Időközben sikerült bekötni a rádiót a pinek és a kábelek tanulmányozásával, de a rádióm kijelző hibás. Szenvedünk bűntelenül. Köszi mindenkinek a segítséget, bátorság kellett hozzá, de működik:D
Nem sound systemes tudtommal legalábbis. Van valami facebookod vagy email? Nekem mindegy végülis csak egyszerűbb úgy képet küldeni, meg egyáltalán beszélni:D
A kábeleknél nem tudom mennyit játszhat rá, hogy egy e34ből érkeztek, de a lényeg hogy nem ugyan olyanok:D Nekem is mondta a srác aki adta a csatlakozót, hogy színre-szín, de mint kiderült nem ugyan olyanok:( Köszi a segítséget a kábelek terén, így már könnyebb lesz elindulni:) Viszont egy kérdés még (egyelőre:D), a fehér kábelre írtad hogy antenna jelkábel, viszont van még egy fehér, az mi célt szolgál és hova kéne mennie?
Bocsi, kicsit elhanyagoltam a fórumot meg minden mást is mostanában:D Sajnos agyvérzés okozza ezt a bizonyos e.ü problémát így egyelőre nem tudok róla semmit, ezért nem akarom megvárni, pedig nagyon örülnék ha még be tudná kötni. Valamennyit mond, nem vagyok teljesen az elektronikában hulladék, csak félig. Nem rég kezdtem el csak foglalkozni vele, ezért fura ez az egész dolog, hiszen három kábelnél működik a színre-szín dolog, a többi meg fogalmam sincs micsodaxd A két rajzból amit küldtél, azt hiszem ki lehet olvasgatni hogy mi hova menjen, csak gondoltam megkérdezem tőletek, révén hogy valószínűleg sokkal tapasztaltabbak vagytok a témában, mint én:D Egyébként ha lehet akkor megtartanám a fadert, nem szeretnék nagy átalakítást csak hogy működjön a rádió:D
Pedig nem bonyolult, nálam is ugyanez volt. A bent lévő kábelek a korai köteg csatlakozói, a kocka meg a későbbi, de nem pont a kis-nagylámpás váltásnál cseréltek, hanem 88/04-nél, amikor egy finomhangolás volt.
A barna kábel a szemes sarun a hangszórók negatív vezetéke, ahogy Tzl is írta.
A két sárga a kerek fehér csatlakozóban a balos, a két kék a jobbos hangszórók vezetéke. A lila és a piros-zöld a tápellátás, a fehér az antenna jelkábel, stb. A színre színt módszerrel működnie kell, egyedül a közösített hangszóró kábelek zavarhatnak be. Úgy rémlik, hogy a fader poti ellenállást nyom az adott vezetékekre, így ha simán lehúzod, akkor is mennie kell.
Ha valami hülyeséget írtam, bocsánat, kb 10 éve csináltam ilyet utoljára, remélem, a többiek majd kijavítanak :)
Értem. Viszont történt egy váratlan egészségügyi probléma az elektronikus ismerősömmel, szóval ő nem tudja megcsinálni mostanában. Elég paraszt kérdés, de mit hova kéne kötnöm?:D Egyéb ötlet hogyan lehetne működésre bírni a rádiót?
Akartam is írni az előző kérdésedhez, hogy ha van benne külső balane poti, akkor össze van közösítve az első-hátsó hangszórók negatív fele, a pozitívok meg csak a potiig mennek.
Ezért van csak 2 pár hangszóró kimenet a rádiótól.
Hali, megnéztem a csatlakozót, akárhogy néztem a küszöbnél nem találtam sehol ilyesmit, persze lehet rossz helyen kerestem. Küldök két képet erről a csodás szituációról. A legnagyobb problémám, hogy fogalmam sincs mi micsoda? Mármint már az is szemet szúrt, hogy 10 kábel jön az autóból, de a csatlakozón 14 van, ráadásul nem is ugyan olyanok a színek sok esetben. Valami ötlete van valakinek, hogy ilyenkor mi van? Holnap jön az autóelektronikás úr, de ő viszont soha nem ült e30ban, én meg nem értek az elektronikai részéhez, szóval kérte hogy ha van valami infó akkor szívesen fogadja róla.
Megnéztem, jól néznek ki a csövek. Nem száradtak ki és nincs is rajtuk repedés, járatás közben, előtt, alatt, után sem érezni a motortérben üzemanyag szagot. De majd aknára állok vele amint lesz lehetőségem és megnézem hogy van-e más cső ami esetleg repedt, köszi a segítséget:)
M40 motor tipikus problemaja a ket kis benzincso a szivosor alatt. Azonnal csere, mielott langokba borul! Ha ugyes kezed van es tudod hova kell nyulni, akkor nem kell levenni a szivosor felso reszet sem. Es mivel amugy is a kornyeken jarsz a ket hosszabb slagot is csereld le egybol, ami a szurotol jon fel, meg a visszafolyo agat viszi le!
Meglesz:) Ezen kívül valakinek van bekötési rajza rádióhoz? Az a helyzet, hogy át lett alakítva ISOra, most szert tettem egy eredeti csatlakozóra, de a csatlakozón egy sárga kábel van az autóból meg két sárga jön ki, amiből az egyiken van egy barna csík. Nem igazán értem, hogy akkor mi hova megy.