Most döntsük már el azt, hogy ez egy olyan topic lesz, ahol jó pártkáderi módra csak nyalás és dicséret van az újság és szerkesztők felé, vagy pedig olyan topic, ahol esetleg a véleményeket is meg lehet fogalmazni.
Az első sokak hitével ellentétben nem vasútbarátság, hanem szemellenzőség, a második ellen tiltakozás pedig leginkább azt jelenti, hogy atiltakozó nem értette meg, mit jelent nyílvánosan publikálni, és erről nyílvános fórumon beszélni.
Talán nem olyan nagy baj, ha a topicnak nincs jó híre, ajánlják inkább egymásnak az Indóházat!
Megmondom őszintén, engem az elején nagyon bántott a sok szitkozódás. Még most is úgy gondolom, semmi értelme sincs.
No mindegy, az érintett 5-6 úriember véleménye az ellenoldalról már nem érdekel a legutóbbi nagy vita óta.
Meg is jegyezném, nem fogok reagálni semmilyen beszólásra, eldöntöttem, nem borzolom a kedélyeket. Úgy sincs eredménye, azt meg kár játszani, mint az oviban, hogy te vagy a buta, nem mert te meg hülye vagy, jó akkor szólok az óvónéninek, stb.
Folytatom inkább az érdemi munkát, remélem találkoztok a végtermékkel a további számokban.
Meg fogok tenni mindent, hogy senki ne találjon bennük kivetnivalót.
Nem vitafórum ez, hanem sárdobáló. Nem is igazán írok ide, csak finoman mosolygok azon, hogy rúgnak egymásba :-)))).
Itt szépen kiderül, ki az aki tényleg vasútszerető és ki az, aki csak a gép elől osztja az észt.
Holnap (azaz ma) majd megkereslek, mert kiküldött kémem szerint felétek hamarosan különleges jószágok fölbukkanása várható. Ha megkapom a menetvonalat, jelentkezem! :-)
Szakács Úr levelét pedig - utólagos engedelmével - média és marketing területen oktató ismerőseim figyelmébe ajánlottam. Reméljük megérjük még azt, amikor az ilyen stílusban kommunikáló uraknak semmi keresnivalójuk nem lesz az újságírás környékén sem.
És a tapolcai tartalék hogyan számol el a feleségéné, ha napoközben Zalahalápon "elégít ki",:-)))))))) Bocs de nagyon magas labda volt, csak mindenki az évszámokkal van lefoglalva:-)
Félreértettél. Az általam idézett pontok azt tartalmazzák, hogy a MM kifejezetten csak a konkrét személyhez kapcsolósó sértegetést tartja üldözendőnek. (gondoljunk a szomorú marhás hozzászólás sorsára.
Nincs itt semmi baj, nem lehet senkinek megtiltani, hogy beletojjon a saját fészkébe. Kicsit büdös ugyan, de aki finnyás, az ne járjon ide. Ügy látom, az Indóház felső vezetésében megvalósult az egyenszilárdság :-))
Túl sok ICE nem jár Ausztriában, de azért akad néhány.
Három vonatpár van. Kettő megy Hamburgba reggel ill. délelőtt valamint este egy Insbruckba. Reggel egy érkezik Innsbruckból, és délután ill estefelé egy-egy ICE érkezik Hamburgból. (Az Innsbrucki menet valószínűleg csak a szerelvényforduló miatt szükséges, és nem a nagyobb sebesség miatt.)
Például hogyan lehet úgy összekapcsolni három, látszólag különböző dolgot (feketéket-fehéreket) egy negyedikkel, hogy (majdnem) mindenki jól járjon? manhattani másodszor is elsütötte a "fényképezési engedélyt" MÁV-módra (ld. anyatopic), vagyis vizsgát kell tennie a jelölnek ebből-abból, nehogy véletlenül is olyat fotózzon, amit nem szabadott volna.
Na most, a fotósnak a szabályzatokon kívül miből is kellene "vizsgáznia"? Hát mindenekelőtt természetesen fotózásból. Mármost, a MÁV adott szervezetének - tegyük fel - az az érdeke, hogy ne fotózgasson senki (üzemi területen, legálisan). Ekkor meghirdeti a vizsgát, amely kétfordulós. A jelölt elbukott, ha a két forduló legalább egyikén nem ment át.
Az első fordulóban az Indóház stábja vizsgáztatja. A másodikban RwMan. Értelemszerűen, a jelenlegi helyzet alapján, ha a jelölt átmegy az Indóházas selejtezőn, RwMan garantáltan úgy meghúzza, mint a szél. Ha meg nem megy át, akkor már úgyis mindegy. A fordulók sorrendje megfordítható (RwMan lehet az első vizsgáztató), az eredmény ettől nem változik.
Persze előbb-utóbb ez is lecsiszolódik. Onnan tudom, mert anno olvastam egy arab kőolajipari cégről, amely tendert hirdetett, nem emlékszem már, milyen olajipari berendezések szállítására, üzembehelyezésére, üzemeltetésére. Na, a tendert megnyerte x cég. Ezek után a megrendelő szerződést kötött a második helyezett y céggel, hogy az legyen az x cég munkájának minőségügyi ellenőre. El lehet képzelni. Kinyírni ugyebár nem fogják egymást, mert ha ellehetetlenül a nyertes, akkor a másodiknak sem lesz munkája. De a tűréshatárokon belül azért, ahol lehet, nyilván beleköt y az x munkájába. Erre lehet azt mondani, hogy ha a megrendelőt egyszercsak nem lövik le egy sötét mellékutcában (de miért tennék, ha a piac telített, és máshol is meg kell küzdeni a megrendelésért), akkor nyert helyzetben van... (De azért b.ssza meg - mondanánk némi igazságérzettel a hátunk mögött.) kisséON
A MÁV 520-as sorozata a német BR52 hadimozdony. Annyi köze azért van az 50-eshez, hogy ez utóbbiból fejlesztették ki, háborús célokra. Nálunk "Hruscsov-dízelnek" is emlegették, mert a MÁV állományba a szovjet hadizsákmányból került. Csak a jó ég tudja, hol nem használták Európban, volt dán, belga, francia, magyar, osztrák stb, stb vasutaknál is. Mármint a tipus.
(Amúgy a Tillig igen jól sikerült TT méretű modellje, talán a legszebb 52-es modell a piacon, méretaránytól függetlenül. Az ÖBB variánsa meg könnyedén MÁV 520-á alakítható.)
Ha már válaszoilt valaki, akkor bocs, hogy terheltem a topicot.
Misox már nem RhB-vonal, nevezett társaság - ha jól emlékszem - 2003-ban (legalábbis az előző tanévben) levonult a terepről. Azóta, úgy tudom, a Ferrovia Mesolcinese különvonatai járnak csak néhanapján. Azért - kissé lepukkant - RhB-járműveket még látni Castione-Arbedo állomáson.
Kedves manhattani! Ez a topic elvileg valóban nem erről szól. Mégis egyesek, jóval az én beköszönésem előtt azzá tették. Ha figyelmesen olvastad a hozzászólásomat, amire reagáltál, akkor abból kiderülhetett: bírjuk, sőt várjuk a kritikát. Azonban az, amire én a megszólítással utaltam bizonyos júzerek (sic) beírásaira, nem kritika volt. Lehet, persze hogy lehet olyat is írni, csak akkor ne csodálkozzon senki se egy esetleges riposzton. A moderátor, operátor pedig valószínűleg vagy aludt vagy a vécén volt vagy nem tudom, mit csinált, de én is tartottam attól, hogy kidobja a hozzászólásomat. Az is lehet, hogy végigolvasta, s úgy gondolta, a megszólítás ellenére szükség van az írásomra. A közönségkapcsolatok ápolása meg egyfajta szabadidős tevékenység, ha ráérek írok. Az első beírásom egy picit "megrendelt" volt, a szerkesztők kértek meg arra, hogy nézek már fel a topic-ra, s írjak, ha kedvem tartja. Nekem meg volt. Ennyi. Üdv.: szl