Azokat akiknek a seggét más fuvarozza audival, és egyéb nagy szolgálati autóval, vagy....wv transittal lásd Orbán. ők nem fognak foglalkozni azzal hogy a szegény ember hogy oldja meg a vizsgáztatást.
sőt még dicsekedni fog vele a majomja hogy fellendíti az országban az autópiacot, ill, hogy a biztonságért mennyit tett.
azt már nem fogja megjegyezni hogy ezzel hány családot tesz még jobban tönkre.
cserébe mi nem tudunk mást tenni csak azt hogy nagy hisztit csapunk, ill. ha eljön az idő akkor jelezzük az uraknak, hogy 4 év elbaltázott döntései miatt sem titeket sem a másik bagázst nem válasszuk ujra.
én 2001-ben vettem az enyém, akkor még árulták az utolsó szériákat, de már kijöttek a fábiák. nem tudom mikor hagyták abba a gyártást de 2003-ban szerintem már csak az elfekvő készletet árulták. annak is 9 éve.
Nos csereszabatos de kell cserélni az ütközőt is alatta, magát az a merevítőt mert abba csavarozod be a vonó horgot ha húzatnának téged ( azé nem árt ha van ) ha nincs az a merevítő akkor sem nagy gáz csak ne rohadj le sehol mert nincs mihez kötni az autó elejét...
Ugyanaz a gép még festés előtt ;)Ha jól megnézed a csavarok megvannak de a régi pofát nem tudom mi hol tartsa abban én nem tudok segíteni maga a lökhárító felmegy
Én nem csináltam de rengeteg fórum tag klubtag igen, nem itt máshol, allítólag megvan a helye mindennek de ha nagyon érdekel megkérdezem egy konkrét havert aki csinálta és akkor tutira mész de fúrni faragni kókányolni nem kell ez hétszencség
urak felicia ,pi 1.3 as hengerfejért pénzt adok vagy garantáltan 160 ezernél nullázodo kilométerórát:))mekkora szemét segg amit akarnak,van valakinek 7 évnék fitalabb felije itt a fórumon? évenkénti vizsga évenkénti lehuzás és be fogják vezetni tutira.
Ja még egy dolog lehet hogy felcsapok kilóméteróra pörgetőnek mert ha bejön ez a rendelet akkor erre nagy lesz a kereslet! :-) :-)
Most sem lehet találni a használtautók között olyat aminek követhető lenne a km futása hát még akkor ha ezt is 160ezerben korlátozzák. Akkor még az ötvenéves autóban is csak 20 ezer lesz!:-)
Két dolog a múltkori hiba forrása a szétesett katalizátor( Hogy verje bele aki kitalálta!) bocs a vulgáris kifejezésért de már több évtized óta létezik ennél sokkal jobb módszer is a kipufogógáz hatástalanításásra de valahogy ez az idióta módszer maradt benn az autókban! Az enyémben most más nincs és mintha fellélegzett volna az autó...
A másik az hogy az EU mit is tervez és milyen rendeleteket hoz arról csak annyit hogy egy jó élteszinvonallal rendelkező országban sem normális egy ilyen rendelet nem hogy itt nálunk! Sajnos a vezetőink még mindíg nem jöttek rá arra, hogy nem mindíg az vezet eredményre ha szigorítunk mert az csak arra jó, hogy megpróbálják kijátszani a szabályokat! Volt szerencsém pár "UNIOS" országban körülnézni háááááááááááááát én úgy láttam hogy a mi ÁNTSZ-ünk pl németországban, görögországban, csehországban, egyenesen ágyúval közlekedne és robbantaná fel a szabálytalan vendéglátó helyeket! DE láss csodát ott mégsem járnak olyan gyakran és a szabályokat sem úgy értelmezik mint nálunk miért is?........
Aza autóra visszatérve a mult hétem voltam Köln mellet benn egy Ford szervizben és érdekes hogy amire ott azt mondták hogy drága én az ittenihez képest olcsónak tartottam! (zárcsere eredeti kulcshoz, szivatgyújtó javítás 136Euró!) nos nem hiszem hogy ezt itthon 50ezer alatt sikerült volna JA és másnapra! A németek mind azt mondták hogy ez nagyon drága!
Bocs kicsit elkalandoztam! de ha bejöz ez a rendelet akkor ez a fórum sem fog sokáig fennmaradni hacsak nem veszik át a veterán autó me3gszállotjai. A másik dolog amit egy normális vezető szerintem mindenképpem megtesz hogy ha gond van az autóval akkor megpróbálja kijavittatni mert az olyan ember aki hibás autóval is közlekedik és viszi a családot, barátnőt, egyebet hülye ember! Nem azt kell nézni amit azok csinálnak akiknek van pénzük évente kocsit cserélni! azoknak az a mottója "az én autóm biztonságos" aztán nyomja neki mint az őrült és ki hal meg? nos ezen kellene elgondolkozi hogy az esetek nagyrészében a vétlen sofőr akinek nem tellett 500pontos 600csillagos biztonságos autóra!
Az a vicc annó 1872 ben ( képletesen ) :D még viszga sem volt mégis mentek az autók lassan havonta el kell vinni fém molekula viszgálatra a tragacsot, meg megnéztni a kóchengeres rabok faszát is mert ők azt mondják...
Nincs jó gumi az autón? Miért? Mert a muksónak nincs pénze rezsire de a tragacs kell neki mert abból fizeti ki a épp aktuális elmaradását hogy azzal eljut melóba és vissza, este mikor elalszik meg álmodozik a szép új verdáról...
Na hadjuk már inkább osztogassanka pénzt mindenki vezs szép új autót magának és nagyon boldogok lesznek az emberek és nem kell a para a kurva anyukak már tényleg, nem elég a kocsit fent tartani önmagában , sőt lassan beindítani luxus a gépet hogy megnézd mi csörög benne mert ég a drága lé benne még ezzel is kerszetbe tesznek ha már nem segítenek akkor ne tennének ellend semmit, a legszomoróbb az benne teszik ezt azok akinek az autójuk még csak hónapokat sem éri meg mert cserélgeti a parasztja aztán ő osztja az észt...
Aki nem tudná, az EU azt szeretné, hogy a 7 évesnél idősebb autó évente vizsgázzon. Ha ez a hír nem kacsa, akkor a magyar kormány még meg is toldotta eggyel :(
Torpanás ellen mit lehet tenni? Olvastam itt nem régiben, hogy a légtömegmérőt kell kitakarítani. Ez már megvolt, de nem változott semmi.. :( Ha hideg, ha meleg, mindegy neki, nem akar menni. Valami ötlet?