hamarosan énis a közeledben leszek! csak gyülne már össze pénz ,hogy legalább a c-ét betudjam fejezni.
Mit gondoltok arról ,hogy lehetne e olyan sulit keresni ahol az e.t már egyből nyergessel tudnám csinálni? vagy jobb tandemessel kezdeni?/ a legttöbb sulinál tandemes./
Hát most "beugrósként" tevékenykedtem, saját kocsival jártam be minden nap! Most még jól is kaptam, bár a saját autómat hajtottam minden nap melohoz!
Ma jött a fönők, hogy maradnék e állandóra 140.000ft bruttóért, saját kocsival bejárás! csak mondom, hogy 20 napra 1000km a bejárásom, ha utána számolok az nagyon nem jó, sőt borzalmas, sőt szégyen
Hát ugy néz ki nem jó ez a belföldes meló, ugyhogy szerintem váltás lesz, sőt több mint valószínű! Elöször körbenézek, de ha semmi nincs gond, hívom Gerob elvtársat!
én az Avonos dobozoktól kérdeztem teljes kétségbe esésemben: Hogy na most hogy a g.cibe kösselek le titeket annélkül ,hogy összeroppanátok... de csak a kussitás megy:S:S
De jó Neked... Az enyémek max a vállukat rángatják. Most is mondon nekik, ke passza? nádá problem? Aztán a sok hülye raklap csak les bambán. Belföldeznem kéne, a hazai cucc sokkal jobban megért. :))
igen, van abban is valami amit Te irsz, de nem lehet altalanositani senkinek a szemszogebol (se megrendelo, se diszpo, se pilota).
nana, hogy egy tortenet:
Avignonba vittem granulatumot, St. Poltenbol, ADR. Lerakora erve (csutortok reggel 9), tajtekozva kezdett uvolteni az ugyintezo a papirjaimat latva.
Aztan kiderult, hogy hetfon rendelte az arut (4 kamionnyit) heti 1 kocsi erkezesevel kalkulalva (raktar kapacitas miatt)
En a masodik voltam aznap, es gondolhatod az arcat, amikor mondtam (persze lerakas utan), hogy nyugi, delig itt lesz a masik ketto is...:)))
Hetfon raktuk, telepen leakaszt, szerdan kaptuk vissza, aztan go...
No, itt ki a balek? Igen, a diszpo (a mi szemszogunkbol), talan a megrendelo(a diszpo szemszogebol), vagy akar mi soforok (mindkettejuk szemszogebol???).
Tulontul osszetett a folyamat hogy pontosan lassuk (soforkent) h mi a palya...
Dehogynem!!Mindig indulás előtt megkérdem tőle :Te sietsz??Nem szól semmit soha így akkor ráér :P és egy szót nem szólhatnak mert én megkérdeztem az árut :DDDDDDDDDDD
Az én meglátásom szerint teljes mértékben igazad van :o)))))
Ebbe a rohanó világba elmegy a manus C - E kategóriára, mivel rohan (nem tudni miért) minél hamarabb kell neki a plecsni.
Csak közbe elfelejti a bírka,hogy az adott óraszámot le sem fogja vezetni,ezáltal nem hogy gyakorlata,de még lövése lesz a dologról.Mikor meg eljön az idő,hogy fel kell ülni a nagy vasra akkor meg megy a kamillázás.
Különben ha az emberek kicsit meg állnának és megkérdeznék maguktól,hogy hová a picsába rohanok??Nem tudná rá a választ senki.
Mint ahogy a fuvarszervező szokta mondani : Sürgős az áru!!!
Kinek bazdmeg??Mert nekem nem az ÁRU meg nem mondta,hogy sietne!!!!
A megrendelő meg gondolkodjon előre ne az utolsó pillanatra hagyjon mindent,hogy aztán én farkammal verjék a csalánt és én hozzam be neki a lemaradást.Mert a büntit meg nem fizeti ki helyettem senki.
Csoki az élet csak nyalni kell tudni :DDDDDDDDDDD ahhoz meg értek nagyon :P
"cicó tunodve nézte az utca túlfelén veszteglo angol k:miont:-Ez meg mit keres itt?-gondolta, majd tovább ragasztgatta a tojáshéjat a díszdobozra. Már félig készen volt az anorexiás picsa a Big Ben elott, mikor neszt hallott a háta mogul: megfordult, de már késo volt: a férfi mohón olelte át ..."
after two beer continued:
...mikozben a szemkozti, uresen allo berhaz emeleti ablakaban az ismeretlen mutatoujjaval gyengeden megerintette a Vihlop elsutobillentyujet. Ezt fideld, lehet, hogy tul hosszu beszamolokat irok a forumra, de akkor se nyomok entert nektek!-suttogta elszantan, majd nagy levegot veve, rezzenestelen arccal nezett bele az iranyzek celkeresztjebe....
Ez nem lehet!-szisszent fel, amikor megdobbenve ismerte fel az utcan veszteglo legujabb Volvo korvonalait, raadasul angol rendszammal az optikaban...
(reszlet A. Gatha Chris Tea: Rejtelyes esetek a nemzetkozi fuvarozasban c. regenyebol.)
Gondolják, ha nyergesen nem is, pótoson biztosan ült, azért kapott jogosítványt. Ebből arra következtetnek, ha pótoson ment neki, nyergesen sem lehet gondja.
Eddig jó a logika? Vagy tévesen gondolkodnak? Na, ha esetleg tévesen gondolkodnak, arra van a tesztvezetés. Hogy a tévedésük ne kerüljön százezrekbe, esetleg milliókba. Nekik, a munkáltatóknak.
Ha meg jó volt a logikájuk, nincs miért aggódni. Fog menni a tesztvezetés.
Ha mégsem, akkor az autósiskolát lehet okolni. Sőt, kell is. Aztán, ha sok idő elteltével sokan reklamálnak, köpködnek, rossz hírt kelltenek, akkor ezek az autósiskolák kapcsolni fognak. Elkezdenek a befizetett pénz ellenében olyan képzést adni, hogy ne rágódjon a kezdő a tesztvezetésen.
Neked már úgy érzem ez késő. Plusz rutinórákat kell venni, ezt a pénzt dobod ki az ablakon a rossz képzés miatt.