregebb motorgumikat. Ez olyan urban legend hangú nekem, igaz ez?
Szerinted ezt nekem honnan kéne tudnom? Egyébként közben Jim megválaszolta, természetesen a Budaörsi úton. Majdnem pont egymással szemben van a két márka kereskedése.
1000 motor raktáron, mind kipróbálható. Itt vettem a Banditomat is, akkor jelent meg ezzel az új fronttal. Kinn állt a kirakatban egy forgó állványon. Mondom a fönöknek az érdekelne, 5 perc mulva kinn volt a szalon elött, rendszámosan!