Persze, teljesen biztos, hogy az nem okoz ilyet. De ha nagyon nem rávaló a szíj, akkor esetleg az már lehet gond. Mert azt egyelőre nem sikerült kiszedni belőle, hogy mi van rajta, csak azt, hogy szerinte mi való rá.:)
De milyen szíjtáblázatból? Erre egyébként 747 kell. A sárga rugó és a könnyű görgő olyan motorokba való, amik már meg vannak húzva és ki is tudnak forogni. Annak, hogy hány pofás a kuplung, nem igazán van köze hozzá, hogy mennyit megy, ha nem csúszik meg.
A 747 Malagutira nekem csak a tréninges cuccaim között van, de az NG BWS is ugyanaz, annál határozottan ez szerepel a javítási kézikönyvben is.
Jogos, bár én mentem két kört mindennel, mert sok szíjnak kell egy kis terhelés, hogy beálljon (meg hol volt még ilyen választék? Athena volt és Dayco, az utóbbi nem volt az igazi, Malossit csak maganak vettem, sosem fizette volna ki senki errefelé.). Amúgy a Gates kínál mostanában egy kevláros szíjat, az ára is jó. Olyat vettam a Vespára. Kinézetre jó, nem hullámos a felület. Szépen megy, nem ráz, de majd 2-3 ezer kilométer után ránézek, hogy mennyire kopik. A textúrája pont olyan, mint a Poliniké, gyanítom, hogy nekik is ők gyártják.
A robogo levegös azok a betük meg a szij méret táblázatbol valok 747-751 köztes méret vagy az egyik vagy a másik lell rá.Ha 3pfás kuplungot teszek rá gyári kotrasztrugokkal változni fog valami?most 2pofás van rajt sárga rugokkal.
Fogalmam sincs, hogy mik ezek, meg honnan vannak. Vagy MA, vagy MY blokk van benne, az első a vizes, a második a levegős. Mindegyikre 747-es szíj kell.
Szerelőnél volt egy MP3 javításra. Szemre nem volt olyan nagy a baj, nekimentek valaminek vele. Meséli a srác, tulaj kicsit ideges, mert csak az alkatrészek kerültek eddig 1500 fontba, az ő munkadíja még ki sincs számlázva..
Olvastam egy olvasói levelet a Rider magazinban, szegény srác sír, hogy elvették a jogsiját. 30 helyett 37-el ment, megállították és a gumi mélysége sem volt jó. Így kapott kétszer három pontot és mivel a motor jogsija két évnél fiatalabb, ezért a 6 pont miatt egy évre be is vonták...
Szerintem semmi gond nincs a matricában, sem abban, ha az ember normális szerelőt keres a motorjának.
Pont most nézek magyar zászlót a bukósisakomra. Otthon nem volt miért felrakni, itt viszont mindenki vállalja az identitását. Ráadásul a megélhetési bevándorlók közül még nekünk van itt a legjobb ázsiónk.
Na, használtgumi:
Hátul nekem az van fent, ugye volt az a gumis sztorim októberben. Azóta rajta van, mentem vele vagy négyezret és ennyi még benne van. A vásárlást a kényszer szülte, nem volt a méretemben új, de végül is bevállt.
Szétszedtem a szomszéd Suzuki Carna robogóját, mert nem indult. A karburátort szétszereltem és össze vagy 3x. Ezenkívül, az egész motort is, mert sokat állt. Ha megfújom az úszóház légteréből kivezető csövet - azaz a benzint befújom a torokba - egy percig működik a motor, veszi a gázt stb. Egy perc után leáll. Ugyanígy megint be tudom indítani. Mi lehet a baj?