De, én voltam az! Bár még mindig nem 100%-os az autó, mert egy kábelköteg lemaradt a vonóhoroghoz . Mondjuk nem akarok most vontatni, azért jó lenne túl lenni rajta.
Csütörtökön nyomok egy full tank gázolajat (általában OMV sprint), és tolok hozzá spurit (special thanks to Vbandit!), és irány az autópálya... lesz abban a tankban vagy 300km autópálya, vagy 50-100km országút, egy kis adag Szegeddel, és kis adag Bp-vel fűszerezve... :)
No majd ha visszaérek, egyszercsak teletöltöm, és számolok..., ahogy a mostani tankot is megszámolom katt-kattig, még spuri nélkül... így teszek majd tartósan, mert a spurim elvileg 5 tankot kifut nagyságrendileg...
Az eredményre kíváncsi leszek, meg hogy a pill fogyimérőn mutatkozik-e valami majd... :)
Véletlenül nem 1 hete kedden vetted át a hófehér sportcsomagos Ceed SW-d a K-N kereskedésben Tatabányán? Mert ha igen, akkor pont akkor mentél el, mikor én érkeztem az autómért. :)))
Igyekszem holnap néhány képet készíteni és már pakolom is fel! Bár már a gyári 225/45 R17-es kerekek nincsenek rajta. Most a csúf téli gumik virítanak rajta.
Valahol olvastam, hogy a sötét szín áll jól a Ceednek... Ezzel vitatkoznék, mert szerintem hófehérben is kellően meggyőző fekete fényszóróháttérrel, és ráadásul alig látni ilyen színben.
A KIA M6 Érd-nél rendeltem, 4 munkanap alatt megjött, az ára rögzítő patentekkel együtt 34 500 Ft. Az olajcsere alatt megláttam egy előkészítés alatt lévő új CRDI-t, és annak a motorháztetején volt belül, megkérdeztem, hogy lehet-e rendelni benzinesbe, megnézték és lehet. Magam tettem fel kb 45 másodperc alatt. (minden klappolt :)))
Úgy hallom, hogy változott a hangja, bár még csak városban próbáltam 15 percet. Nem tudom hogy halkabb-e, de határozottan kevesebb magas hangot hallok egyenletes és gyorsításos menetben is. Hosszabb távú, magasabb fordulaton hallott tapasztalatot, ha érdekel benneteket, majd hosszabb túra után.
Kb. 850 km van a kocsiban, amit igyekeztem a leírásnak megfelelően változatos fordulatszámon megtenni, így nem hiszem, hogy elkormolódott volna a kipufogószelep.
Egyébként ma bővült a fordulatszám tartomány!:-(
Már éreztem lejebb és följebb egyaránt a rángatást.
Szóval szervíz?!
Köszi a hozzászólásokat!
Nagyon bosszant ez a rángatás, mert egyébként gyönyörű az autó. Az EX-hez kértem még egy SPORT csomagot, amivel elég komolyan néz ki az autó. A www.kia.com oldalon fent van a Sportcsomag, a magyar oldalakon, még említés szintjén sincs.
Budapesten vagy a budai oldalon van olyan szervíz amit tudtok ajánlani? Esetleg egy kontak?
1.6 CRDI-m van, rángatást nem érzek. A turbólyuk szerintem az, hogy amikor rálépsz 1700 alatt a gázra és meg kell várni mig a turbó felpörög és meglódítja kasztnit, ami elég hosszú idő. Ez egyébként városi indulásoknál elég kellemetlen, mert 2000-ig nem húz, utána viszont nagyon.