Sziasztok.Azt szeretném kérdezni hogy 2005-ös évjáratú B7-es kasznis Audi A4-be gyári telefontartó van beszerelve.Próbáltam leszedni de akkor két hatalmas lyuk tátong a felfogatásoknál.Lehetséges hogy más telefon kihangosítót kössek össze vele ill.milyen megoldások vannak arra hogy tudjam hsználni a gyárit de ne ezzel a tartóval mert ebbe nem is passzol a telefonom.Köszi.
Van egy olyan próblámám, hogy amikor beindítom az autót, egyből kiírja a kijelző, hogy "OK", pedig akkor kéne írnia amikor már beteszem "D"-be. Ez most második alkalommal fordult elő, és ilyenkor a kijelzőn nem írja a sebességfokozatokat" P-R-N-D-4-3-2" és tiptronicra és a 4-3-2-re sem reagál, akárhová kapcsolok olyan mintha "D"-ben lenne és az első sebességfokozatot 2-2200ig elpörgeti és csak utána vált tovább. Valakinek van valami tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Erre a kérdésre én is várom a válaszokat, mert az ablaktőrlő bajuszkapcsoló végén nekem sincsennek gombok. :(
+Az enyémbe a gyári Concert Cd ljátszó van és ha hozzájutnék egy gyári navihoz, akkor nekem szükséem lenne egy olyan beépítő keretre, amivel a klímakezelő panel teljesen lecsúszik (a mostani üres helyére) hogy legyen elég hely a navinak?
+ még egy kérdés, a 2001-ben gyártott audi A4 (B6) az normálsi, ha olyan a jobb oldali bajusz kapcsoló, hogy csak simán abalktörlőt és mostót tudsz vele vezérelni? számítógép navigálásosgombok nincsenek rajta? csak anynit mutat a kocsi, hogy menyni távolságot tehetek még meg, pillanatnyi fogyasztást meg ilyeneket nemtudok kapcsolni a bajuszkapcsolóból adódóan. (lehet kicsit érdekesen fogalmaztam, már késő van, msotértem haza a melóból) :D
Sziasztok! Remélem jó helyre írok! Nos következő a helyzet, 2002-es Audi A4 tulaj vagyok (2.0 Benzin) mostanában ha hidegen elindítom az autót akkor az alapjárat pár másodpercig szép egyenletes (1000 fordulat/perc gondolom a szivató <vagy nem tom ebben még van-e> miatt van akkor ilyen magasan) eddig semmi gond majd miután eltelik pár másodperc akkor elkezd döcögni a motor az alapjárat fel alá ugrál 800 és akár 2000 között is majd ezt csinálja egy pár másodpercig 2-3-4 max 5 és utánna szépen beáll 1000-re majd szépen legyem 800 ra ahogy illik.... Továbbá miután elindulok az autóval a benzin mutató és a kilóméter óra hülyeséget kezd mutatni. Benzin mutató egyik pillanatban azt mutatja, hogy full tei másik pillanatban tankoljak mert üres és ezt így fel le (illetve a számítógép is ezt mutatja hogy ugrál a megtehető távolság)... és egy idő után abbahagyja, a Km.óra meg vagy a pontos sebességem mutatja vagy elkezd fel alá ugrálni vagy abszolút nem mutat semmit. A kérdés, a motor össze vissza mozgása és a mutatók mozgás összefüggsében lehet egymással és esetlegesen a számítógép a hülye? (hozáteszem a kocsi semmi hibát nem ír ki, még ha rá van dugva gépre akkorsem) Vagy két egymástól különálló hibáról beszélünk és a motor teszem fel javítható valami szelep vagy akármi cserével? A Választ előre is köszi!
Sziasztok van egy kis problémám az automal a4 1.8 t 2002 es menet közben egyszer csak vilog a chek lámpa és elkezd rángatni az auto . Meg köszöném ha valaki tudna segiteni gépen volt semmit nem talált. Én gyujtótrafora gondolok de ez csak az én gondolatom.
én is most szívok egy fiatalabb a4 izzításával, bár nekem zárlat miatt ment el valami. ha le van véve a vízhőfok jeladó csatija, akkor van izzításom. nézd meg első körben a reléket, biztiket, mert lehet hogy annyival megúszod.
Ilyen melegben nem is fog izzitani szerintem... Úgy probáld ki, hogy adsz neki külön áramot ha kivetted, és akkor látni fogod hogy felizzik -e vagy nem...
reggel neheten indul megnéztem az izzító gyertyákat azok jók de viszont egy gyertyát kivettem ráraktam pipát, rá raktam gyujtásta és nem izzít mind a 4 pipánál megnéztem nincs izzítás sehol.
Ma kormány gömbfejet cseréltem, és azt vettem észre hogy az axiál csuklónál folyik az olaj, szerintem szervó olaj. Mi lehet ennek az oka? A4 B5 1,9TDI 110ló
Olyan az autó, mintha nem töltene mindíg a turbó. Egyik sebességbe lomha, alig megy, felváltok és van hogy megindul, van hogy semmi változás. A fütyülést sem hallom. A4 B5 1,9 TDIről van szó. Mi lehet az oka?
Sziasztok lenne egy gondom ,van egy Audi A4 B6E8 2003-as ,S sorozat ,nem nyílik a jobb oldali ajtó sem kintról sem bentről .Így a kárpitot sem tudom levenni . Van valami relé a műszerfal alatt ami meghibásodott ? Járt valaki már így ? Köszönöm a tanácsokat !!!