Légzsák, abs, övfeszítő, volt már akkor is egy Mercedesben.
Meg gyűrődő, energiaelnyelő zónák is. Meg oldalütközés, borulás, frontális és ráfutásos tesztek is, a mostaninál szigorúbb előírásokkal. És ez egy akkori népmodell...
Megjegyezném még, hogy az előző generációs swift-ről egyáltalán nem találsz ilyen videókat, mert teljesen alkalmatlannak mutatkozott az euro NCAP tesztekhez.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=EqMEGA76HsE" target="_blank">Nézd meg inkább ezt a 30 éves videót.</a>
Légzsák, abs, övfeszítő, volt már akkor is egy Mercedesben.
Meg gyűrődő, energiaelnyelő zónák is. Meg oldalütközés, borulás, frontális és ráfutásos tesztek is, a mostaninál szigorúbb előírásokkal. És ez egy akkori népmodell...
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=YzFXN9lFvws" target="_blank">Ezt is megnézheted, </a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=NwcVEnyxeo8" target="_blank">EZT VISZONT SEMMIKÉPPEN NE HAGYD KI.</a>
Megjegyezném még, hogy az előző generációs swift-ről egyáltalán nem találsz ilyen videókat, mert teljesen alkalmatlannak mutatkozott az euro NCAP tesztekhez.
Sziasztok!Lenne egy kérdésem.190,2.0d van.Egy hónapja kb amikor hidegen indítom reggel,iszonyatosan füstől feketét,kéket,szürkét.Ugrál a motor,mintha a hengerek össze-vissza járnának,kihagynának.Amikor melegszik,eléri az üzemi hőmérsékletet abbamarad szépen jár és nem füstöl.Mi lehet a probléma?Tud valaki valami irányt adni,merre,mit keresgéljek.Esetleg tapasztalt már valaki ilyet?Köszönöm
Szerintem is nagyon hasznos, dolog! A felsoroltakon túl az egész motortér mindig tiszta maradt, se por, se viz nem mentbe, nem verődött fel. Egy gondom volt-de nem feltétlenül a lemez volt az oka- a nyestnek még komfortosabb volt, tovább volt meleg a motortérben.
Igen, a bemuatkozás az nem ártott volna, de nem látok benne rossz szándékot, hiszen nem valami bontványoktól akar megszabadulni. Azok a modellek, meg az az írógép olyan különlegességek ami egy mercirajongót érdekes lehet.
ezt majd' elfelejtettem közben:Kedves 201 testvérek,ha hiányzik az alsó burkolat itt van:-)'kicsipénzért'..én amikor az enyémre kerestem bezzeg nem volt:-)Amikor találtam& rögtön felszereltem,csak pozitív tapasztalataim vannak vele:por/sár/vízmentes 'erőtér'&lényegesen csendesebb:-))
Figyelmetekbe ajánlom ezt a videot. Az emberekben van egy romantika a régi "vastaglemezes" , " ezekben még volt anyag" stb. 20 évvel ezelőtti nagydarab kényelmes aztókkal kapcsolatban.
Mint írtam, már vásároltam nála és nem olyannak tűnt, aki 600 Ftos füzetet 2200ért kínál, ezért a saját megnyugtatásomra megkérdeztem a kárpát utcát. A 2001 előtti M osztály kezelésije (erről van szó) már nem is rendelhető, amikor rendelhető volt, akkor 7400 Ftba került. Már csak a 2001 utánniakhoz kapható: 17400 Ft. Ezek után a másik kettőt már meg sem kérdeztem.
Hello! Nem rossz ötlet, de a 600-ast inkább kerüld, dupla esély van az elektromos meghibásodásra (minden drága kütyüből 2 van rajta a V8-al ellentétben), és alapon 5-10 literrel többet fogyaszt, meg hát a nagyobb tömegű, és nyomatékú motor miatt a futómű és az erőátvitel is jobban volt terhelve. A váltó ha jó, akkor nem nagyon lesz vele gond, de a legrosszabb esetben is megáll 200-ban egy teljes felújítás. Motorfelújításra nem kell készülni, ha cseréltek benne olajat, akkor soha nem megy szét. Jó autóvillamossági szerelőd azért legyen, hozzáértő autószerelőt találsz itt a fórumon.
Hát ezeken gondolkodom én is bár érdekessége,hogy nem mindig csinálja .Amikor eszébe jut gázadásra berázza gurulásnál csend .utána lehet hogy egy hétig semmi baja.