gondolom le kell hozza venni a kemenyt. ahhoz meg lebontani fel hatuljat. aztan beteped a hatsofeket, es lelazitod a kozponti anyat.
de ha az en robogom lenne, akar nagyitoval vagy vizlocsolassal megkeresnem a hibat a helyen es megkukacoznam...
Mondom sajnos nem vicc. 1.5-2 éve rászálltak erre (gondolom a válság), szóval ne vegyétek annak. Bíróság nem hülye, és ha idézik a "félreérthető" kommenteket is akkor baj van.
Itt kuss, pont.
Továbbra is csak jó szándékkal mondom, és egyben ez az utolsó megszólalásom a témában mielőtt engem is perbe fognam mittoménmiért. Mert olvassák, az fix.
Az én ismerősömet úgy kapcsolták le, hogy közzétett egy linket, amiből "egyértelműen egy fájl letöltése következik". Szerintük ez már büncselekmény....
Amúgy helyzettől függ. Ha már ismerik ki ő pontosan (név, cím) akkor veszett fejsze nyele, ha nem akar ezzel szopni jobban jár ha fizet.
Jogászok ahány annyi féle hülyeséget fog mondani, de náluk nem hülyék vannak, hanem ebben a területben jártas emberek akik pénzre mennek, így nem kezdenek bele olyanba amit buknának.
1. eset: rendőrök kimentek, lefoglalták a gépét és fél évig maguknál is tartották. Előkerült ugye az összes illegális szoftver is a manualok mellett, végül valami 2-300 ezer forint közötti összeget kellett fizetnie (plusz ugye a bíróságra járkálás).
2. eset: a Marótiékat képviselő ügyvédi iroda felvázolta mi a pálya, így még per előtt megegyeztek azt hiszem 120 ezer forintban.
3. eset: folyamatban, szerintem még éppen időben kapcsolt és szólt nekem így beindítottuk a "mindent eltörölni" akciót. Lehet még belőle kellemetlenség, de jó eséllyel semmi bizonyító erejű nincs a kezükben.
csatlakozom, egy ismerosomet is megtalaltak. a tieid fizettek? Az enyemnek harom jogasz fuggetlenul azr mondta, hogy ez csak erolkodes, erre nincs jogalapjuk
A gáztoskó el nem bírom képzelni milyen szerzet, de józan paraszti ésszel ugye két oka lehet: karbin az alapjárat állító csavar (ha van), illetve a gázbovden feszülése aminek szintén vagy van valahol állítója vagy nem. Utóbbi kiszűrhető úgy, hogy a gázkarnál van-e holtjátéka.
A gázbowden ahogy csatlakozik a karbihoz, mellette/fölötte találsz egy csavart. Csavard kijjebb, elsőre ez a legegyszerűbb módja, hogy visszavedd a fordulatot.
Sikerült a robogót mostmár önindítóval is beindítani!
Az a problémám most meg,hogy nagyon nagy az alapjárat,nagyon pörög a motor!Hogyan lehet állítani rajta,hohy kissebb legyen az alapjárati fordulat? Peugeot sv 50-es a robogó!
Köszi a válaszokat. Olajcsere most volt a kötelező 18 ezres szervíznél (most 19 ezer van benne). Beszaladtam vele a márkaszervízbe (Karasnába a Lehel téren) és a szerelő srác meghallgatta, és megnyugtatott, hogy ez normális hang, a lánckerék, a görgő ahogy kopik, úgy hangosodik, de ez még teljesen normális, még 10 ezer km simán belefér. A lánc sincs megnyúlva, azt mondta.
Ezzel együtt tényleg, ahogy mondod, ha nem jár a motor és nincs olajnyomás, a váltó fogaskerekek nincsenek kenve és belejátszhat az is szerintem.