Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14328

Ááá! Felkerült a pályaszámtábla is.

Csodaszép.

 

Majd megyek hozzád fotózni...

 

Előzmény: modelitt (14313)
Gashpy Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14327
Egy régi off PIKO katalógusban annak idején én is sokszor megcsodáltam...

Volt hozzá Rollwagen is... (amire a nonormál nyomtávú kocsikat lehetett feltolni)
Előzmény: Remete mh. (14324)
nomova Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14326
Szia!

Nagyon szép a mozdony.

Lehetne kérni leírást a készítés folyamatáról.
Engem nagyon érdekelne, hogy mi az alap és mi az építés elemei.
Mivel én is festegetek és építgettek. Igaz én csak személy- és tehervagonokat.

NoMoVa-modell
Előzmény: modelitt (14313)
ponTT Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14325
Minden elismerésem! Csodaszép!
Előzmény: modelitt (14313)
Remete mh. Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14324
Egy mozdonyvezető barátom vitrinszerelvénye, 1000 mm kisvasút 12 mm sínre:
Remete mh. Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14323
Semmi gond, ugyan! Már lassan azt fontolgatom, hogy vendégként meglátogatom a B.TT.B. valamelyik topictalálkozóját!
Előzmény: jakoa (14321)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14322

Neem, csak szerintem (is)

- humornak rossz, de nagyon,

- kicsit unjuk már...

Amúgy semmi gond!:-)

csíkos

Előzmény: lakasi (14304)
jakoa Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14321
Bocs, elnéztem.
Előzmény: Remete mh. (14319)
julaTTi Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14320
Nekem a Topiktalálkozón szerencsém volt egészen közelről megcsodálni ezt a kis remekművet. Nagyon részletgazdag, csodaszép modell! Várjuk a folytatást! Gratula!
Előzmény: modelitt (14313)
Remete mh. Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14319
Hi-hi-hi (kuncogást akarnék imitálni...)! A sokmozdonyos-félfordítós képre hivatkoztam :-)
Előzmény: jakoa (14317)
BaTTka 1 Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14318
Hát igen. Aki tud az tud.
Előzmény: modelitt (14313)
jakoa Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14317

342.011, vagy 342.103

 

Előzmény: Remete mh. (14314)
etwg Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14316

Szuper!!!

 

Nagyon szép igy képröl..

Előzmény: modelitt (14313)
róbertke Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14315
Enyhe kifejezés a "Gyönyörű". Csak így tovább (a L..... úton)! :-))))
Előzmény: modelitt (14313)
Remete mh. Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14314
Kérnék pályaszámokat a fényképről! Köszönöm-köszönöm!
Előzmény: modelitt (14286)
modelitt Creative Commons License 2009.01.17 0 0 14313
Szevasztok !
TeTTes társam Gábor 70 unszolására felteszek képet a széria No.1 -eséről
döntsétek el érdemes volt-e dolgozni vele !!
A harmadik képen Jakoa topik társunk ékszerét is mellé mertük tenni !!!
Az első kép már buli után készűlt ,itt már teljes diszében pózol !!
etwg Creative Commons License 2009.01.16 0 0 14312

Nem tudom csak van néhány ötletem.

 

A dekoder nem ment.

A dekoder nem passzolt a motorhoz

A csatlakozoban valaki összezagyválta a kábeleket

Igy a vak dugo sem müködött

A szaküzlettöl nem lehet elvárni, hogy forrasztovassal nekimenjenek a drotoknak.

Kifelejtettek némi huzalozást.

 

Soroljam még?

 

(Egy meg nem nevezett cégnél amikor megcsinálták a sikeres 10. sorozatot (kb. 50000 db) egy berendezésböl valakinek eszébe jutott hogy ujitani kellene.

Ujitottak. a berendezés két egységböl állt. Az egyiken 21 polusu volt a stekker a másikon 20...)

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (14311)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.16 0 0 14311

Na hát ez az!

A ROCO megoldotta ezt azzal, hogy kiküldött a kereskedőknek egy vakdugót, amit a user belerakott és kész.

No de az új mennyiben különbözik a régitől, hogy ezért az egész modellt kelljen visszahívni?

Előzmény: etwg (14310)
etwg Creative Commons License 2009.01.16 0 0 14310

Mekkora annak az esélye, hogy valaki egy ilyen mozdonnyal, dekódercsere után, analóg üzemben játszik...?

 

 

Analog üzemben a legfeleslegesebb a dekodért lecserélni - sokkal egyszerübb kivenni.

Azt meg nagyon kétlem, hogy egy ilyen beavatkozás után valamilyen problémád lenne. 

Előzmény: Törölt nick (14309)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.16 0 0 14309

Más:

Ma dobtam egy hátast, amikor megtudtam, hogy a ROCO visszavonta a 35002-es kat.számon behirdetett új digitális start-szettjét.

Hallottam indokokat, de igazán a digitális témában jártas topiktársaktól várnék magyarázatot, hogy ha persze ismerik a problémát.

Állítólag az új mozdonyok megzavarodnak, ha más dekóder kerül beléjük. Nevezetesen a Lenz-ek kerültek szóba, hogy pl. analóg üzemben csak az egyik irányba világítanak.

Mekkora annak az esélye, hogy valaki egy ilyen mozdonnyal, dekódercsere után, analóg üzemben játszik...?

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.16 0 0 14308

OFF

Sajnos el kell fogadnunk, hogy a bulvár ide is betolja a szőrös patáját.

Ezek a poénok eléldegélnek pár napig, hétig, aztán már nem lesz jelentősége.

Én a magam részéről csak annyit javaslok az ilyen hoax-ok beillesztésekor, hogy a kedves hozzászóló lapozzon vissza kb. 1-2 hetet és ha rátalál a szövegre, akkor legalább nem hozza magát kínos helyzetbe a topiklakók körében, ha ismét beidézi.

 

Az is érdekelne, ha valaki építene mondjuk a linken szereplő JA asztalához képest csak 10-ed olyat, vajon mekkora hírértékkel bírna...

ON

Előzmény: etwg (14305)
tatombak Creative Commons License 2009.01.16 0 0 14307

Egy kis reklám :)

 

 

Katt ide !
tatombak Creative Commons License 2009.01.16 0 0 14306

Szia !

 

Csinálj magadnak mintát ,az első öntéseket tedd el !

Sajnos nem bírnak sokat ezek a gumik ,idővel "beleragad" a gyanta ,kiszedésnél szaggatja a gumit !

Én a drágábbik fajtát használom ,de elég sűrűn kell újat csinálnom ,ezért kell sűrűn a mesterdarabhoz nyúlnom.

 

Üdv : István

Előzmény: BaTTka 1 (14295)
etwg Creative Commons License 2009.01.16 0 0 14305

Nem sértö, csak pont az a baj benne, hogy a vasutmodellésen keresztül pellengérezi a valos életet. (meg a politikát)

 

Ha valaki ezt bemutatta volna modellen, akkor direkt élveztem volna, de igy csak sok melegviz......

 

Fogj neki, épits meg egy jelenetet, azon sokkal jobban és értelmesebben lehetne nevetgélni.

 

(Példakép az van pl.

G&D)

 

ezen nagy példaképünk J.A. megcsinálta mindazt, amiröl a cikkíro keserü szájizzel röhögtet. ) 

A valoság valoban az a vasut tájékán és nemcsak nálunk (nem pedig a csili-vili vonatok, kisöpört pályaudvar stb.)

Előzmény: lakasi (14304)
lakasi Creative Commons License 2009.01.16 0 0 14304
Kedves topic társak,
A file-t a mai napon kaptam és jót derültem rajta, máshol még nem találkoztam vele. Gondolva, hogy nektek is szerzek néhány vidám percet és mivel vasútmodellezésről van szó, ezért tettem fel a topicra. Ha valaki ennek csak a valóságtartalmát keresi, rossz úton jár. Ez humor és írónia egyben a mai magyar vasúti állapotokról, és sem tartalmában, sem nyelvezetében nem sértő. Sajnálom, ha valaki annak tekintette.
Előzmény: etwg (14302)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.16 0 0 14303

Felkérném a Tisztelt Topictársat, hogy töröltesse a hozzászólását!

Itt lehet kérni:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9155165

 

Kösszönjük!

Előzmény: lakasi (14299)
etwg Creative Commons License 2009.01.16 0 0 14302
Amugy ezért a szellemi szennyért kár volt a kollégának egy nicket alapitani....
Előzmény: sárkánypáfrány (14301)
sárkánypáfrány Creative Commons License 2009.01.16 0 0 14301
Ez egy akkora kamu mint az állat...
Előzmény: etwg (14300)
etwg Creative Commons License 2009.01.16 0 0 14300
Már uj topikot kell nyitni ennek a marhaságnak. Immár vagy 6x fordult elö mindenhol, mintha egyetlen csepp igazság is lenne benne.

Eszitek mint az éhes ponty a nyüvet.....:-)
Előzmény: lakasi (14299)
lakasi Creative Commons License 2009.01.16 0 0 14299
Kedves TT-s társak, kicsit hosszabb, de érdemes elolvasni - "Sírjunk, vagy nevessünk!?"

Aranyérmet nyert - abszurd kategóriában - a MÁV valósághű ábrázolása

2009-01-06. 12:17
Idén huszadik alkalommal rendezték meg Hannoverben a YOURAIL-t, a fiatal vasútbarátok nemzetközi terepasztal-versenyét, és ezúttal egy honfitársunk kategóriagyőztes lett. A tizenhét éves Kiskuti Dániel öröme mégsem maradéktalan, mert szerinte a MÁV-hangulatra komponált terepasztalt a zsűri csak tévedésből találta viccesnek.

A hannoveri rendezvény kategóriájában a legnagyobbnak számít a világon, és csupán minden negyedik évben rendezik meg. Idén 78 ország képviseltette magát több mint 1500 fővel. A hannoveri kiállítóterület hat óriáscsarnokát maradéktalanul kitöltötte a versenyre benevezett 487 terepasztal. Ezek között volt Dániel műve is, amelynek címe Magyar Valóság.

A középiskolás diák két teljes évet szentelt a terepasztal megalkotására, beszerezte a szükséges szerelvény-modelleket, és megépítette a vasúti pálya környezetét. "Minél inkább a valóság torzítatlan megjelenítése volt a célom" - nyilatkozta Kiskuti. "A vonatszerelvények esetében egyszerű volt a dolgom, mert ezeket elég volt néhányszor a betonfalhoz vágni, majd egy hónapra betettem az akváriumba a rozsda miatt, helyenként barnás festékkel kezeltem a karosszériát, és végül filctollal felrajzoltam a graffitiket a vonat oldalára."

"Nehezebb dolgom volt a bábukkal, ugyanis a makettekhez használatos figurák gyárilag mosolygósak, barátságos kinézetűek, és derékbőségük kisebb, mint a magasságuk. De egy ilyet már csak a hitelesség miatt sem ültethettem egy MÁV-os jegypénztárba. Ugyanígy az utasok arcát is át kellett festenem anyázóssá. De a legkeményebb dió a jegyellenőr volt: bejártam az összes boltot, amíg végre sikerült egy szunyókáló kaller-figurát találnom az egyik vonatkocsiba" - ecsetelte nehézségeit Kiskuti.

A terepasztal helyszínre szállítása is körülményes volt, hiszen a fiú - édesapja közreműködésével - a családi autó csomagtartójába gyömöszölve vitte a kellékeket Hannoverbe. Útközben az állomás épülete és több más tartozék is megsérült, de Dániel utólag visszatekintve örül, hogy így történt, mert a repedt falú állomás még hitelesebbé tette az alkotást.

A szorgos munkának szemmel láthatóan meg is lett az eredménye: a verseny folyamán Kiskuti terepasztalánál tolongtak a látogatók, és folyamatosan kérdésekkel bombázták a készítőt:

„Miért nincs az utastájékoztatón semmi sem kiírva?"

„Miért csak az egyik pénztár előtt kígyózik hosszú sor?"

„Miért pakolnak az egyik vonatroncsból fém alkatrészeket egy platós kisteherautóba?"

A háromnapos rendezvény utolsó napján a zsűri végigjárta és értékelte az összes terepasztalt. Kiskuti így számol be a végső megmérettetésről: „Odajött hozzám a zsűri elnöke, és megkért, hogy indítsam el a vonatot, mert látni szeretnék, ahogy a pályán körbemegy. Azt válaszoltam, hogy ez sajnos nem lehetséges, mert sztrájk van, és a vonatok nem járnak. De mivel csak erősködtek, hogy indítsam el, tudattam velük, hogy addig nem megy a vonat, amíg nem adnak negyedmilliót."

„Azt hitték, hogy viccelek, úgyhogy elővettem a zsebemből egy zacskót, amiben volt vagy 50 vasutas figura, rámutattam az ujjammal, és lassan, tagoltan közöltem: Negyedmillió. Fejenként."

A szemtanúk elmondása alapján a zsűritagok ezen a kijelentésen először megdöbbentek, aztán hangos nevetésben törtek ki, és megjegyezték, hogy a fiúnak rendkívül jó a humorérzéke.

Kiskuti az abszurd kategória aranyérmese lett, ugyanebben a kategóriában a másik két dobogós a csillagközi vonat és a szalmamozdony kompozíciók voltak.


__________ NOD32 1.498 (20030901) Information __________

This message was checked by NOD32 Antivirus System.
http://www.nod32.com

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!