Aki a politikai nézeteit szeretné megosztani az a pol-topik Dunakeszi (is) politizál alatt tegye!!!
Itt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9150277
az egész esemény valószínűleg max 10 napos lehet. Nagy fejlesztést nem igényel, például budapesti szálláshelyekkel számolnak a szervezők. A város csak a pályát adná.
Az kétségtelen tény, hogy az ócska minőséghez számos út vezet, de gondolom a kifizetés módja kifogástalan volt. Ílymódon mérem én a teljesítményeket. De ez többek szerint nemzetellenes és idegenszívű.
Ezzel ugye, valami változás fog történni a reptéren vagy környékén. Vajon ennek hosszabb távon mi a hatása? Hogy a fejlesztésektől a reptér még használhatóbb lesz, és így megmarad ebben a funkciójában, vagy ezzel megindulna valami, ami a terület lassú felszabdalásához és a zöldterület megszűnéséhez vezetne, amire már régóta sokaknak fáj a foga. Az előbbinek örülnék, az utóbbinak nem.
Egyébként - bármi is az a motoros rally műfaj - annyi azért valószínű, hogy elég zajos lehet. Ha csak egy hétvégéről van szó, akkor azt, gondolom, ki lehet bírni, ha hosszabb időről, az már kínos lehet.
Értem, hogy úgy gondolod, hogy az eredmény a lényeg - hogy ócska - , de nem így van, ezt az eredményt több módon is képes a város elérni, és ezek közé még az is beletartozik, amikor egy utat direkt azért csinálnak, hogy arra tereljék az átmenő forgalom többségét, tehát amikor egyértelműen egy tartós, jó minőségű utat kéne produkálni.
Na de azért is szólok, mert ilyenkor még garanciálisnak kell annak az útnak lennie.
Akkor lehet, hogy szimplán ócska, de ezen nem kell meglepődni, mivel az ingatlanok, vagy építési telekként kerülnek eladásra...
Nyilván nem ismered a helyszínt - ez egy más eset.
A Határ úti telkek lefogadnám, hogy vagy 20 éve ki lettek alakítva, valószínűleg akkor, amikor a mi házunk helye is. (Mi 16 éve vettük a házunkat, és akkor 8 éves volt.) Amikor mi először jártunk arra, már csak egy-két foghíj volt, és az egész utcában mélyen süppedt a bicikli kereke a homokba. Az utcának legfeljebb a Rákóczi út - Fóti úti szakaszát használta néhány arra tévedő autó, a rövidebb, Toldi - Rákóczi közti szakaszra legfeljebb az ott lakó néhány család járt be, az a rész különösen járhatatlan volt.
Amikor a környéken aszfaltozni kezdtek - olyan 6 éve lehetett kb. - ,akkor a Határ út volt az első, amit megcsináltak, szokatlanul nagy szélességgel, nyilván azzal az elképzeléssel, hogy a Rákóczi - Fóti között ezt fogják leginkább használni az autósok. A rövidke Toldi - Rákóczi szakaszt viszont - nyilván a spórolás okán - kihagyták, ezért azután az utcára továbbra is csak elvétve tévedt valaki, mert arra már a Rákóczi is ócska, aki a Toldi felől jött, már valami korábbi és keskenyebb mellékutcán kiment a Fótira.
Szóval, most a nyáron a rövidke szakasz aszfaltozásával egy olyan dolgot pótoltak, amit 6 éve kellett volna megcsinálni, és a pótlás oka épp az volt, hogy az utcát végre a céljának megfelelően használja a forgalom. Ehhez képest ez az új szakasz nem bírja a ezt a forgalmat.
Akkor lehet, hogy szimplán ócska, de ezen nem kell meglepődni, mivel az ingatlanok, vagy építési telekként kerülnek eladásra (így az átmiősítési biznesz kegyeltje rongyos 100 % környéki haszonnal kénytelen megelégedni), vagy rajzasztalon (itt jóval többet lehet fogni, főleg ha azt is látjuk, hogy hogyan "csontozzák ki" a tényleges kivitelezőket), így az útnak csak jól kell mutatnia (mint a Viagra Light), ha a vételár bejött, már ezeket miért érdekelné?
Nem néztem, hogy van-e ott súlykorlátozás, de azt gondolnám, hogy nincs - az az út az, ami arra lenne hivatott, hogy a Toldiból a járműveket elvezesse az m2-re. Ennek megfelelően a környéken szokatlan módon széles is.
Még akár az is lehet, hogy egy olyan jármű ment ott, aminek a súlya meghaladta azt, amire az utat tervezték.
Bár én ezt kétlem, hiszen szar minőségben dolgoznak, a megbízó részéről megvalósuló mennyiségi és minőségi ellenőrzés nélkül, gondolom, anno ezért ódzkodtak a fideszes nagyurak és vízhordók a fúrásos rétegrend ellenőrzéshez szükséges felkészüléstől, hiszen akkor a kedves, "helyi vegyépszer"-t hátrány érhette volna. De lehet, hogy nem csak azt.
Most délután tapasztaltam, hogy a Határ út nyáron leaszfaltozott részén egy néhány méteres szakaszon az út széle szakad lefelé, egy több centi széles repedés van rajta. Úgy néz ki, mint amire ráment egy nehéz jármű, és nem bírta az út a súlyt. Azt gondolom, hogy ennek még garanciálisnak kell lennie.
Alaphelyzetben én azt gondolom, hogy a képviselői döntésnek az alapját az írásos előterjesztés és a szakértelem együttese kell, hogy képezze.
A szekértelem hiánya a testület többsége tekintetében tapasztali úton az elmúlt négy évben (is) bebizonyosodott.
Az előterjesztés meg hordozza saját tartalmát. (Biztos lesz még helyben kiosztott anyag, amit ott rögtön elolvasnak, értelmeznek és meg is értenek a hős képviselők).
Megjegyzem, a mostani képviselők jelentős része úgy is tudott engedelmesen igennel szavazni, hogy nem adták nekik oda, hogy mi döntési javaslat. (pl. a mocsár kérdése) De ezeket ez sem zavarja.
Persze, ha azt is hozzávesszük, hogy a testületben van olyan személy, aki tevékenyen részt vesz a mostani gigantikus lopások, jogsértő és alkotmámysértő intézkedések rapid megszavazásában, akkor nincs min csodálkozni. Dunakeszi népei ezeket akarták.
Részlet a dec. 9-i önkormányzati ülés előterjesztéséből:
határozati javaslat
Dunakeszi Város Önkormányzata Képviselő-testülete úgy dönt, hogy hozzájárulását adja a Motoros Rally Repülő Európa Bajnokság rendezési jogának elnyerése érdekében a Malév Repülőklub által beadott pályázathoz, valamint az ahhoz kapcsolódó fejlesztési tervekhez.
Értelemszerűen Dunakeszi Város Önkormányzatának nem róható fel, hogy a Dunakeszi Városi Tűzoltóságnak nem ilyen naprakész a honlapja, meg nincs ifjú tűzoltó "mozgalma (azok biztos kevesebb közterületi vandálkodásban vesznek részt)", hiszen ilyesmije csak olyannak van, ami létezik.
Olvasom az előterjesztésben a Dunakeszi Közterület-fenntartó Korlátolt Felelősségű Társaság létrehozását, valamint hogy össze akarják vonni a közüzemivel és a Termidorral.
Eddig mi foglalkozott a közterületekkel? Változhat ettől valami, mondjuk nagyobb tisztaság lesz, nem hagyják lepukkanni azokat a parkokat, ahol épp nem avatnak szobrot? Az összevonás - gondolom - jó ötlet, mert bizonyos dolgok megkétszerezése, megháromszorozása elkerülhető.
Egyszer én hallgattam egy röpke előadást ezekről a keresőkről, és abban az hangzott el, hogy ilyen dolgok számítanak, mint betűméret. A láthatatlan tintával írt betűket is ők mondták. Majd egyszer utánanézek, de ez nem most lesz, mert új konyhabútorunk van, és a rámolásnál tartok.
Egyébként tapasztalatom szerint ezek a keresők - nyilván az ilyen reklámtrükkök miatt - egyre kevésbé használhatók. Pl. ha egy konkrét terméket keresek, hogy megnézzem, hol érdemes keresni, akkor a találatok nagy része valami egészen másról szól.
Szerintem ez nem az a szituáció, ahol az számítana, hogy kinek nagyobb. : ?
Az a kártyavár.
Meg a nagyotmondások, hogy miért is szükséges a 21. századi első, Horthy- és Rákosi típusú elkobzás keretében eltulajdonitaniuk, jellemzően persze saját támogatóiktól, akik valamiért ennek is örülnek.
Csak nem árulod el! De rájöttem magamtól: "árnyék-önkormányzat". Tényleg elsőnek hozza. Gondolom, a ló betűkön múlik. (Persze, Alagon vagyunk.) Az is azon múlik, hogy alig venni észre, hogy a lapot tovább görgetve van már rajta működő link.
Úgy tudom, hogy ha a ló betűid láthatatlanok, akkor is ugyanaz az eredmény, és mellesleg még a honlapod is kinéz valahogy.
Nagyon kis mértékben a parlamentben lévő pártok közül az MSZP és LMP , JOBBIK, FIDESZ stagnál. parlamenten kivüli pártok kb. 1/3-ánál az ismertebbeknél. Ez nem az én felmérésem, hanem a velem azonos feladatott ellátó más pártok tagjaitól tudom.
A teljes pártpalettára vonatkozóan természetesen nem igaz ez, de az az állításom, hogy van egy általános érdeklődés, vagy érdeklődés-növekmény és az ettől kiugróan eltérő bővülési eredmények annak tulajdoníthatóak, amit mondtam.
De lehet ezt deduktív úton is nézni, kiknek ugrott meg a tagbővülése?