Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KiberLovag Creative Commons License 2007.12.05 0 0 11984

Egy dolgot ne feledjetek, ha valakinek már rángat, a vezérlése próbál x naftához alkalmazkodni, esetleg rosszabb nafta miatt lerakódásai vannak... ilyenkor ha jó nyálat kezdesz tankolni, vagy adalékot teszel hozzá, az nem egy tank alatt fogja megoldani a problémát, már ha tényleg ez a probléma... tuti, hogy menni kell vele sokat, és leöblíteni vagy 4-5 tank anyagot, hogy beálljon valami pozitívum végleg...

 

Üdv:

KL

:)

barpi36 Creative Commons License 2007.12.05 0 0 11983
Most voltam Erdélyben, euro 4-es olaj 250Ft,euro 5-ös 280Ft..........
G4b0 Creative Commons License 2007.12.05 0 0 11982
Ahol lakom benzinkutak serege van 1 km-en belül, úgy mint JET, MOL, SHELL, OMW. Szóval a választás adott, ráadásul ezek a JET kivételével 1 árban mozognak. A JET olcsóbb a többinél, de az itteni kúttal volt régen egy elég csúnya vizezési ügy, azóta ott sose tankolunk! Ha azt mondjátok hogy az OMW-től nem csinálja, akkor azt tankolok, bár nekem is még messze van a tankolás, de nem hinném hogy ez lenne a megoldás...
Előzmény: vbandit (11975)
vbandit Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11981
ezért mondom,h nem jelent semmit...mert mostanában a külföldön üzemeltetett gépjármű igen divatos és költség csökkentő megoldás.
Előzmény: KiberLovag (11980)
KiberLovag Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11980
Vicces, az OMV tudtommal a Dunán hajózza le a naftát... Szerbia is tele van OMV-vel, meg a Román-Bulgár területek is...
Előzmény: vbandit (11979)
vbandit Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11979
az urban legend ezt modja,de ki tudja mi az igazság
én mondjuk láttam bécsi rendszámu tartálykocsot omw kuba csatlakozva,de ez nem jelent semmit...
Előzmény: kzs_2007 (11977)
vbandit Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11978
a Sogorom az 1,4 pdti poloval!!sima étoljjal járt egész nyáron!!!
én mutattam neki,h a tdi golfja elmegyel ezzel ,mivel az én astrám nagyon szerette!!
de mindenhol azt mondják a pdtdi nem birja..eddig 20 vagy 30 ekm-t ment el vele!!
és semmi baja..
én azért a ceedbe nem önteném bele!!
csak az "olcsobb vackokba"
Előzmény: kzs_2007 (11973)
kzs_2007 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11977

Következő tankolásnál keresek egy ÖMV-t.

Az nem most lesz szerencsére... :-)

 

Elvileg csak az ÖMV nem használ MOL-os üa.-ot. Nem?! A többi mind MOL, max adalékolják.

KiberLovag Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11976

Ergó csak az OMV ad rendes naftát? Mondjuk az OMV nem a MOL-tól vásárol, a többi meg tudtommal igen, bár a Shell-re nem tenném le a nagy esküt, de kagylósba nem megyek, mert nagyon elásták magukat nálam többször is a kútjaik...

 

Most akkor tehát mégis ki lehet jelenteni, hogy az üzemanyag minőségén sok múlik, és az OMV a nyerő, a többi pancs? Nem vágom... azért holnap tesztelek, de ha nem rángat, lehet, hogy a relative jobb üzemanyag teszi, noha nem prémium, csak síma alap lötyi... ha ez igaz, akkor nekem azt a néhány HUF + megéri, amivel az átlag OMV drágább, főleg, ha mondjuk a SPURI-val sikerül letolni a fogyit kicsit... :)

Előzmény: vbandit (11975)
vbandit Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11975
OMW vel nekem soha se csinálta...aztán mondom nem is a gázolajjal volt a gond,megint beletankoltmam a szokott esso bol...300km ig semmi gond,már megnyugodtam,h ok minden...de akkor megnit berángatott!!
akkor megint omw megint jo..kiprobáltam a shellt kb 400km és azzal is rángat,de azzal kicsit lejebb ment a fordulatszám ahol rángatott...
Előzmény: KiberLovag (11974)
KiberLovag Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11974
Én OMV sprint dízelt nyomatok, próbáltam már előcsalni ezt a rángatást, de sehogyse sikerült, most a pontos leírás alapján megpróbálom újra holnap, csak el ne feledjem... mivel országutazni fogok, ezért lesz rá lehetőségem lazán... :) Az eredményről majd beszámolok... :)
kzs_2007 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11973
Próbálta már valaki a BIOdízelt?
kzs_2007 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11972

Ebben az egészben csak azt nem értem, hogy miért egy ilyen dízeles viszonylatban relatív magas fordulatszámon kell a rendszernek ezen meditálni, hogy mi legyen?

 

Egy barátom OFF dízel Octavia RS-ében is elég nagy a gyári teljesítmény, de ott ezt az egész bekapcsoljak, ne kapcsoljakot le tették 1500-ra, így gyakorlatilag nem érződik.

Andrew(Ceed) Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11971
Szeritem meg pont az a "gond" hogy túl érzékeny!
Előzmény: Buci sw (11970)
Buci sw Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11970
Ezen én is elgondolkoztam csak nem ilyen szakszerüen.Mert egy erőteljes gáz fröcsnél nem csinálja.Lehet hogy vezérlés nem elégérzékeny?Hülyeség akkor bocs.
Előzmény: Andrew(Ceed) (11967)
G4b0 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11969
Na akkor most megdölt amire eddig gondoltam. Méghozzá hogy érdemes lenne egy BOX-os autót megnézni az csinálja e. Abból esetleg lehetett volna következtetni, de mivel neked BOX-os és csinálja, ezért ez itt zsákutca.
Előzmény: Andrew(Ceed) (11967)
G4b0 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11968
Igaz, talán jobb volna...
Előzmény: kzs_2007 (11965)
Andrew(Ceed) Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11967
Sziasztok!

Nekem is szokott néha rángatni hasonlóan, ahogy (CRDi 1,6 22.000 km) leírtátok!
Szerintem nem az üzemanyagrendszerrel van a gond még csak nem is a gázolajjal, van egy tippen de tényleg csak tipp.

A VGT turbót egy vákumos rendszer vezérli, amit pedig az elektronika.

Na most vannak olyan gáz-és fordulatszámállások, bizonyos sebbességnél és bizonyos sebesség fokozatokban, - mint azt alább írta is valaki - amikor pont "úgy jönnek össze a körülmények" 2000 RPM körül, hogy kapcsolna a turbó nyitna a vákumszelep, aztán gázlevétel vagy fene tudja mi okán hirtelen mégsem történik meg ez a folyamat, majd aztán ismét - de ezt tizedmásodpercekben zajlik "realtime" - és ez okozza a rángatást.

Bocs hogy ilyen hülyére sikeredett, de szerintem értitek mire gondolok. Kicsit ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a hegyi troll beszabadul a procelánboltba, valami ilyesmi történik a CRDI-nél 2000 RPM körül, csak a nyomorult cumputer, ha nincs határozott gázadás, vagy ezek a körülmények így alakulnak ki, mint ahogy leírtam, nem "tudja" hirtelen "eldönteni" azt, hogy most akkor "toljon, vagy ne toljon".
Buci sw Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11966

Sziasztok

Ez széria probléma lenne?Ezt tapasztaltam ma én is ,le esik a fordulat egy picit és hirtelen gázadásnál olyan mint ha megtorpana.HDI-nél nem volt ilyen.Rádio problémák is állítolag csak magyaro. vannak.

Előzmény: kzs_2007 (11952)
kzs_2007 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11965
Az adatgyűjtés nekem is tetszik, bár a KIA a rendszámokkal nem sokat fog tudni kezdeni. Egy motorszám lehet, hogy hasznosabb lenne?! Abból már ők is utána tudnak nézni, hogy van-e valami közös az adott motoroknál. Nem?
vbandit Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11964
Ez a egr lezárás nem jo ötlet!!!
ill jo ötlet,az 1,5 M ignisemnél megcsináltam,de a 4,5 M cee'det nem fogom tuningolni...azért vettem nagyobbat hogy alapból menyen!
Előzmény: cápaFeri (11961)
G4b0 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11963
Jó kérdés! Én csak azt mondtam amit hallottam olyantól, aki már utánaérdeklődött! :) Természetesen ez nem az elfogadható válasz kategóriája...
Előzmény: vbandit (11960)
G4b0 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11962
Jó 5let, a mail ment!
Előzmény: vbandit (11958)
cápaFeri Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11961
Persze. Egy kis klingeritlapra a megfelelő helyre zárásként. :-) Azóta semmi rángatás. De minden infót megtaláltok a honlapunkon, nem szégyen ám átnézni egy öregebb koreaihoz tanulni a hibákból! :-) 
Előzmény: Notes (11935)
vbandit Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11960
Nekem lassan 9000 km van benne!
mennyit kell várni hogy jo legyen??
Mondjuk most nekem igy jo,de örülnék,ha még adalékot se kellene beleraknom.
Előzmény: G4b0 (11959)
G4b0 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11959
Az hogy miért nem rángat többeknél, akiknek dízele van, annak több oka lehet, amit nem biztos hogy ki lehetne deríteni. Egyik infó szerint a probléma később enyhülni fog, de ez akkor sem természetes. Mivel nem nagy dolog ezt a jelenséget előidézni, azt lehetne tenni, hogy akinek dízele van, azt a már többször leírt módon probálja ki az autójával. Nem kell hozzá nagy gyakorlat, nekem is simán sikerült, de érdemes többször megcsinálni. A lényeg a folyamatosság. Kíváncsian várom a tapasztalatokat.
vbandit Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11958
Van egy ötletem!!
Akinek rángat az autója privátba gyűjtsük össze a rendszámát, nevét,és hogy hol vette meg a pontos tipust...
Írunk egy szép levelek a kia hungáriának konkrétumokkal!
Esetleg azt is összeszedhetnénk,h kit melyik szervizből hajtottak el ezzel a problémával,amit már nem lehet egyedinek nevezni!!!
na hogy tetszik?
Előzmény: vbandit (11957)
vbandit Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11957
Az asrtáim,az unom nem rángatott,a golfunk, a polonk...egyik sem rángat,pedig nem gázolajjal járunk!!!Floriolal nyáron!!
De egyik sem 115 Le...
Mutass még egy 1,6 os 115 Le -s diezelt és azzal hasonlitsuk össze!
Én sem karok 350 es gázolajjal járni,mert ezért vettem diezelt, 4-5 év latt visszajön az árkülönbözet...ja de így már nem!!!
Engem is felháborít a szervizek hozzáállása!!!
Előzmény: Brian63 (11951)
G4b0 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11956
Durva is lenne 1 hetes autónál 850km után koromról beszélni... Amúgy én meg Shellt tankoltam és azzal is csinálja. Magyarán nem kútfüggő és szvsz nem is üzemanyag. Nekem is valami vezérlési probléma kezd kirajzolódni, bár nem értek hozzá az tény. De tény az is, hogy a probléma nem egyedi...
Előzmény: kzs_2007 (11952)
barpi36 Creative Commons License 2007.12.04 0 0 11955
Sziasztok!Most nyomtam 3 nap alatt 2000km.M3 160+ 950 km 5,8 as fogyi egy tank téligumival,89es átlag.nyári gumival kb 1l-el kevesebb lenne.Eddigi max190.... spuri,7000km van benne és nem rángat.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!