Keresés

Részletes keresés

19horvath77 Creative Commons License 2019.10.02 0 0 33464

Igen, de nem tudhatom, hogy ez egy PS, vagy valódi kép, illetve nem csak pont erről kérdeztem, hanem hogy van e valaki, aki már lecserélte alura a műanyag láncvédőjét. Louisban is volt pár éve alu, de egy ideje eltűnt. 

Előzmény: -Mosquito- (33462)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.10.02 0 0 33463

Tegnap tettek fel a Face Vara csoportba. 

Bordó metál 

"A motor 2007-es SD02-es, ABS-es, magyarországi, jelenleg 69e km van benne, van hozzá 3 gyári doboz, bukócsó, Givi túraplexi + gyári, komfortülés és minden kulcsa megvan. Nemrég Zsifi cserélt rajta láncszettet és hátsó kerékcsapágyat. A gumik kb. 1,5-2 hónapja vannak használatban (Angel GT). Nemrég vettem rá gyári markolatokat is. Szervizkönyv is van hozzá, de nem volt végig márkaszervizbe hordva, egy idő után a volt tulaj csak összeírta benne, hogy mikor mit cserélt. Úgy tervezem, hogy amint szépen letakarítottam róla az utolsó túrán összeszedett bogarakat 2,09 irányáron fog felmenni hahu-ra."

Előzmény: globetta2 (33461)
-Mosquito- Creative Commons License 2019.10.02 0 0 33462

Van Varád, akkor te magad is láthatod, hogy rövidebb mint a gyári. 

Előzmény: 19horvath77 (33460)
globetta2 Creative Commons License 2019.10.01 0 0 33461

Sziasztok! Keresnék 2007 utáni varaderot /1000/ hasznaltauto.hu - kívüli motor érdekelne. Lehetőleg 80.000. Km alatt. Köszi.

19horvath77 Creative Commons License 2019.09.30 0 0 33460

Sziasztok!

 

Használ valaki ilyen, vagy hasonló darabot? Méretpontos, elég hosszú hátul? Gondolkodom lecserélni a gyárit. Köszi.

https://moto-discovery.com/eshop/protection-2/honda-varadero-chain-guard-black.html

 

1 Bandi Creative Commons License 2019.09.02 0 0 33459
Köszi szépen
;-)
Előzmény: Bear7712 (33458)
Bear7712 Creative Commons License 2019.09.01 0 0 33458
Üdv!
Egy érdekes dolgot szeretnék megosztani veletek.
Problémám volt az FI lámpával és az indítással. Gyújtásra téve a benzin szivattyú nem működött az FI lámpa égve maradt és indítózásra a motor nem indult. Utána olvastam itt a hiba lehetséges okaira: főtengely jeladó, kábel szakadás a kormánynál stb.
A véletlen segített megoldani a problémát.
Van 2 darab menetfény lámpa a motoron, gyújtásra kötve + kapcsoló. Ha a kapcsoló on állásban marad és úgy rakom gyújtásra a motort, a hiba jelentkezik, motor nem indul. Ha nincs fogyasztó akkor a motor tökéletesen indul.
Barátomnak Transalp-ján ugyan ez a hiba jelentkezett, ott az usb töltő volt a hiba okozója.
Remélem tudtam ezzel valakinek segíteni.
-Mosquito- Creative Commons License 2019.08.25 0 0 33457

Pszt, ~2 éve írta,azóta eltűnt. 

Tipp,nézd meg az aksi előtt az indítórelét és annak 30Ah-os biztatósítékát milyen állapotban van. 

Előzmény: Balazslaszlo (33456)
Balazslaszlo Creative Commons License 2019.08.25 0 0 33456

Szia Peti !Rögtön a tárgyra térnék !Nekem is van egy u.olyan varaderom mint neked és most u.azt produkálja mint a tied. Szóval néha egy henger alapjáraton megy, mindkettő szivatóval,szóval pont úgy mint a tied!Megköszönném ha el mondanád hogy mi volt a hiba!Előre is köszi!

Előzmény: Bodito78 (32142)
JULES Creative Commons License 2019.08.23 0 0 33455

Kicsit alakítottam az olajzó szerkezeten. Eddig a lácra csepegett az olaj a villán lévő műanyag csúszka fölött:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303065

De így elég sok olajat csapott szét a lánc a kihajtás fedelén (főleg belül, de kívül is volt némi olaj), a villán és a kitámasztókon. A legjobb az lenne (amit több gyártó is ajánl), hogy a hátsó lánckerékre két oldalról közvetlenül felvinni.

Autósboltban vettem univerzális ablakmosó spricnit, amiből kifúrtam a kis fémgömböket. A helyükre pont becuppan a klíma tisztító spray vékony műanyag csöve (direkt elraktam ilyen csöveket, jó lesz még valamire alapon). Ragasztó pisztollyal fixáltam. Egy erű merev réz vezeték és zsugorcső segítségével megformáltam a műanyag csöveket. Hilti szalaggal ideiglenesen rögzítettem a hátsó villára a spricnit:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/309081

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/309080

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/309079

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/309078

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/309077

Videó a működésről (nem sok látszik, de szépen felhordja az olajat mindkét oldalra...):

https://youtu.be/e1vilAVcjQg

Egyelőre csak egy 25km-es úton teszteltem, lehet, hogy az időzítésen még állítani kell, de jónak tűnik a szerkezet.

 

:O)

Előzmény: JULES (33445)
Kecsozoli Creative Commons License 2019.08.22 -1 0 33454

Minden cső teljesen száraz.

Előzmény: Pap82 (33453)
Pap82 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 33453
Sziasztok, nézd meg a túlfolyó csövek közül az egyik nem olajos, ami a vízpumpától jön, ha megálláskor lecsöpög, több mint valószínű, hogy olaj felöli szimering.
Előzmény: Kecsozoli (33452)
Kecsozoli Creative Commons License 2019.08.21 0 0 33452

Sziasztok ismét. Nagy varám van és elkezdtem használni a mocit, idén már tettem bele 6ezret. Észrevettem, hogy fogy belőle az olaj. Ez törvényszerű? 1500 km-enként 1-1,5 dl. Hondákra nem jellemző.

Nagy Pedro Creative Commons License 2019.08.20 0 0 33451

Sziasztok. Sd02 egyre erősebb a süvítés vagy sípolás vagy vinnyogás vagy nem is tudom hogy irjam körbe. Tudom a varáknak van alapból is valami hasonló de ez attól erősebb. Valaki talizitt már ilyennel?

köszi

Bapity Creative Commons License 2019.08.11 0 0 33450

Angolom van. Bíztam benne, hogy magyar.

 

Előzmény: janoszeged (33449)
janoszeged Creative Commons License 2019.08.11 0 0 33449

Angol,de a képeket nézgetheted:-)

Előzmény: Bapity (33448)
Bapity Creative Commons License 2019.08.11 0 0 33448

Ha magyar akkor mindenképp.

Előzmény: janoszeged (33447)
janoszeged Creative Commons License 2019.08.10 0 0 33447

Service Manual érdekel? 1000Ft+csomagküldés

Előzmény: Bapity (33446)
Bapity Creative Commons License 2019.08.10 0 0 33446

Így ahogy mondod. Kardános és simogatós telefon. Egyébként köszönöm az infót.

Előzmény: JULES (33444)
JULES Creative Commons License 2019.08.10 0 0 33445

Elvileg gyújtás ráadásra kell indulnia (ha jól van bekötve). Olaj viszkozitása (a leírás szerint) mindegy, mert szivattyúval működik. A potival állítható a csepegtetési időköz, 30mp a legsűrűbb, ha jól vettem ki a leírásából, akkor 5 perc a legritkább. A gyártó honlapján találsz infót, használati/telepítési útmutatókat:

https://cls-evo.de/productinfo/cls-evo-tour/?lang=en

 

A saját gyártmányú olajzóm 3 percenként 1 cseppre van állítva:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=149850742&t=9116138

10W40 motorkerékpárolaj és 80W90 hajtómű olaj keverékkel használom. A Vara service manual-ja is 80W90-et ír, de egyrészt nagyon büdös, másrészt annyira sűrű, hogy az ejtőtartályos rendszerem nem működik vele rendesen.

 

Hogy hova állítsd? Én megnézném először, hogy egyáltalán működik-e, azután, hogy melyik végállás a sűrű és melyik a ritka  csepegtetés, majd középre állítanám a potit és mennék egy 50km-es kört és megnézném, a láncot, hogy mennyire olajos. Ha sok, akkor ritkább felé, ha kevés, akkor sűrűbb csepegtetés felé tekerném.

 

Előzmény: Bapity (33442)
JULES Creative Commons License 2019.08.10 0 1 33444

Szerintem "kardános" akart lenni. Biztos telefonos, simogatós, kijavítós billentyűzet...

Előzmény: Törölt nick (33443)
Bapity Creative Commons License 2019.08.09 0 0 33442

Üdv mindenkinek! 2003 -as vara büszke tulaja lettem.

Rögtön hagy kérjek segítséget nert eddig csak jardábis gépeim voltak így a kánckenés mint olyan nekem ismeretlen fogalom. 😆 Van veépítve egy CLS Eci Tour ami viszont ki le volt kötve az aksiról. Ezt visszakötöttem és villog rajta egy kék lámpa ebből gondolom, hogy működik. Tivábbá van a műszerfalra szerelve egy tekerőgomb amin nincs beosztás. Na ehhez kenne a kérdésem, hogy milyen állásba kéne állítani valamint ezek az ezközök milyen időközönként adagolják az olajat. Járnia a kell a motornak vagy haladnia? Vagy elég a gyújtást ráadni? Köszönöm előre a segìtségeteket. Séles utat gumifájat telitankot!

JULES Creative Commons License 2019.08.08 0 0 33441
Láncfeszítő csere nem hozott változást. 2...3000 között motorféknél a csilingelés megmaradt. De az oka is meg lett, az első henger kipufogó szelepeinél nagyobb a hézag a kelleténél (téli szünetben jöhet a szelep állítás).
Viszont a karbi szinkron jól jött. Kis fordulaton sokkal egyenletesebben húz és nyomatékosabb is lett. Még a fogyasztás alakulására vagyok kíváncsi...
Előzmény: JULES (33440)
JULES Creative Commons License 2019.08.01 0 0 33440

Be is lett szerelve a vezérműláncfeszítő. Ha már arra jártam állítottam karbi szinkront:

Ideiglenes tank:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303853

Szinkron cső csatlakozás:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303849

Házi gyártású szinkron teszter:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303850

Kész szinkron:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303851

 

Szinkron:

https://youtu.be/uO9Djn2ahtc

Előzmény: Gévuska (33430)
lamb1 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 33439

Hali

Honda Varadero Riders Hungary!

Facebook. 

Sokat tudunk segíteni vara temában. 

 

JULES Creative Commons License 2019.07.25 0 0 33438

A gyári automatikus szerkezetnél is úgyanúgy szét kell szedni a motor, mert így járhatsz te is:

https://www.superhawkforum.com/forums/knowledge-base-40/warning-about-replacing-cam-chain-tensioner-8600/

 

Itt meg a leírás, hogy hogyan kellene csinálni:

http://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=8326

 

Nagyban hasonlít a manuális berakásához, aminek a leírásánál képek is vannak:

https://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?t=28583

 

A középső kupakra vigyázz, mert nekem is szét kellett barmolnom... vehetej újat...

Előzmény: Gévuska (33436)
JULES Creative Commons License 2019.07.25 0 0 33437
Nem egyszerű, szét kell szedni a fél motort. Igen, túl lehet feszíteni.
Itt van leírás róla:
https://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=28583&sid=5b2028071cde43c16211aea05df7b32f&start=15
De a gyári berakásával is vigyázz. Sűrítési felső holtpontra kell rakni a főtengelyt, hogy ne ugorjon el a vezérlés ...
Előzmény: Gévuska (33436)
Gévuska Creative Commons License 2019.07.24 0 0 33436

Szia!

Én a gyárit vettem meg (1db).

Az ilyen mechanikusan állító szerkezetet nem ismerem. Biztos olcsóbb kivitel mint a gyári.

Hogy kell az ilyen feszítőket beállítani. Nem lehet ezzel túlfeszíteni a láncot vagy annak feszítőjét?

 

Előzmény: JULES (33432)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.24 0 0 33435

Ok

Köszönöm

Előzmény: JULES (33434)
JULES Creative Commons License 2019.07.23 0 0 33434
12.7V az töltésnek kevés (egy jól feltöltött akksin lehet ennyit mérni). 13.2V-nál többnek kellene lennie (alajáraton még nem gond, de fordulaton már az), fordulaton mrg 14...14.8V között, hogy töltsön is. A riasztó biztosítékkal az akksin, a többi meg gyújtásra kap áramot. Még egy kamera lesz...
A menetfény szabályos bekötésssel nem mehet a tompítottal együtt... ;)
Előzmény: 1 Bandi (33433)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!