Keresés

Részletes keresés

Hamster Creative Commons License 2000.06.19 0 0 667
Hm, ami a hozzászólásod második részét illeti (az elsőben igazad van), akkor most meg van indokolva, hogy ez lehetetlen feladat, ne si álmodozzunk arról, hogy valaha is majd lehet rendesen haladni a városban? Igenis számolják ki, hogy 70-50-es sebességgel hogy nézne ki a kocsik haladása, így legalább lenne egy tempója az útnak. Ha már egyszer lassítani kell, akkor úgyis megette a fene. És nem dugóban néztem a zöldhullámot, mert annak semmi értelme... Sajnos ez nekem megint csak egy alkalom, amikor a default megoldást választják az illetékesek, és megindokolják, hogy valamit miért nem lehet megcsinálni. Azért én már láttam olyat, ahol működött (sőt, Pesten is, igaz, nem voltak kilométeres távok a lámpák közt). De ugyancsak sz*rul van megcsinálva a budai felső rakaprt, a Csalogánytól, aztán a Zsigmond tértől minden onnan kivezető út, az összes lámpa gyűjti az autósokat, olyan 40-es tempó mellett lehetne átautózni rajtuk, az meg nevetséges.

Hamster

Előzmény: IZé (660)
Hamster Creative Commons License 2000.06.19 0 0 666
Nem tudom milyen, de 200-asokkal gyakrabban utazom gyorsan a mai napig is... És nem értem, hogy ahol lehetne, az út is lehetővé teszi, ott miért nem mehet, és hogy ahogy itt valaki mondta, a BKV miért kényszeríti a saját sofőreit bele a csigaságba? Na vajon miért is nem alternatíva a kocsihoz képest akkor a busz? Tiszta őrület.

Hamster

Előzmény: Sumo (657)
Hamster Creative Commons License 2000.06.19 0 0 665
Gondolom nem mehet, csak megy. A BKV-s előírást meg felül kellene bírálni :(

Hamster

Előzmény: division by zero (664)
division by zero Creative Commons License 2000.06.19 0 0 664
"Minden BKV-s jármű, ha a KRESZ még fel is hatalmazza rá legfeljebb csak 50-nel mehet. "
miért??? a Volán busz - ami sokszor tök ugyanolyan tipus- miért mehet többel?
Előzmény: ViTDavid (656)
division by zero Creative Commons License 2000.06.19 0 0 663
"az oke, hogy a regi 200asok egy resze nem tud negyvennel tobbel menni. viszont akkor miert is telik sokmindennek a latszatfelujitasara, ha erre nem?? "
a 30-as buszon szoktak járkálni 90-xx buszok vagy 15 évesek legalább, mégis ha olyan a sofőr akkor simán viszik a 80-at...
Előzmény: Sumo (657)
v_peti Creative Commons License 2000.06.19 0 0 662
"Lassújáratok": A Törökbálintba közlekedőm busz, igazi lassújárat. Végig 50-el megy. Az autópályán is. Szerintem át kellene passzolni a Volánbusznak, akkor legalább nem csigatempóznának. Ráadásul olyan menetrendet kellene írni, hogy csúcsidőben, autópályán csak 80-al lehessen betartani.
Előzmény: TRA 395 (659)
krics Creative Commons License 2000.06.19 0 0 661
'A Mozaik utca és a Pók utca között van bicikliút, csakhogy közlekedésre alkalmatlan. '
Ez teljesen igy van.

'Aki Szentendrére, netán a Dunakanyarba megy, annak 5-10 perc kerülő belefér. De aki naponta mondjuk a Pók utcáról Óbudára menne dolgozni, annak nem mindegy, hogy 15 vagy 25 perc. '
Akkor menjen kocsival.

'De ha nem lenne tilos a KRESZ szerint, akkor akárhogyis nem tetszik az autósoknak, igenis a főúton mennék, mert ez a szar nem bicikliút. '
Itt nem csak arraol van szo, hogy tetszik, vagy nem, hanem, arrol, hogy te halsz meg, mert ha elcsaplak a volvoval. Valoszinuleg, en csak kirugdoson kisse a lokharitot, es mar megyek is tovabb, de te ottmaradsz. (Nem szokason egyebkent nagy tomegben elutni senkit es semmit sem,mielott megszolnanak erte... ennyire nem vagyok azert brutalis allat)

'.... akkor is, ha nem csalán. '
Ez is igy igaz. Nagy hiba. Mind az ut szar minosege, mind a karbantartastalansaga. (huh, hogy ez milyen ronda szo volt...)

'Már írtam egyszer, hogy a kivülállók nagy hangon anyáznak, pedig a tervezők sem hülyék, hidd el. '
Hmmm... Ha nalam valaki igy dolgozik,azonnal kirugom. Ha ennyit tudnak, az keves. Menjenek el hamiskartyasnak, vagy banyasznak, vagy mit-tudom-en-minek. Annyi szep szakma van meg, miert pont ezt csinaljak, ha nem ertenek hozza?

Előzmény: IZé (660)
IZé Creative Commons License 2000.06.19 0 0 660
Hm, megnézném annak a lehetőségét, hogy nem lehetne-e ott a Duna-parton vezetni egy bicikliutat, akár a lehető leghamarabb is.
Jó hogy már nem Rákoskeresztúron keresztül!!!
A Mozaik utca és a Pók utca között van bicikliút, csakhogy közlekedésre alkalmatlan. Ilyeneket emlegettem párszáz hozzászólással előbb. Aki Szentendrére, netán a Dunakanyarba megy, annak 5-10 perc kerülő belefér. De aki naponta mondjuk a Pók utcáról Óbudára menne dolgozni, annak nem mindegy, hogy 15 vagy 25 perc. Én már akkor (80-as évek) is arra menetem, amikor ott még nem volt kerékpár út. Földút, gazos beton (*), kockakő, és szemetes (sóderral, üvegszilánkkal beterített) aszfaltfelületek vannak arrafelé. És kerülő. Ennek ellenére ezt választottam, mert a Szentendrei úton tilos, nameg egy kirándulásnál belefér. De ha nem lenne tilos a KRESZ szerint, akkor akárhogyis nem tetszik az autósoknak, igenis a főúton mennék, mert ez a szar nem bicikliút.
(*): A kerékpárutak mellett sokszor nem nyírják a gazt. Két biciklis már nem fér el, néhol egy se. Probáljon meg valaki nyáron rövidnadrágban arra tekerni, még akkor is, ha nem csalán.

-*-

Hamster, a zöldhullám nem jön ki esetet válasszuk szét két részre: amikor nincs dugó, és amikor van. Ez utóbbi sokkal nehezebb eset. Ugyanis a zöldhullámot nem lehet megcsinálni tetszőleges sebességre. Ha sikerül összehozni dugómentes állapotra valamit, attól még nem biztos, hogy kisebb sebességekre is meg lehet csinálni. Nézzük most az egyszerűbb eseteket, amikor szabadon haladhat a forgalom (ilyen példákat még írhatsz). Ilyen esetekben is vannak néha szükségszerű törések, illetve hosszabb lámpamentes (1000m körül) szakaszok annyira fellazítják a hullámot, hogy nem érdemes rá tervezni (itt -a vizsgált útvonalon- nehezen kimutaható eredmények nagy hátrányokat okoznak ott -a keresztirányoknál-). Ha érdekel, még részletezhetjük. Már írtam egyszer, hogy a kivülállók nagy hangon anyáznak, pedig a tervezők sem hülyék, hidd el. Mindezekkel együtt biztos van olyan hely, ahol lehetne javítani (lehet hogy ilyen a Róbert K. krt. Lehel-Váci szakasza), de a döntő többség az adottságokhoz képest jól van megcsinálva.

Előzmény: Hamster (654)
TRA 395 Creative Commons License 2000.06.19 0 0 659
Csatlakozom azokhoz, akik az alacsony sebességre panaszkodnak. Az vicc ami a bkv-nál folyik. Az indokolatlan lassú vezetés talán nem KRESZ szabálysértés? Attól, hogy valaki 35-40-el megy még nem fogyaszt kevesebbet, valamikor ez inkább hátrány. A 400-asokban van tachográf, de ez nem akadályozhatja meg, hogy a soför 50-nel menjen. Pl.: szombaton mentem a 26-oson. Dic-döc-dic-döc így ment, majdnem elaludtam a többi utassal együtt, piszok lassan ment a busz. Nem érte meg a vezetônek, mivel nem értük el a zöldet, így álhattunk egy percig a pirosban, a fogyasztás pedig nô! Ha egy kicsit közelítettünk volna ahhoz a fránya 40 km/ó-hoz, akkor nem kellet volna állni. Es egy kis adalék, a pénteki utazásomról:
Budapest - M3 - Gyöngyös Agria Volán Ik 250, vmax: 125Km/ó
Gyöngyös - M3 - Budapest Volánbusz Ik 256 vmax: 110 Km/ó.

Igy is lehet!

SzigDani Creative Commons License 2000.06.19 0 0 658
Talan nem szurnak ki a vezetovel: Eccer jottunk (tobben, es nem kiralyi tobbes:))) a 136-oson a Jahn fele. 80-ig meg sem allt a vezir, igaz, regi motorral es valtoval volt:))

SzigDani

Előzmény: Sumo (657)
Sumo Creative Commons License 2000.06.19 0 0 657
na pontosan errol van szo. 50nel mehetne, megsem megy, mert neki azt kifizetik - ergo maga a bkv kenyszeriti arra a soforjeit es ezzel az utasokat, hogy lassan menjenek, kessenek, idegeskedjenek, es leszokjanak a tomegkozlekedesrol. ha ehhez hozzaveszed a buszok allapotat, akkor maris ott tartunk, ahol...
az oke, hogy a regi 200asok egy resze nem tud negyvennel tobbel menni. viszont akkor miert is telik sokmindennek a latszatfelujitasara, ha erre nem??

aztan meg azok a ketszazasok nehanyszor mar bizonyitottak elottem, csak akkor nem bkv soforok keze alatt voltak, hanem volanosoknal... en pl egesz gyerekkoromban azt hittem, egy busz egyszeruen nem tud 40nel tobbel menni, aztan egyszercsak jott a megrazkodtatas, amikor erdrol egy szinten 200as, csuklos 120szal jott visszafele... persze ez nem automata. nade nemhiszem, hogy ez lenne az ok

Előzmény: ViTDavid (656)
ViTDavid Creative Commons License 2000.06.19 0 0 656
Hali!

Sumohoz fűznék hozzá ezt+azt:

"3. en nem tudom, hogy van e valami belso bkv-s szabaly a buszok sebesseghatarara, de az teny, hogy a buszok atlagsebessege 35-40 km jobb esetben. meg akkor is, ha tiszta elotte a palya. "

Minden BKV-s jármű, ha a KRESZ még fel is hatalmazza rá legfeljebb csak 50-nel mehet. A 400-as sorozatba tachográf (sebbességrögzítő) is van, ezeknél nem is tud többel menni (mert ha megy megbüntetik). A 200-as sorozat műszaki állapota miatt a szívómotorosok egy részével nem is tudsz 40-nél többet menni. Fontos közbejátszó ok még az üzemanyagpénz is. Ha 35-tel megy kevesebbet fogyaszt és amit megtakarít azt kifizetik.

Szerintem egyébként amit az 1,4,5-ben mondasz jogos (a többi is de nem lényeges). Aki zöldnél vált 1-esbe, az három autónak "ad" pirosat, akik egyébként zöldön mentek volna át. ViTDavid

Előzmény: Sumo (649)
Sumo Creative Commons License 2000.06.19 0 0 655
ugye-ugye?:)
Előzmény: Hamster (653)
Hamster Creative Commons License 2000.06.19 0 0 654
Hm, megnézném annak a lehetőségét, hogy nem lehetne-e ott a Duna-parton vezetni egy bicikliutat, akár a lehető leghamarabb is.

Hamster

Előzmény: Robin (650)
Hamster Creative Commons License 2000.06.19 0 0 653
Na ez egy olyan hozzászólás, amibe nem tudok belekötni :)) Egyetértek.

Hamster

Előzmény: Sumo (649)
Hamster Creative Commons License 2000.06.19 0 0 652
Mekkora sebességgel mész, hogy ráakadj a zöldhullámra? Mert taxival utaztam már "benne", de akkor a sebesség 100 és 50 közt változott, ami nem éppen állandó, tehát nem tekinthető hullámnak...

Hamster
Előzmény: Pucros Mackó (647)
Hamster Creative Commons License 2000.06.19 0 0 651
Nem a része, és akkor most ennyiben van hagyva? Nem hiszem, hogy természetszerű, még akkor is, ha másik "kontinensen" is van... Egyébként másik irányban ugyanez igaz a Lehel-Erzsébet királyné-Ajtóssy-Thököly irányba. Az összkép az, hogy nem lehet végigmenni rajta. Kerepesi után Salgótarjéniig megint ugyanez, remélem a Kőbányainál elmúlnak majd a dugók, ha meglesz a szélesítés-átépítés.

Hamster

Előzmény: IZé (646)
Robin Creative Commons License 2000.06.19 0 0 650
üdv.

Hamster,
s addig mig nem lesz 'korrekt bicigliút-házózat' addig úgy gondolod, hogy a Szentendrei út fölött helikopterrel menjek, hogy a Mozaik utca és Pók utca közötti szakaszon is átjussak valahogy? Tudod az úttestre nem mehetek, mert tilos, a járdán meg folyamatos sorban autók állnak (ami még a kisebb baj), de vezetőik úgy lépnek elő a kocsik közül, hogy csak a lélekjelenlétem segít abban, hogy ne gázoljam el őket. Ha fél méteren belül elémlépnek igen nehéz megállni... Mehetnék még a Pusztakúti út felé is, de ugye ott is erős a gépkocsi forgalom (teherautó nincs sok). Na igen és van egy föld út is, ahol szintén nem lehet közlekedni, mert tele van üvegcseréppel. No és van még néhány ilyen a városban. Szóval szerinted mi a megoldás?

Előzmény: Hamster (643)
Sumo Creative Commons License 2000.06.18 0 0 649
ezzel en ellenkeznek egy kicsit. szerintem ebben a varosban a dugok okai:

1. kresz szabalyok be nem tartasa (kulso savban teherauto all, rakodas cimen; keresztezodesbe behajtas ha nem tud kijonni belole; elakadasjelzovel megallas az ut mellett, csak ide beugrom cimen; stb)
2. fakezu vezetesre alkalmatlan soforok (buszsoforok is vannak ilyenek szep szammal! naluk nem az az alkalmatlansag forrasa, hogy nem tudnak, mert ehhez eleg eros kikepzesuk van)
3. en nem tudom, hogy van e valami belso bkv-s szabaly a buszok sebesseghatarara, de az teny, hogy a buszok atlagsebessege 35-40 km jobb esetben. meg akkor is, ha tiszta elotte a palya.
4. balesetek
5. es csak most kovetkezik szerintem az utak telitettsege.

egy dolog pl elgondolkodtato: amiota nekikezdtek a margit korut felrobbantasanak, azota a koruton lehet haladni meg delutan fel negy-het ora magassagaban is, pedig az a legkemenyebb csucsforgalom!
egy nagy problemat abban latok, hogy egyszeruen az atlag autosnak fogalma sincs, hogy milyen utvonalakat tudna igenybe venni a varosban azon kivul, hogy rakoci ut, kossuth lajos utca, bartok b. ut, vagy nagykorut, vagy andrassy ut, kiskorut, szabadsag hid.
en ha kenytelen vagyok reggel munkaba autoval menni, akkor osszesen husz-harminc perc alatt be szoktam erni kispestrol az oktogonra (de ezt mar irtam), es a legkemenyebb resz ebbol az, ahol a konyves k. krt fel van turva.
IMHO ha a budapesti autosok csak egy csepp helyismerettel rendelkeznenek, a varosban nagysagrendekkel konnyebb lenne ebben az adott helyzetben is kozlekedni.

Előzmény: kivi (648)
kivi Creative Commons License 2000.06.18 0 0 648
Hamster,
én legalább három napja egy szót nem írtam a biciklikről. Az általad hivatkozott hozzászólásomban (és az előtte levő 5-6-ban sem) nem szerepel a kerékpár téma. Az autó vs. tömegközlekedés témát feszegettem. Nem tudom miért hivatkozol megint a kerékpáros álláspontomra. Azt a témát lezártuk, kész.

Egyébként megállapítanám, hogy szerintem alapvetően nem azért vannak ma dugók, mert olyan lehetetlenül sok autó közlekedik, hanem mert:

Ide szerintem az az ok is illene, hogy: több autó van a városban, mint amennyit a város képes "feldolgozni". Tévedek?

Pucros Mackó Creative Commons License 2000.06.18 0 0 647
Én szoktam járni a Hungárián mindkét irányba, ha nincs torlódás, szerintem nagyon jó. Hétvégén a Szentendrei útről az M5 időben közelebb van a Hungárián, mint a budai rakpart - Lágymányosi híd felé, és ha a térképet megnézitek, ez azért nem kevés! Van néhány pont, ahol bejön a piros, de összességében az egy jó gyors körút. Hamster bizonyára maximalista :-)))
Előzmény: IZé (646)
IZé Creative Commons License 2000.06.18 0 0 646
te valami olyasmit írtál, hohy a Lágymányosi híd levezető szakasza azért nem épült meg mert valószínűleg így olcsóbb.
Nem, én nem írtam ilyet, még a beidézett részben sem létom ezt a gondolatot, de a teljes gondolat az volt, hogy a lakosság megfúrta, és ezt a helyzetet a jóváhagyók (most ne részletezzük hogy kik pontosan) azért (is) hagyták jóvá, mert a megoldás olcsó volt.
Tehát nem a város vezetői találták ezt ki, de olcsósága miatt támogatták.

Hamster, a Róbert Károly kőrúti hangolást már megemlítettem itt, nem emlékszel a topikodra? Lényeg, hogy a Flórián nem a rendszer része, természetszerűleg. A Lehel-Váci 1 km lehet hogy rossz, nem igazán ismerem, inkább csak a másik irányban. Abba nekem men tűnt olyan rossznak.

Előzmény: RodrigeZZ (638)
Hamster Creative Commons License 2000.06.18 0 0 645
Egyébként annyiban igazad van, hogy ebben a városban mintha akarat se lenne a helyzet rendezésére, csak pinginezik mindenki, hogy "nincs pénz". Valahol már leírtam, hogy sok látszatintézkedés, populist amegnyilvánulás, ezer fesztivál, felvonulás, színház, zenekar, akármi helyett erre kellene először költeni. Persze erre biztosan azt mondjátok néhányan, hogy "ha már szórakozást nem ad a város, akkor miért érdemes itt élni?", de szerintem ez pont az a kategória, mint hogy a BKV rokkantak által is használható buszokat vesz, amik olyan szűkek, hogy nemhogy a rokkantak (elnézést: mozgássérültek) nem férnek fel, de az átlagos utasok se. Szintén kkerekesszék-lift van a kisföldalatti megállóiban, amelyeket még sose láttam használatban, tehát a beruházás költségeihez képest elég keveset adtak azon kívül, hogy milyen polirikailag korrekt cég most a BKV... Ahogy már mondottam, ez az a tipikus magyar tulajdonság, hogy mindig a ló egyik vagy másik oldalán tartozkodunk, sose fent :(

Hamster

Előzmény: RodrigeZZ (642)
Hamster Creative Commons License 2000.06.18 0 0 644
Azért Bécs se fenékig teljfel, ahogy Gödény is mondta. A város szerkezete hasonló? Hát fene tudja, nálunk a hegyi rész Buda révén sokkal hangsúlyosabb, a Duna a város közepén megy át, nem valahol a régi és az új város határán, ez szerintem elég nagy különbség. Nálunk ezen kívül terveztek két körutat, amiből lett három (kellene négy vagy öt), és néhány sugárutat (amiből a Madách sugárút néha fájoan tud hiányozni), amelyek egy része nem vezte sehova (pl. Andrássy, ami viszont a legszebb). Bécsben van a Ring, ami voltaképp kettő, van csatorna, ami mentén S/U-Bahn megy, plusz út, vannak magas töltésen menő gyorsvasutak egészen bent szinte, kicsit kijjebb van a Gürtel, Landstrasse, mittudoménmi, Gödény, segíts :) De pl. az egykor várost kerülő autópálya ma már külvárosi útvonal lett, próbálj meg munkaidő vége körül a linzi autópályáról a pestire jutni, és rájössz, hogy az is csak annyiban jobb az M0-nál, hogy szélesebb, és nincs olyan messze a város központjától! Persze nálunk is meg lehetne csinálni, hogy funkciójának megfelelően belvárosba és onnan kihordó útvonalat csinálunk a Dohány/Wesselényiből, ez jelenleg nem menne a sok parkoló autótól, amik a trolit is folyamatosan akadályozzák. Mélygarázst, parkolóházat kellene építeni, a járdákat az úttól pedig korláttal elválasztani, és minden sarokra rendőrt állítani, hogy még véletlenül se tudjon bárki is megállni vagy várakozni ott, ahol akkor már két sávon lehetne haladni. Ezzel pl. a Rákóczi forgalmának egy része el is lenne szipkázva. Az a baj, hogy a Baross utcának ninc silyen párja, ezért a szintén hasonló gondokkal küszködő Kiskörút-Nagykörút közötti Józsefvárost nem lehetne ilyen alapon rendbetenni. Lehet, hogy kicsit kijjebb okos dolgot lenne megcsinálni a vasúti aluljárót az Erzsébet királynén, és az Egressyt/Mogyoródit is megcsinálni teljes szélességben, ez a Thökölyről/Kerepesiről vonhatna el forgalmat; természetesen a Thökölyt is kétszer két sáv szélességben meg kellene csinálni a Bosnyák tértől a Pólusig.

Hamster

Előzmény: RodrigeZZ (642)
Hamster Creative Commons License 2000.06.18 0 0 643
Nem, itt van az a pont, ahol nem értünk egyet: amíg nincs korrekt bicikliút hálózat, addig a főbb utakról letiltanám a bicikliseket, mehetnének viszont a belsőbb kis utcákban. Az indok még mindig ugyanaz: ebben a dzsumbujban csak még jobban akadályozzák a közlekedést, amihez ugye elvileg nincs joguk (tudod: veszélyeztetni, akadályozni, a la KRESZ. egy ötvenes helyen hússzal menni kimeríti az akadályozás fogalmát). Amint változik valahol valami, áttervezés van, azonnal betervezni a biciklisek helyét, jó előre.

Ami pedig azt illeti, hogy "azok nem lennének, ha nem lennémnek autók". Semmi nem lenne, ha nem lennének autók jelen társadalmi berendezkedésünkben. Ennyi erővel a lakótelepi házakat is le lehetne bonttatni, mert randák, akik meg eddig ott laktak, stb, mehetnek a csudába, nem?

Rossz lámpa: Hungária körút. Akárki akármit mond, nem természetes, hogy dugó van ok nélkül, valahol valami el van szúrva. Ez a kedvenc példám, mert naponta kétszer arra járok, szerintem a közlekedésszervezők meg se próbálták a zöld hullám lehetőségét megteremteni (pl. Lehel úttól Flóriánig minden egyes lámopa megfogja a forgalmat, akárhányszor megyek arra). Vagy ha van tervezve, hát nem 70-re, amennyi ott az engedélyezett sebesség, hanem 50-re vagy még inkább 40-re (egyszer próbáltuk kis forgalomban). Ami egy jó nagy pofon a kakinak... De a Szentendrei úton se sikerült egy ideje kapásból végigzúdulni, talán 35-el kijönne, de az meg kinek jó.

Ja, az Egérút egy hatalams poén, anno így emlegették a Kelenföldiek, Gazdagrétiek, hogy nem tudnak felülről (Budaörs felől) eljutni saját magukhoz, ez ragadt át, aztán valaki hivatalossá tette a kezdőbetű naggyá tételével, szerintem nincs ezzel semmi baj, elvégre ez a város humoráról is híres :)

Hamster

Előzmény: IZé (637)
RodrigeZZ Creative Commons License 2000.06.18 0 0 642
Hát ezaz!
Az hogy a bécsi, meg a budapesti autós más állatfaj, azt ne feszegessük, de Bécsben a polgármesteri hivatal kitalálja, hogy ilyen, és ilyen utat kell építeni, akkor azt megtervezik, megépíti, átadják. max.2év.
Nálunk egyeztetnek nszer, aztán amit az egyik stáb elfogadott, azt a másik a választások után megfúrja, aztán közbeszernek, aztán pesekednek, és a végén az egész elévül, mi meg beledöglünk a dugókba. Az M0 nyomvonalát ki tudja hány éve fogadjuk el és vonjuk vissza? Utoljára a XVII.ker vonta vissza a hozzájárulását az építkezésre idén tavasszal, mondván, hogy új parcellázott telkek mellett megy az út. Csak azt felejtették el, hogy fordítva ülnek a lovon, mert előbb volt a nyomvonal, és csak utána találták ki a parcellázást.
Előzmény: GyG (640)
Hamster Creative Commons License 2000.06.18 0 0 641
Az Andor utcai vagá
nyt szerintem már nem nagyon használják, legalábbis a legtöbb gyártepelre vezető vágányt vagy felszedték, vagy leaszfaltozták, vagy a kapu nincs meg, stb... Ami furcsa, mert pl. Bécsben ahogy figyeltem minden telep, raktár rendelkezik iparvágánnyal a város szélén, na mind1. Az építkezést meg a környékbeliek akadályozzák, de nem lepődnék meg, ha egy ügyvéd heccelte volna fel őket, hogy hátha leesik valami pénz :( Egyébként a vágány túloldalán is lenne hely az útnak, de tényleg úgy lenne értelme, ha nem lenne ott. (És akkor bicikliútnak is lenne hely)

Hamster

Előzmény: pg54 (636)
GyG Creative Commons License 2000.06.18 0 0 640
Üdv Mindenkinek!
Engedjetek meg egy gondolat ébresztőt:

Bécs valamivel kisebb város, mint Budapest.
Lakosszáma kicsit kevesebb, mint Budapesté.
A város szerkezete hasonló, mint Bp-é.

Személygépkocsi állomány nagyobb, mint Bp-en.
Az autót használók aránya nagyobb, mint Bp-en.

Összefoglalva: Kisebb területen több autó közlekedik, mint Budapesten.

Előzmény: RodrigeZZ (638)
RodrigeZZ Creative Commons License 2000.06.18 0 0 639
Bocsánat, már megint baromságot írtam,
"- A XI.kerületi önkormányzat mindent bevet annak érdekében, hogy bármi épüljön (ez hiv. tény) "
Értsd: Minden bevet annak érdekében, NEHOGY bármi épüljön.
nem mindegy..

Előzmény: RodrigeZZ (638)
RodrigeZZ Creative Commons License 2000.06.18 0 0 638
IZé!
Ápszolút nem ellenvélemény. Csak tájékoztatásként írtam, mert te valami olyasmit írtál, hohy a Lágymányosi híd levezető szakasza azért nem épült meg mert valószínűleg így olcsóbb. Szóval A "NÉP"(?) nem akarta. :-o Most meg szíí mint a torkosborz, mert ahelyett, hogy lenne két útvonal Kelet-nyugati irányban, egy sincs.
SZVSZ mind az Andor utcát mind pedig a Lágymányosi híd-Osztyapenko összeköttetés meg kellen építeni, de több ellenzője van a dolognak:
- momentán az eredeti beruházásnál még meglévő maniból erre most nincs egy vas sem
- A XI.kerületi önkormányzat mindent bevet annak érdekében, hogy bármi épüljön (ez hiv. tény)
- A MÁV pillanatnyilag akárhanyad fokon bíroságon perli a Fővárost, vagy fordítva az Andor utcai iparvágány miatt.
Az, hogy a 6-os út kiépül 2x2 sávosra, tényleg jó, de nagyságrendileg nagyobb szükég lenne egy kelet-nyugati összeköttetésre. Én kicsit teherautós szemmel is nézem a világot, és egyszerűen röhej, hogy ma ha valaki Békásmegyerről egy IFÁ-nál kicsit nagyobb tgk-val el akar jutni Hűvösvölgybe, le kell mennie az M0-ra :-o)) A többi útvonal ugyanis különböző "lakosági" indokok alapján le van zárva. (mondjuk, ha kicsit bátor, akkor átmehet Rózsadombnál a buckán, de télen ez nem mindig müxik).

Előzmény: IZé (637)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!