Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

JKE 318 TT Creative Commons License 2017.10.21 0 0 2542

Sziasztok. 2013 pug 5008 1.6 hdi aut. autom van es hatulrol allandoan hallhato valami zörgö kopogo hang mar kis sebessegnel is hallhato. levettem a kereket kerekcsapagy ok az nem lehet megneztem a kezifek koteleket semmi, megrangattam a teleszkopokat nem lognak, rugo nincs eltorve, kipufogo lemezek es a kipufogo nem zorog nem er hozza semmihez.Amugy mar az agyamra megy. :) Esetleg valaki tud valami ötletet ? Köszönöm. 

bocios2 Creative Commons License 2017.10.21 0 0 2541

Sziasztok

 

Komplett téli gumi szetett keresek r16 vagy r17 méretű kerekekkel ami felmegy 2015ös Peugeot 5008 ra. Használt, de jó állapotú érdekelne esetleg szenzorokkal. 

 

Köszönöm

City06 Creative Commons License 2017.10.20 0 0 2540

Szia!

 

A Totalcar népítéletében láttam az írásodat az autódról. Ezzel kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy az ott említett berezonáló cső mit okozott. Le tudod írni a jelenséget? Mikor hallottad, köthető valamilyen fordulatszámhoz, hideg vagy meleg motorhoz? Azért érdekel, mert valószínűleg az enyémnél is ugyanaz jelentkezett, de eddig nem sikerült rá megoldást találni.

 

Előre is köszönöm!

Előzmény: Vivaro1 (2536)
enjoe Creative Commons License 2017.10.18 0 0 2539

...közben gyorsan kiszaladtam a kocsihoz, emlékeztem egy menű pontra, hogy lehet konfigurálni a rögzítőfék alap állapotát, de nem találtam meg ezt a lehetőséget. 2011-es évjárat, de nem túl rég voltam egy gyári visszahíváson, ahol egy hőmérséklet szondán felül szoftvert is cseréltek...

 

Egy angol fórumon ezt találtam: "In new Software versions that option does not show up in the menu any more." - Peugeot kivette ezt a beállítási lehetőséget a felhasználó kezéből...

Előzmény: NBG (2534)
enjoe Creative Commons License 2017.10.18 0 0 2538

akinek nincsen papír alapú, annak hasznos lehet:

https://carmanuals2.com/get/peugeot-5008-2013-kezelesi-utmutato-108725

Előzmény: NBG (2534)
Ányos Róbert Creative Commons License 2017.10.18 0 0 2537

Szia.

 

A kéziféket ki lehet oldani manuálisan is, gyújtás ráadása nélkül. utána az autó akár vontatható.

 

Itt a leírás.

 

Bal első ülés teljesen hátratolva.
Az elektromos parkolófék meghibásodása
vagy lemerült akkumulátor esetén
a parkolófék a mechanikus kioldó segítségével,
kézzel is kioldható

Keresse meg a csomagtartószőnyeg
alatt a két éket és a kioldó kapcsolót.

Tolja teljesen hátra a bal első ülést.
Emelje fel az előre kivágott  szőnyegdarabot
az ülés alatt.
 A kioldó segítségével szúrja át a 
cső  nyílását.
Helyezze a kioldót a csőbe.
Fordítsa el a kioldót az óramutató
járásával megegyező irányba.
Biztonsági okokból nagyon fontos
, hogy ütközésig fordítsa el a kioldót.
A parkolóféket ezzel kioldotta.

Vegye ki a kioldót, és az ékekkel
együtt helyezze vissza a szerszámosdobozba.
- A gyújtás levétele és ráadása után
a parkolófék működését újrainicializálja
a rendszer. Ha a parkolófék
újrainicializálása nem lehetséges,
forduljon a PEUGEOT hálózathoz.
- A következő alkalommal a parkolófék
rögzülése hosszabb időt vehet
igénybe, mint normál működés esetén.

Előzmény: NBG (2534)
Vivaro1 Creative Commons License 2017.10.18 0 0 2536

Sziasztok!

 

1-6HDI-m van 2010-es első tulajos, az lenne a kérdésem, hogy van-e arra lehetőség, hogy laptopról indítsak FAP regenerálást?

Ha igen, mi a menete, milyen szoftverrel stb?

 

Előre is köszi a válaszokat.

heffe1 Creative Commons License 2017.10.17 0 0 2535
Előzmény: Lacika810 (2533)
NBG Creative Commons License 2017.10.17 0 0 2534

Köszönöm a képeket. Sajnos az én autómban nincs Driving Assistant menü. Az autó magyarországi üzembe helyezésű. A márka szervizben azt mondták hogy nem is tudom kikapcsolni az automatikus kéziféket, és pl. halerobban valahol az autó úgy hogy nem tudok gyújtás ráadni, akkor telefonálni kell a márka szervízbe akik adnak egy "kódot" amivel kitudom időlegesen oldani hogy pl. el lehessen vontatni.  De ez csak ideiglenes megoldás mert ez korlátozza is az autót, úgy hogy menni kell a szervízbe ahol megjavítják az autót jó pénzért.

 

Eddig erre nem volt szükség de ezt akkor sem nem tartom annyira szerencsés megoldásnak.

Tud valaki megoldást arra hogy hogyan lehet kiprogramozni ( programoztatni ) úgy az automatikus parkoló féket hogy   ne korlátozza az autót??

Előzmény: D.Zoli (2490)
Lacika810 Creative Commons License 2017.10.17 0 0 2533

Gyerekek bont valaki most 5008 Peugeot?

Chati77 Creative Commons License 2017.10.16 0 0 2532

Nálam nagyjából 35-40 perc után jelez, aztán többet nem. Nem távolság, hanem idő számít.

Előzmény: D.Zoli (2530)
klimas56 Creative Commons License 2017.10.15 0 0 2531

Szia! Nem akarok turkálni a zsebedben, de szerintem érdemes a téli szettbe is belerakatni a szenzorokat, az autó összesen 9 szenzort tud kezelni, 4 elsődleges pl. nyári gumi, 4 másodlagos pl. téli gumi és 1 pótkerék ha van. Egyszer kell beadni kódokat és innentől tudni fogja , melyik érzékelő hol van. Nem kell minden egyes kerék cserénél aktiválni/kiütni a jelzést.....és ha már tudja az autó ezt a funkciót is , hát csak figyeljen!

Előzmény: Ányos Róbert (2526)
D.Zoli Creative Commons License 2017.10.15 0 0 2530

És ha csak városban használod rövidebb távon, akkor minden indulásnál jelez? Vagy elindulsz és csak egy idő után, ha pl mész 200 km-t?

Előzmény: heffe1 (2529)
heffe1 Creative Commons License 2017.10.15 0 0 2529

Az én téligumimba sincs, és kb 1000Km alatt, 4-5 ször jelez hogy a kerék nyomás nem mérhető.

Kétszer sipol, és sárga felirattal figyelmeztet.

Előzmény: D.Zoli (2528)
D.Zoli Creative Commons License 2017.10.15 0 0 2528

Az mit jelent, hogy csak néha figyelmeztet?

Előzmény: heffe1 (2527)
heffe1 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 2527

Szia.

Ki lehet kapcsolni gyári diagnosztikával.

De ha úgy hagyod akkor is csak néha figyelmeztet.

Előzmény: Ányos Róbert (2526)
Ányos Róbert Creative Commons License 2017.10.14 -1 0 2526

Sziasztok.

 

Tudna valaki segíteni abban, hogy a guminyomás ellenőrző rendszert ki lehet e kapcsolni, mert szeretnék téli garnitúrát vásárolni felnivel együtt, de abba nem rakatnám bele a nyomás ellenőrző szenzorokat.

Ezért ki akarnám kapcsoltatni a rendszerben ezt a funkciót, csak nem tudom hogy ezt meg lehet e csinálni, vagy kénytelen leszek 4db szenzort venni ami elég sokba fog kerülni.

Ha valakinek volna erre ötlete, vagy megoldása azt szívesen fogadnám.

 

Köszönöm.

Lacika810 Creative Commons License 2017.10.11 0 0 2525

Ismet keressel fordulok hozzatok.5008 peugeot 2.0 keresnek hatso csonkalvanyt.Eleg surgos lenne.Barmilyen megoldas erdekel.

pallaszlo11@gmail.com

heffe1 Creative Commons License 2017.10.10 0 0 2524

Bocsi ez lesz az.

Előzmény: edifice (2520)
heffe1 Creative Commons License 2017.10.10 0 0 2523

Ez jobb.

Előzmény: edifice (2520)
heffe1 Creative Commons License 2017.10.10 0 0 2522

Szia. Ez az ülés váza.

Előzmény: edifice (2520)
D.Zoli Creative Commons License 2017.10.09 0 0 2521

Pár hónapja, mikor az utastéri ventilátort kerestem, akkor a XX. kerületi bontóban volt egy kiégett 5008-as. Esetleg kérdezd meg, hátha van sérült ülés, amiért nem kérnek olyan sokat, és használható ez a része. De több bontós (Berhida, Cegléd) is jelezte, hogy kb. havonta járnak külföldre bontani, és hoznak ami kell. Esetleg nézd meg, hogy a Citroen C4 Picasso-é egyezik-e, abból sokkal többet bontanak.

Előzmény: edifice (2520)
edifice Creative Commons License 2017.10.08 0 0 2520

Sziasztok! A jobb hátsó üléssel sorozatos problémám volt, miszerint az ülőlap nem akadt be alul a helyére, sőt, nem is a helyére nemt, állandóan felnyílt, ha nem ült rajta senki. Gondolom a sok próbálkozásba és állítgatásba belefáradva a napokban eltörött a háttámla felső sarkán található műanyag kar. Azzal, hogy ezt külön meg tudon vásárolni valahol, nem sokan kecsegtettek... Mi a véleményetek, esetleg ötlet?

edifice Creative Commons License 2017.10.08 0 0 2519

Szia! Nekem szinte ugyanez volt a hiba, nem tudtunk mit kezdeni vele, aztán a pécsi szervízben a hibakód szerint turbónyomás-szabályozó szelep(ek) cseréje szükséges. Ez Húsvétkor volt, de nem cseréltettem ki, hanem autóztunk vele így. Ha kiírta a hibát, leállítottam, majd indítás, és megint ment egy darabig. A nyáron visszamentem a szervízbe, gondoltam, cseréljék ki. A szerelő nagyon örült, hisz nem egyszerű ezeknek a szelepeknek a cseréje. Mindenesetre nekilátott, és nagyon megörült, amikor a tükörben (mert ezt a munkát a motor mögé elhelyezett tükörrel csinálják), szóval a tükörben meglátta, hogy nyest rágta meg egy vákuumcső végét. Na ezt kijavította, majd ment egy próbakört, és kész. Azóta nem volt ezzel probléma, és 4-5 decivel kevesebbet is fogyaszt.

Előzmény: 74mzsolt (2399)
heffe1 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 2518

Nagyon szívessen.Ránézek arra is. De a helyén is meg lehet csinálni szerintem, egyszer már nézegettem. Mert mikor elöször felmerült a problémád akkor is néztem, de akkor csak elöző szériás motorkat találtam a Youtube-n.

Előzmény: klimas56 (2516)
Smíró Creative Commons License 2017.10.07 0 0 2517

:)) Szép munka!

Előzmény: heffe1 (2515)
klimas56 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 2516

Húúúúúúú! Hálásan köszönöm a nem mindennapi infókat. Azt hiszem, imádkozhatok, hogy ne legyen egy darabig probléma ezekkel.

Bár egy izzítógyertya csere aktuális lenne, de azzal bíztattak, hogy motor kiszerel, kis sámli kényelmesen, gyertya kicserél, ha nem törik bele, majd motor vissza...ebből nekem a kis sámli ami a problémás.....:)))))   

Előzmény: heffe1 (2515)
heffe1 Creative Commons License 2017.10.05 0 0 2515

A mágnes szelepeket jól eldugták a motor hátoldalán vannak a tűzfal felé.

Elég sok mindent le kell bontani hozzá

Ez a turbónyomás szabályzó.

Előzmény: klimas56 (2500)
heffe1 Creative Commons License 2017.10.05 0 0 2514

Ezek a vákuumlabdák, ezek állítják a levegőadagoló pillangó szelepeit.

Előzmény: klimas56 (2500)
Zolysys Creative Commons License 2017.10.05 0 0 2513

ventit hallod

Előzmény: bocios2 (2509)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!