Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Sziasztok. 2013 pug 5008 1.6 hdi aut. autom van es hatulrol allandoan hallhato valami zörgö kopogo hang mar kis sebessegnel is hallhato. levettem a kereket kerekcsapagy ok az nem lehet megneztem a kezifek koteleket semmi, megrangattam a teleszkopokat nem lognak, rugo nincs eltorve, kipufogo lemezek es a kipufogo nem zorog nem er hozza semmihez.Amugy mar az agyamra megy. :) Esetleg valaki tud valami ötletet ? Köszönöm.
Komplett téli gumi szetett keresek r16 vagy r17 méretű kerekekkel ami felmegy 2015ös Peugeot 5008 ra. Használt, de jó állapotú érdekelne esetleg szenzorokkal.
A Totalcar népítéletében láttam az írásodat az autódról. Ezzel kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy az ott említett berezonáló cső mit okozott. Le tudod írni a jelenséget? Mikor hallottad, köthető valamilyen fordulatszámhoz, hideg vagy meleg motorhoz? Azért érdekel, mert valószínűleg az enyémnél is ugyanaz jelentkezett, de eddig nem sikerült rá megoldást találni.
...közben gyorsan kiszaladtam a kocsihoz, emlékeztem egy menű pontra, hogy lehet konfigurálni a rögzítőfék alap állapotát, de nem találtam meg ezt a lehetőséget. 2011-es évjárat, de nem túl rég voltam egy gyári visszahíváson, ahol egy hőmérséklet szondán felül szoftvert is cseréltek...
Egy angol fórumon ezt találtam: "In new Software versions that option does not show up in the menu any more." - Peugeot kivette ezt a beállítási lehetőséget a felhasználó kezéből...
A kéziféket ki lehet oldani manuálisan is, gyújtás ráadása nélkül. utána az autó akár vontatható.
Itt a leírás.
Bal első ülés teljesen hátratolva. Az elektromos parkolófék meghibásodása vagy lemerült akkumulátor esetén a parkolófék a mechanikus kioldó segítségével, kézzel is kioldható
Keresse meg a csomagtartószőnyeg alatt a két éket és a kioldó kapcsolót.
Tolja teljesen hátra a bal első ülést. Emelje fel az előre kivágott szőnyegdarabot az ülés alatt. A kioldó segítségével szúrja át a cső nyílását. Helyezze a kioldót a csőbe. Fordítsa el a kioldót az óramutató járásával megegyező irányba. Biztonsági okokból nagyon fontos , hogy ütközésig fordítsa el a kioldót. A parkolóféket ezzel kioldotta.
Vegye ki a kioldót, és az ékekkel együtt helyezze vissza a szerszámosdobozba. - A gyújtás levétele és ráadása után a parkolófék működését újrainicializálja a rendszer. Ha a parkolófék újrainicializálása nem lehetséges, forduljon a PEUGEOT hálózathoz. - A következő alkalommal a parkolófék rögzülése hosszabb időt vehet igénybe, mint normál működés esetén.
Köszönöm a képeket. Sajnos az én autómban nincs Driving Assistant menü. Az autó magyarországi üzembe helyezésű. A márka szervizben azt mondták hogy nem is tudom kikapcsolni az automatikus kéziféket, és pl. halerobban valahol az autó úgy hogy nem tudok gyújtás ráadni, akkor telefonálni kell a márka szervízbe akik adnak egy "kódot" amivel kitudom időlegesen oldani hogy pl. el lehessen vontatni. De ez csak ideiglenes megoldás mert ez korlátozza is az autót, úgy hogy menni kell a szervízbe ahol megjavítják az autót jó pénzért.
Eddig erre nem volt szükség de ezt akkor sem nem tartom annyira szerencsés megoldásnak.
Tud valaki megoldást arra hogy hogyan lehet kiprogramozni ( programoztatni ) úgy az automatikus parkoló féket hogy ne korlátozza az autót??
Szia! Nem akarok turkálni a zsebedben, de szerintem érdemes a téli szettbe is belerakatni a szenzorokat, az autó összesen 9 szenzort tud kezelni, 4 elsődleges pl. nyári gumi, 4 másodlagos pl. téli gumi és 1 pótkerék ha van. Egyszer kell beadni kódokat és innentől tudni fogja , melyik érzékelő hol van. Nem kell minden egyes kerék cserénél aktiválni/kiütni a jelzést.....és ha már tudja az autó ezt a funkciót is , hát csak figyeljen!
Tudna valaki segíteni abban, hogy a guminyomás ellenőrző rendszert ki lehet e kapcsolni, mert szeretnék téli garnitúrát vásárolni felnivel együtt, de abba nem rakatnám bele a nyomás ellenőrző szenzorokat.
Ezért ki akarnám kapcsoltatni a rendszerben ezt a funkciót, csak nem tudom hogy ezt meg lehet e csinálni, vagy kénytelen leszek 4db szenzort venni ami elég sokba fog kerülni.
Ha valakinek volna erre ötlete, vagy megoldása azt szívesen fogadnám.
Pár hónapja, mikor az utastéri ventilátort kerestem, akkor a XX. kerületi bontóban volt egy kiégett 5008-as. Esetleg kérdezd meg, hátha van sérült ülés, amiért nem kérnek olyan sokat, és használható ez a része. De több bontós (Berhida, Cegléd) is jelezte, hogy kb. havonta járnak külföldre bontani, és hoznak ami kell. Esetleg nézd meg, hogy a Citroen C4 Picasso-é egyezik-e, abból sokkal többet bontanak.
Sziasztok! A jobb hátsó üléssel sorozatos problémám volt, miszerint az ülőlap nem akadt be alul a helyére, sőt, nem is a helyére nemt, állandóan felnyílt, ha nem ült rajta senki. Gondolom a sok próbálkozásba és állítgatásba belefáradva a napokban eltörött a háttámla felső sarkán található műanyag kar. Azzal, hogy ezt külön meg tudon vásárolni valahol, nem sokan kecsegtettek... Mi a véleményetek, esetleg ötlet?
Szia! Nekem szinte ugyanez volt a hiba, nem tudtunk mit kezdeni vele, aztán a pécsi szervízben a hibakód szerint turbónyomás-szabályozó szelep(ek) cseréje szükséges. Ez Húsvétkor volt, de nem cseréltettem ki, hanem autóztunk vele így. Ha kiírta a hibát, leállítottam, majd indítás, és megint ment egy darabig. A nyáron visszamentem a szervízbe, gondoltam, cseréljék ki. A szerelő nagyon örült, hisz nem egyszerű ezeknek a szelepeknek a cseréje. Mindenesetre nekilátott, és nagyon megörült, amikor a tükörben (mert ezt a munkát a motor mögé elhelyezett tükörrel csinálják), szóval a tükörben meglátta, hogy nyest rágta meg egy vákuumcső végét. Na ezt kijavította, majd ment egy próbakört, és kész. Azóta nem volt ezzel probléma, és 4-5 decivel kevesebbet is fogyaszt.
Nagyon szívessen.Ránézek arra is. De a helyén is meg lehet csinálni szerintem, egyszer már nézegettem. Mert mikor elöször felmerült a problémád akkor is néztem, de akkor csak elöző szériás motorkat találtam a Youtube-n.
Húúúúúúú! Hálásan köszönöm a nem mindennapi infókat. Azt hiszem, imádkozhatok, hogy ne legyen egy darabig probléma ezekkel.
Bár egy izzítógyertya csere aktuális lenne, de azzal bíztattak, hogy motor kiszerel, kis sámli kényelmesen, gyertya kicserél, ha nem törik bele, majd motor vissza...ebből nekem a kis sámli ami a problémás.....:)))))