Keresés

Részletes keresés

MALWIN Creative Commons License 2004.04.21 0 0 177
Bocs a méretért, majd kiveszik a modik:-)
Előzmény: MALWIN (176)
MALWIN Creative Commons License 2004.04.21 0 0 176
Dehogynem történik,Muggli, épp te ne tudnád?:-)))
Mesélj, addig is
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Nézd meg magad, manőver közben...:-))

Előzmény: muggli (175)
muggli Creative Commons License 2004.04.21 0 0 175
Senkivel semmi nem történik???
muggli©
muggli Creative Commons License 2004.04.12 0 0 174
Ez a nagymarosi naszád, a visegrádi várból fotózva.
muggli©
muggli Creative Commons License 2004.04.12 0 0 173
Ekkora forgalomnak azért nem kellene itt lennie! Nem győzöm olvasni a hozzászólásokat! :-(
Egy kép a nyuszitól:

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

muggli©

muggli Creative Commons License 2004.04.10 0 0 172
Minden Kedves Író és Olvasó topictársnak Kellemes Húsvéti Ünnepet kívánok!

muggli©

TTAMAS Creative Commons License 2004.04.08 0 0 171
Infra vezérlésű automata géppuskát.
Hol volt a hajó? Elképesztő, gyakorlatilag csak parazsat nem lopnak. :(
Előzmény: kuhrner (170)
kuhrner Creative Commons License 2004.04.08 0 0 170
Köszi!

Ezentúl én is hozom-viszem az akksikat, meg a szerszámokat. Plusz szerelek bele riasztót és valami elektromos pajzsot gerjesztek a hajók köré, továbbá mindenféle kígyókat és alligátorokat fogok a hajóban tartani.
csatt...hamm...
Na mindegy, ezek csak egy szomorú, elborult elméjű, zavarodott ember gondolatai voltak.

Előzmény: muggli (169)
muggli Creative Commons License 2004.04.07 0 0 169
Hát, mi cuccolunk, amit lehet, oda-vissza, de mivel megnyiltak a marinák, meg vízre került egy csomó hajó, nem életbiztosítás semmi! :-((((((
Részvétem! Ez minimum egy kilóba került Neked! :-(((
muggli©
Előzmény: kuhrner (168)
kuhrner Creative Commons License 2004.04.07 0 0 168
Sziasztok Mindenkinek!

Csak hogy tudjatok róla: Tegnapról mára ellopták a hajóm(023) összes (4) akkumulátorát, olyan módon hogy fel( le )törték az ajtón lévő lakatot. Mást nem vittek el, persze elég ez is...
4 vadi új akksi.

A 007-es hajó (tudjátok, együtt vagyunk), szintén feltörés áldozata lett.

Vigyázzatok értékeitekre, amennyire lehet persze!

Üdv, Attila

kuhrner Creative Commons License 2004.04.07 0 0 167
Huúúúúú....
Nem sok ez egy kicsit?

Malwin: köszi az infót!

Üdv mindenkinek, Attila

Előzmény: Zoltika (166)
Zoltika Creative Commons License 2004.04.07 0 0 166
Tegnap, délelőtt.

MALWIN Creative Commons License 2004.04.05 0 0 165
Szeva Kuhrner,
Neszmélybe csalinkáztunk,reprezentálni.. :-))))
Előzmény: kuhrner (164)
kuhrner Creative Commons License 2004.04.05 0 0 164
Szia Muggli!

Köszi a képeket!
Egy kis magyarázat:
A 007-esen éppen szerelik vissza a tankokat és indítják a motorokat. Éppen azt kérdezik tőlünk, hogy mi ismerjük-e a Sopronon utazókat, mivel lelkes integetésbe fogtam. A 023-ason a tankokat szereljük ki, a másik képen pedig Vercsájék 037-ese látható.

Üdvözlettel: Attila

Off:
Ti hova mentetek a Sopronnal?

Előzmény: muggli (163)
muggli Creative Commons License 2004.04.03 0 0 163
Valamit el.....tam!

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

No, most már jó lesz! Üdv a képen láthatóaknak! A 007-esen dolgozók talán tudják, honnan készültek a képek! :-))))
muggli© 014 (10%)

muggli Creative Commons License 2004.04.03 0 0 162
Üdv mindenkinek!
Egy néhány kép:




Csók! :-)))))))

mrkokusz Creative Commons License 2004.03.27 0 0 161
Sziasztok!

Én vasárnap dél körül átzötyögök pesten, szívesen benéznék a hajóra. kb 12 fele leszek ott, és jó lenne már személyesen talalkozni vkikkel közületek. Valaki ott lesz akkor?

üdv:
Ákos
avagy:
A sün egy makacs madár, csak akkor repül, ha belerúgok!

Előzmény: MALWIN (160)
MALWIN Creative Commons License 2004.03.25 0 0 160
03.27.-én és 28.-án nyílt nap lesz a Sopron zuhatagi vontatón. A hajó megtalálható a Lánchíd pesti hídfőjénél a Kossuth múzeumhajó mellé kötve.
Programok:
10.00 nyitás
* vezetett ismertető a hajón:
kormányállás, szalonok, lakóterek, géptér bemutatása
* képgaléria a folyosókon:
aldunai képek, hajózási emlékek bemutatása
* kötetlen beszélgetés a hajó utolsó személyzetével
* félóránként a hajó LÁNG motorjának indítása, bemutatása
* a legénységi szalonban videózás
* kötélmunkák tanulása
18.00 zárás
A vízállás és a látogatottság függvényében tervbe van véve egy rövid városnéző kör is.
(Ez szombatig meg lesz hirdetve)
Mindenkit szeretettel várunk !

MALWIN Creative Commons License 2004.03.24 0 0 159
Szeva muggli,
te is visszaértél?Lassan mindenki megjön...:-)))
Előzmény: muggli (158)
muggli Creative Commons License 2004.03.24 0 0 158
Szia Ákos!
Gratula a nagy túrához! A korlátot a Balatonra menő hajóról is leszedték Károlyék. Remélem, a fuvaros nem kopasztott meg nagyon!:-))) Mi végül is egész tűrhetően állunk. A hajó vízen van, nem ereszt, megy mindkét motorunk, "csak" kisebb javítások vannak, de az elég sok.
Üdv: muggli© 014 (10%)
Előzmény: mrkokusz (154)
MALWIN Creative Commons License 2004.03.24 0 0 157
Szeva Tayfun,
akkor itt lesz némi kavar: ezek szerint kb 613.9-esnek kellene lennie, de,-ahogy együtt néztük a katalógban-ez több ponton nem fedi a valóságot.
Lehet, hogy eredetileg ezzel volt szerelve, de most másik található bennük?
Előzmény: TAYFUN (156)
TAYFUN Creative Commons License 2004.03.24 0 0 156
A naszád doksijának megszerzése még nem sikerült, a teljesítmény: 95 Le, max.fordulatszám pedig 1750 1/min-re volt álítva. Ha tudok áttételt, felteszem ide.

Tay

Előzmény: MALWIN (155)
MALWIN Creative Commons License 2004.03.24 0 0 155
Szeva Vercsáj, a D613 egy elég tág dolog, de itt van mindegyik, lehet mazsolázni:
D613.9:
1.Max telj/fordulat: 95Le/1850
2.Max nyomaték/ford: 38mkp/f/p/1350

D613.10:
1.:125Le/2300
2.:43/1500

D613.14:
1.:115/2300
2.:43/1500

D613.27
1.:125/2300
2.:43/1500

van még másik kettő is, de az egyik Dutra motor, a másik meg turbós volt,szóval azok biztosan nincsenek benne a naszádban.
A lassítóműről nincs infóm, azt majd megmondják a hajógépész guruk.

Előzmény: vercsáj (153)
mrkokusz Creative Commons License 2004.03.24 0 0 154
Sziasztok!

A 28-as ladik megerkezett a Matraba.
nehany kep magtalalhato itt:

www.lhf.hu/hajo/lebeges.gif
www.lhf.hu/hajo/beall.gif
www.lhf.hu/hajo/kamion.gif
www.lhf.hu/hajo/alkony.gif
www.lhf.hu/hajo/este.gif
www.lhf.hu/hajo/leemeles.gif

A fuvarozo csinalt a kamionra szerelheto bakokat. egesz jol ment a dolog csak a feneke ala az eredetit raktuk, ami kicsit magas volt. ezert le kellett szerelni a korlatot. - tobb volt mint 4,2 m.

ha barkinek van vmi kerdese, szivesen valaszolok - ha tudok.

AKos

vercsáj Creative Commons License 2004.03.23 0 0 153
Annyit finomodott a helyzet, hogy a csigatengely elindult. Viszont a váltót kiszedve és szétkapva megállapítottuk, hogy a 15 perces olajmentes járatás következtében a kihajtásnál lévő kúpgörgős csapágy szilánkjaira tört és a belső gyűrű úgy rásült a tengelyre, hogy két napig szedtük le.
A mostani kérdéseim a hozzáértőkhöz következők:
1. a d613-as motor max nyomatéka ill. a hozzá tartozó fordulat?
2. a max ford. állítólag 1750
3. a lassítás milyen arányú, azaz a csiga mennyit forog?
vercsáj Creative Commons License 2004.03.21 0 0 152
Tisztelt urak!
A vizretétel óta eltelt két hét viszontagságosan telt el.Röviden:
Amikor a darus vízretétel volt a hadikikötőben kiborult 20 L fáradtolaj a géptérbe. Míg az új kikötőbe leáltunk nyitva maradt a külsőkörön két vízcsap, így bokáig töltötte a géptér feneket. 3 napig mertem az olajos vizet, dehát ez saját hülyeség volt. Amíg leálltunk nem volt hátramenet, de mostmár előre sincs. Ahogy beteszem irányba a motor lefullad, a váltó beállt. Ráadásul a tengely is be van állva. Laza tömszelence csavarok mellett, szétkötve a "kardáncsavarokat", azaz a váltóról lekötve a csigatengelyt láncoskulccsal,egy méteres erőkarral sem tudtuk elforgatni. Az indítómotor beállt, de már lecseréltük.A jobbmotoron a vizszivattyú előtt eltört egy flasni és lukas volt egy cső, de ezt már orvosoltuk. Egyéként a jobbmotor ok, miután tegnap kicseréltük az adagolót. Merhogy 3 adagolóelem fel volt akadva. Szóval van gond elég. De már a hajón való puszta lét is kárpótol mindenért.
Mint nem szakavatott kérdezném: A csigatengely beállásának milyen okai lehetnek? Merhogy egy páran a környezetemből már a kisólyázás rémképét vetítik a jövőbe.
Illetve a váltó milyen elven műkszik?
DrBub0 Creative Commons License 2004.03.18 0 0 151
Ahogy a fórumot olvasgatom, egyre többen tűnnek Tiszásnak. Megpróbálhatnánk létrehozni 1 tiszai hajóindexet, ha elegen segítetek:-) .
Azok a hajók adatai éredekelnének, amelyek a Tiszára kerülnek (eredeti azonosító, kikötő, esetleg kontakt). Esetleg képeket is fel lehetne rakni ilyen volt/ilyen lett párosítással. Ha tetszik az 5let, itt a fórumon, vagy mailban várom véleményeteket/adataitokat.
mrkokusz Creative Commons License 2004.03.18 0 0 150
Gratulalok mindenkinek!

csak neztem a kepeket, es mosolyogtam. Jo kis hajok ezek!

Tiszai emberek! Gyujtsuk mar ossze kik viszik a Tisza-tora, es kik magara a folyora a naszadokat. Mar beszeltem olyanokkal, akik nem tudtak hova tegyek, mert draga a kikoto, vagy csak nem talaltak neki helyet.

Mi Poroszlora szeretnenk vinni.

Akos (28)

hajóvontató Creative Commons License 2004.03.14 0 0 149
Gratulálok A vizre tételhez és próba úthoz Látva a hajókról készült korábi képeket igazán szép teljesítmény volt Várunk titeket BAJÁN
kuhrner Creative Commons License 2004.03.14 0 0 148
Sziasztok!

Ezúton szeretném megerősíteni, hogy az a bizonyos olaj NEM a mi hajóinkból folyt a Dunába.
A ponton alatt találtak egy bazi nagy szögletes tartályt, ami az uszadékok miatt fennakadt a ponton alatt és abból folyt az olaj.
Egyébként most ment le a TV2-n a riport 1/2 hétkor a Tényekben, ahol ez látható is volt. Gondolom az esti ismétlésekben is benne lesz. Amúgy a Vízügyesek jó fejek voltak.

Üdvözlettel: Attila

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!