Nagyjából,nagy vonalakban, úgy általánosságban.... baromira pontosan erre a két sorozatra gondoltam :-), amelyeknek az esélyüket sem látom, hogy valaha nálunk megjelenjenek, még akár a két sor összevonásaként sem. Nem voltak ezek annyira ismert autók itt, hogy megérné Mo-on futtatni egy ilyen északi sort, pedig én, még úgy is, hogy már helyem sincs igazán ezekre a modellekre, de vevő lennék rájuk, mint ahogy nem vagyok az a mostani itteni sláger teherautó sorra. :-)
volt, úgy elfogyott, hogy pislogni sem volt időm. Nem volt bakancslistás, de az egyik legszebben kidolgozott modell a sorban, engem az oldalmatricája taszított.
Nekem sem nagyon lesz, de inkább hely és pénz hiány miatt. Kombikra még befáradtam volna.
Elfogyott a Rába is, szerintem új eresztés már nem jön belőle, kíváncsi lettem volna, hogy a második számmal együtt árulják-e még.
"...Örvendek, remélem jófélét kapsz, ezt sokan megvették/berendelték most, aki, amúgy nem gyűjti a VW-t az is. Tető nélküli, csak bizonyos szögből a háttérkép miatt tűnik úgy, mintha fel lenne húzva a ponyva...."
Tegnap délben rendben ki is szállították, no szállítási költség, no utánvét díja, és még jól is néz ki szerintem a másik mellett. Talán ha még két korábbi megjelenésű hiányzó darabot vennék majd, amelyekről a megjelenésükkor lemaradtam, de ebből a sorból engem a többi még megjelenésre váró típus már nem érdekel.
Egy, a VW-hez hasonló, tiszta svéd autós sorozatot még el tudnék képzelni 1:43-ban.
Legutóbb még úgy volt, hogy az is lesz náluk, de, ha mégsem, akkor a kardjukba dőlnek, már érthető miért tömörögnek kint a traktorokkal: Rábát akarnak.
Itt is, ha nem jön a Pegaso Comet, kivonulnak a szittyák kormányt dönteni, két légpuskával, 4 gáz- meg 3 riasztópisztollyal, nagyon gondolja meg a kiadó mit lép, vigyázzanak magukra, a tűzzel játszanak!
nem lesz olyan ami nálunk lesz de a lengyeleknél nem jelenik meg...
Ha lehet hinni annak a listának, ami kering, hogy hogyan végződik a lengyel sor, akkor de, lesz olyan, ami csak nálunk jelenik meg, mégpedig a Hungarocamion Rába 832-es, ami itthon a 9. szám lesz.
Ok , ezt benéztem:), abban viszont biztos vagyok hogy a prémium modellektől eltekintve( számomra ez is hihetetlen amúgy, hogy lesznek, és ezek lesznek stb), nem lesz olyan ami nálunk lesz de a lengyeleknél nem jelenik meg...
Hű, itt komoly gondok lehetnek. Vagy csak ennyire nem ismered a Deagostini módszereit? Én külön örülnék, ha neked lenne igazad, és a 80-ból lenne maximum két Jelcz, meg vagy 30 Csepel.
(Egyébként elég bunkó dolog nyilvánosan alpári módon leszólni másokat.)
Én ahhoz szóltam hozzá, amit te (esetleg kétértelműen) felvetettél, hogy ha a sorozatban megjelent Jelcz teherautókon kicserélnék a fülkét Csepel fülkére, akkor az nem lenne autentikus, mert a Csepel Autógyár nem gyártott olyan jellegű (alváz és felépítmény) teherautókat, mint amikkel a Jelcz modellek megjelentek.
De ha te jobban tudod hogy léteztek ilyenek, bizonyítsd be fényképekkel!
Persze lehetne a megjelent D750 fülkével még modelleket csinálni, de akkor alvázakat és felépítményeket is kellene gyártani hozzájuk.
És mivel a magyar sorozat címe "Legendás teherautók a múltból" ezért fenntartom az előzőleg leírtakat:
"Hogy összesen hány különféle Jelcz lesz a magyar sorban az kiderül majd a sorozat végén. Ezen kár most még vitatkozni.
Nem kimondottan magyar specifikus a sorozat, ezért van rá esély, hogy lesz több változat is (ha esetleg nem is annyi, mint a lengyel sorban), főleg mivel azokból már lettek legyártva."
A Jelcz (bár engem sem hoz annyira lázba) ugyan úgy beleillik a sorozatba, mint a ZIL, az URAL, a KAMAZ, a TATRA, a PRAGA, stb.
A Fórum címadó sorozatát ha megnézed, vagy akár a buszos sort, ugyan arra lehet számítani: tehát eltérő sorrendben , de ugyan azok modellek lesznek nálunk is kiadva mint a lengyeleknél...
A cég ugyan az , a módszer is ugyan az lesz , ehhez azért nem kell túl sok hogy az ember belássa...
De azért ha az autópályán túl sokan jönnek szembe, remélem nem hülyézel le mindenkit:)
Való igaz, a Csepel Autógyár vásárolt Jelcz és Star fülkéket a saját gyártmányaihoz.
Tapasztalatból tudom, hogy ezek csak alapok voltak (az eredeti kivitelekhez képest), voltak apróbb -látható- módosítások (nem csak a típusfeliratokban) és még ezeken is változtattak néha.
A modellek kapcsán.
Van egy Csepel D750 fülke készen.
Mutass olyan megjelent Jelcz teherautó modellt, amelyikre ezt úgy fel lehetne szerelni, hogy autentikus legyen a modell egy, a valóságban szériában gyártott Csepel teherautóval!
Mert -mint tudod- egy modell nem csak fülkéből áll, kellenek a kerekek, az alváz és a felépítmény hozzá.
Hogy összesen hány különféle Jelcz lesz a magyar sorban az kiderül majd a sorozat végén. Ezen kár most még vitatkozni.
Nem kimondottan magyar specifikus a sorozat, ezért van rá esély, hogy lesz több változat is (ha esetleg nem is annyi, mint a lengyel sorban), főleg mivel azokból már lettek legyártva.