Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2622
Ez mennyiben érinti a topicot és lakóit? Ez a kettőtök ügye ha nem tévedek.
Előzmény: chromax (2621)
chromax Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2621
A Főszerkesztő Úr megint írt. Valószínűleg a "kommunikáció az olvasókkal" résznél tartósan hiányozhatott a fejtágításról :)

Elképesztő, milyen figurák dolgoznak a magyar sajtóban.

Előzmény: Törölt nick (2620)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2620
Most azt mond meg, hogy ebbe miért kell belekötni? Zavar? Akkor ne írj a magazinba és ne csinálj nekik képet. Mindenkinek joga eldönteni, hogy mi neki a legjobb. Neked nem ez a legjobb akkor NE CSINÁLD, de ennek így nincs értelme!
Előzmény: chromax (2566)
terkep-esz Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2619

Na, aztán, ha ilyen jó vagy a témában, akkor kérdezek még! :-)

 

A kérdés ugyanaz, mint korábban, csak a köv. 3 helyen:

 

Tapolca-Zalahaláp

Várpalota-Nitrogénművek (?)

Vilonya-Balatonfűzfő-gyártelep

 

Köszi! :-)

 

Előzmény: Törölt nick (2615)
Vendégsín Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2618
Már évek óta teszt van belőle

Egyes területeken, de nem a teljes hálózaton.
Előzmény: 1047 005-2 (2590)
terkep-esz Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2617

Köszönöm szépen az infót!

Akkor sajnos úgy néz ki, hogy a térképem hamarosan el is avul...

Előzmény: Törölt nick (2615)
manhattani Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2616
>mindenesetre a levél stílusából kiindulva sem pénzért, sem ingyen nem szívesen lennék a méltán nagyszerű magazin munkatársa.
Welcome to the club! :-))) (már ami a levelet illeti.)
Előzmény: chromax (2610)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2615

Néhány kép a vonalról:

 

 

A vonal vége 2004. 02. 20.

 

 

2004. 06. 27

 

 

 

2004. 06. 27
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2614
Köszöni szépen még meg van. Mivel a bánya ott már évekkel ezelőtt bezárt ezért forgalom nincs rajta. Nem tudok jó hírekkel szolgálni azt hallottam idén felszedik. Tehát az egykor Halimbáig húzódó vonal idén csak a Bauxit rakodóig fog tartani. Igaz minek is maradna tervek a hasznosítására (csak az én fejemben vannak) nincsenek, utoljára néhány barátommal hajtánnyal mentünk rajta nem kis küzdelem árán végig.
Előzmény: terkep-esz (2612)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2613
Nekem vannak olyan vevőim akik nem a folyó és a házikók miatt veszik meg a magazint, hanem azért mert végre vonatok és mozdonyok találhatóak benne tömegével. Ők ugyanis 10-12 évesek! Lelkesek és imádják a lapot. Nem minden a tökéletes kép, és nem mindenkinek az a tökéletes kép ami neked, vagy nekem.
Előzmény: Törölt nick (2599)
terkep-esz Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2612

Na, hogy egymás szapulása köben levegőt is tudjatok venni, kérdezek valamit! :-)

 

Megkaptam ma az Indóházat, és rögtön nekiestem a Csingervölgy-cikknek. Ki is hámoztam belőle, hogy még működik a vasút, van rajta valamiféle teherforgalom.

A kérdésem:

Hát a Padragkút felé menővel mi van?

terkep-esz Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2611

Köszönet!

Akkor még be is tudom fejezni!

Előzmény: Andó Gergely (2596)
chromax Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2610
A főszerkesztő Úrtól a témával kapcsolatban ma levelet kaptam. Az elemi udvariasság szabályait megtarva a levelet nem másolom be ide (bár érdemes lenne), viszont annyit megjegyeznék: meglehetősen furcsán veszi ki magát, amikor egy újságíró arra kér, hogy ne foglalkozzak már a lapjával egy nyilvános fórumon...mindenesetre a levél stílusából kiindulva sem pénzért, sem ingyen nem szívesen lennék a méltán nagyszerű magazin munkatársa.

Előzmény: Swamplord (2594)
braun Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2609

Esetleg már megint? :-))

 

 Ez esetben a Műegyetemi hallgatók közötti szolidaritás azt mondatja velem, hogy nem illik ilyet mondani. Én is megküzdöttem vele, igaz, nem szerkesztettem köze újságot. Valami nagy nyóctángelyös izét reszeltem:-)))))))))))))) 

Előzmény: manhattani (2608)
manhattani Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2608

>Ajjaj...még mindig?

Esetleg már megint? :-))

 

Előzmény: braun (2604)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2607

Köszi!

 

Mellékesen nekem nagyon tetszik a lap!És szerintem sokaknak!

Nehezen lehet ennél jobbat csinálni!

Előzmény: Leopold (2606)
Leopold Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2606
Csehszlovákul a vonat. Gondolom egy cseh vasúti magazin címe.
Előzmény: 2M62U-0386 (2605)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2605
Mi az a Dráha?
Előzmény: manhattani (2603)
braun Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2604

lapszerkesztés helyett készülhetnék a hőtan vizsgára...

 

 Ajjaj...még mindig? Részvétem...

Előzmény: Andó Gergely (2602)
manhattani Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2603

>Az Indóház azt a színvonalat SOHA nem fogja elérni, mert ha elérné, akkor a példányszámunk is a Dráha szintjére CSÖKKENNE, azaz ötödére!

Mennyi a Dráha példányszáma?

Előzmény: Andó Gergely (2596)
Andó Gergely Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2602

RwMan csak egy van...

 

Pedig ha volna vagy 5, akkor rám nem is lenne szükség, lapszerkesztés helyett készülhetnék a hőtan vizsgára...

Előzmény: Andó Gergely (2601)
Andó Gergely Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2601

RwMan!

 

Azért mert neked van "szemed" hozzá, nem mindenkinek. Nekik az a hidas kép házak és még több folyó nélkül is élvezhető volt...

Előzmény: Törölt nick (2599)
mestska Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2600
Ha tudnád, hogy pl. a Városi Közlekedés hogy van tördelve....
Előzmény: Törölt nick (2599)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2599

Sanyi, bocs, válaszolok, ha megengeded...

 

Ha vannak lelkes emberek, akkor nincs baj :) Persze néhol kicsit sántít az érvelés, pl. a Közlekedéstudományi Szemléből alig fogy, mégis honorálták az ott megjelent tanulmányomat, de inkább hagyjuk, még azt hiszik, hogy anyagias vagyok (fujj)

A gondolataiddal nincs semmi baj, mi már korábban beláttuk, hogy szakbarbársággal nem lehet a lap sikeres. Nem találtál fel semmi újat. Az első két szám is népszerű hangnemben készült, én ebben a kettőben vettem részt, te viszonylag későn kapcsolódtál be, miután balhés életviteled ellenére valaki szóba állt veled... :))

Az Indóház száz oldala annyira sok, hogy simán megférne benne a Dráha szakmai igényessége és a képes, népszerű jelleg, ez a kettő szerintem nem zárja ki egymást. A legújabb szám olyan csapnivalóan lett tördelve, hogy pl. szerintem simán elfért volna 80-85 oldalon is. Láttam, hogy milyen módszerekkel folyik a tördelés, és úgy tényleg nincs idő molyolgatni kis táblázatocskákkal, ilyen-olyan képecskékkel, stb. Van egy nagy kép, pl. a prágai 163-as mozdony a Bubny és a Masarykovo közötti Moldva hídon, be van rakva egy egész oldalra, kész, tovább, még azt sem bánják, hogy esetleg lemarad a kép széle a folyóval, meg a másik oldalon a folyóparti házakkal... Semmitmondó, gyenge képekkel foglalnak el fél oldalakat... Lehet, hogy megveszik a lapot, de az olvasók azért ezt észreveszik.

Nehogy bárki félreértse, én nem kívánom a lap sikertelenségét, örülök hogy van, meg is veszem, csak időnként eszembe jut, hogy milyen lehetett volna...

Előzmény: Andó Gergely (2596)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2598
Már rég óta ez megy!(roppant érdekessé teszi a topicot?-)))
Előzmény: Szütyi (2595)
oldmumus Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2597
Latom Te lettel az INDOHAZ sajtoszovivo;-)
Előzmény: Andó Gergely (2596)
Andó Gergely Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2596

térkép-ész!

 

Igen, van még egy-két napod.

 

RwMan!

 

Dráha: nem nyert! Ők kapnak "valamennyit", igaz, az kb a negatív előhívására se lenne elég... És ott ez a szerzőkre vonatkozik, mert a fotókat pl. a nyírbodrogi kisvasúti cikkhez egy-egy tiszteletpéldánnyal honorálták, ahogy mi is...

 

 

A Dráhában VAN reklám, és a CD is támogatja a lapot... És van benne PR szagú cikk is... Most például két rész egy korridor átépítéséről. Erős CD reklám...

 

"és nagy rangot jelent ott publikálni"

 

Ez valóban írtak. A cikkek igen informatívak, rengeteg adat van bennük, alapos munkák. Az Indóház azt a színvonalat SOHA nem fogja elérni, mert ha elérné, akkor a példányszámunk is a Dráha szintjére CSÖKKENNE, azaz ötödére!

 

Ha azt hiszed a Nyugati minőségi lapok nagy példányszámban jelennek meg, tévedsz! A legnagyobb MIBA, modellezős lap, tokkal és vonóval 26500-ben van nyomva. Ezzel terítik nemhogy a német, de a svájci és osztrák piacot is! Ehhez képest mi, "dilettáns", "laikus" vasútbarátok elértük 4 hónap alatt ennek majdnem a felét!

 

Az Indóház ugyanis átütő siker. Olyan lapot csináltunk, ami az Európai piacon eddig nem volt. "Mindent bele" képes Magazint csináltunk, közérthető stílusban. Ilyet Nyugaton SENKI nem csinál!!! Olyan olcsón adjuk, amire az európai piacon szintén nincs példa. Így van az, hogy a Magyarországon az egy főre eső eladott vasúti szaklapok száma nagyobb, mint BÁRHOL Európában... Miközben Európa legszarabb vasúttársaságainak egyikével rendelkezünk...

 

"Közlekedéstudományi Szemle szintén egy nagy hagyományokkal rendelkező lap"

 

És? Többet adnak el az Indóházból egy hónap alatt, mint abból egy évtizedben! Ilyen lapokra NINCS tömegigény, mint a Dráha, Miba, Lok-report, Eisenbahn Kurier, Trains...

 

Ezen kéne kicsit elgondolkodni...

 

Előzmény: Törölt nick (2575)
Szütyi Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2595
De qrva jól elvagytok....
Swamplord Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2594

Józsi szerintem nagyon is érti!

 

Hidd el, lehet a lap profitorientált, rohadtul nem érdekem pénzt kapni azért a fotómért, amelyik megkelenik benne!

 

Sokkal többet ér az érzés, hogy mindenki láthatja, egyfajta erkölcsi elismerés!

 

NINCS MINDENKINEK DOLLÁRJEL AZ AGYÁBAN!!!!!!!

Előzmény: chromax (2585)
Swamplord Creative Commons License 2005.06.15 0 0 2593
öt darab csillag
Előzmény: radio100jozsi (2572)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!