Keresés

Részletes keresés

P_Oli Creative Commons License 2005.06.21 0 0 2712
Sztem véleményt formálni lehet, sőt kell (negatívat is), mert valóban erre való a topik, csak kicsit kulturáltabban és több megértéssel légyszi....
Előzmény: mestska (2711)
mestska Creative Commons License 2005.06.21 0 0 2711

Ez is egy badarság.

 

Most döntsük már el azt, hogy ez egy olyan topic lesz, ahol jó pártkáderi módra csak nyalás és dicséret van az újság és szerkesztők felé, vagy pedig olyan topic, ahol esetleg a véleményeket is meg lehet fogalmazni.

 

Az első sokak hitével ellentétben nem vasútbarátság, hanem szemellenzőség, a második ellen tiltakozás pedig leginkább azt jelenti, hogy atiltakozó nem értette meg, mit jelent nyílvánosan publikálni, és erről nyílvános fórumon beszélni.

Előzmény: P_Oli (2710)
P_Oli Creative Commons License 2005.06.21 0 0 2710
Az illetékesek nyissanak egy új topikot "Szar az Indóház" címen és akkor mindenki megtalálja a helyét :-)
mestska Creative Commons License 2005.06.21 0 0 2709

Itt szépen kiderül, ki az aki tényleg vasútszerető és ki az, aki csak a gép elől osztja az észt.

 

Már bocs, de ez egy badarság.

Előzmény: _nyunyuka (2703)
Operator Creative Commons License 2005.06.21 0 0 2708
A helyzet az, hogy túl sokat nem lehet tenni az ügyben, ugyanis nem tartalmi alapon moderálunk. Ettől függetlenül itt vagyunk és figyelünk.
uzsgyiremot Creative Commons License 2005.06.21 0 0 2707

 

Sziasztok!

 

Talán nem olyan nagy baj, ha a topicnak nincs jó híre, ajánlják inkább egymásnak az Indóházat!

 

Megmondom őszintén, engem az elején nagyon bántott a sok szitkozódás. Még most is úgy gondolom, semmi értelme sincs.

No mindegy, az érintett 5-6 úriember véleménye az ellenoldalról már nem érdekel a legutóbbi nagy vita óta.  

Meg is jegyezném, nem fogok reagálni semmilyen beszólásra, eldöntöttem, nem borzolom a kedélyeket. Úgy sincs eredménye, azt meg kár játszani, mint az oviban, hogy te vagy a buta, nem mert te meg hülye vagy, jó akkor szólok az óvónéninek, stb.

 

Folytatom inkább az érdemi munkát, remélem találkoztok a végtermékkel a további számokban.

Meg fogok tenni mindent, hogy senki ne találjon bennük kivetnivalót.

 

Heinrich Bálint

 

 

Swamplord Creative Commons License 2005.06.21 0 0 2706

Hát ez az, amit én (mi) sem tudok (-unk).

Lehet, kéne nyitni egy új topikot, ezt meg meghagyni az egymásnak beszólóknak. (vicc)

Már sikerült elérni, hogy bizonyos körökben nem ajánlják ezt a topikot még olvasásra sem. Meg van fertőzve rendesen...

Előzmény: bubu88 (2705)
bubu88 Creative Commons License 2005.06.21 0 0 2705

De ha ezt akarja egy pár ember, hát tegye

 

...de miért pont itt?!

Előzmény: Swamplord (2702)
Swamplord Creative Commons License 2005.06.21 0 0 2704
Hú, ez jól hangzik! Várom!!! :-)
Előzmény: _nyunyuka (2703)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.06.21 0 0 2703

Üdv!

 

Nem vitafórum ez, hanem sárdobáló. Nem is igazán írok ide, csak finoman mosolygok azon, hogy rúgnak egymásba :-)))).

 

Itt szépen kiderül, ki az aki tényleg vasútszerető és ki az, aki csak a gép elől osztja az észt.

 

Holnap (azaz ma) majd megkereslek, mert kiküldött kémem szerint felétek hamarosan különleges jószágok fölbukkanása várható. Ha megkapom a menetvonalat, jelentkezem! :-)

Előzmény: Swamplord (2702)
Swamplord Creative Commons License 2005.06.21 0 0 2702

Van egy olyan érzésem, hogy ez a topik már örökre vitafórum marad. Amivel nem is lenne gond, dehát nem egymás személyéről kéne itt vitázni.

De ha ezt akarja egy pár ember, hát tegye. Szíve joga.

chromax Creative Commons License 2005.06.20 0 0 2701

Szakács Úr levelét pedig - utólagos engedelmével - média és marketing területen oktató ismerőseim figyelmébe ajánlottam. Reméljük megérjük még azt, amikor az ilyen stílusban kommunikáló uraknak semmi keresnivalójuk nem lesz az újságírás környékén sem.

 

 

Előzmény: chromax (2700)
chromax Creative Commons License 2005.06.20 0 0 2700

"Ez mennyiben érinti a topicot és lakóit? Ez a kettőtök ügye ha nem tévedek."

 

Közben ahogy látom a szerkesztőség egyéb tagjai is megfelelő stílusban bemutatkoztak a nagyközönségnek :)

Előzmény: Törölt nick (2622)
pancserzoli Creative Commons License 2005.06.20 0 0 2699
És ha zalahalápi a felesége? Erre is kellene gondolni...

(És arra is, hogy egy zalahalápi nőnek van egy tapolcai tartalék pasija...)

(Különben is mi ez a macsó stílus: honnan tudjuk, hogy a tapolcai tartalék az férfi? Nő nem lehet, aki kielégít Zalahalápon?)

Kedves Indóházfórum!

Miközben rettenetesen imádom az Indóházat - vasútbarát, nemszakértőként -, mérhetetlenül utálom a Fórumot, ezt a gyerekes acsarkodást, és a satöbbit.

Nem lehetne ezen önmegtartóztatással változtatni?

Üdv: pancserzoli
Előzmény: Szütyi (2698)
Szütyi Creative Commons License 2005.06.20 0 0 2698
És a tapolcai tartalék hogyan számol el a feleségéné, ha napoközben Zalahalápon "elégít ki",:-)))))))) Bocs de nagyon magas labda volt, csak mindenki az évszámokkal van lefoglalva:-)
Előzmény: Törölt nick (2632)
Zolcsi67 Creative Commons License 2005.06.20 0 0 2697
Köszönöm az RhB felvilágosítást az érintetteknek! (RhB, NZA) :-)
scsabi Creative Commons License 2005.06.19 0 0 2696
Félreértettél. Az általam idézett pontok azt tartalmazzák, hogy a MM kifejezetten csak a konkrét személyhez kapcsolósó sértegetést tartja üldözendőnek. (gondoljunk a szomorú marhás hozzászólás sorsára.
Előzmény: manhattani (2693)
manhattani Creative Commons License 2005.06.19 0 0 2695

OFF:
>Ha nem írod be, senkinek nem hiányzott volna.
Mindenkit megkérdeztél? Légy szíves, ne általánosíts!  :-))

 

De igazad van, térjünk vissza a magazin taglalásához. Remélem, mindenki más is így tesz. Azt gondolom, hamarosan lesz írnivalónk :-))
ON

Előzmény: IST (2694)
IST Creative Commons License 2005.06.19 0 0 2694

Azt hiszem az ilyen jellegű hozzászólásokat kellene mellőzni ebben a topikban.

Ha nem írod be, senkinek nem hiányzott volna.

:-(

Előzmény: manhattani (2693)
manhattani Creative Commons License 2005.06.19 0 0 2693
Nincs itt semmi baj, nem lehet senkinek megtiltani, hogy beletojjon a saját fészkébe. Kicsit büdös ugyan, de aki finnyás, az ne járjon ide.
Ügy látom, az Indóház felső vezetésében megvalósult az egyenszilárdság :-))
Előzmény: scsabi (2691)
v_peti Creative Commons License 2005.06.18 0 0 2692

Túl sok ICE nem jár Ausztriában, de azért akad néhány.

Három vonatpár van. Kettő megy Hamburgba reggel ill. délelőtt valamint este egy Insbruckba. Reggel egy érkezik Innsbruckból, és délután ill estefelé egy-egy ICE érkezik Hamburgból. (Az Innsbrucki menet valószínűleg csak a szerelvényforduló miatt szükséges, és nem a nagyobb sebesség miatt.)

 

 

 

Előzmény: uzsgyiremot (2670)
scsabi Creative Commons License 2005.06.18 0 0 2691
MM 8/c; 8/f
Előzmény: v86 (2690)
v86 Creative Commons License 2005.06.18 0 0 2690
Hmm, ezek szerint bárkire lehet bármilyen pejoratív jelzőt használni megszólításként? Érdekes moderálási elvek...
Előzmény: Operator (2686)
hmsoft Creative Commons License 2005.06.17 0 0 2689
_szakács_,

"Nem feltétlenül."

kisséOFF
Ja, végülis semmi sincs "feltétlenül".

Például hogyan lehet úgy összekapcsolni három, látszólag különböző dolgot (feketéket-fehéreket) egy negyedikkel, hogy (majdnem) mindenki jól járjon? manhattani másodszor is elsütötte a "fényképezési engedélyt" MÁV-módra (ld. anyatopic), vagyis vizsgát kell tennie a jelölnek ebből-abból, nehogy véletlenül is olyat fotózzon, amit nem szabadott volna.

Na most, a fotósnak a szabályzatokon kívül miből is kellene "vizsgáznia"? Hát mindenekelőtt természetesen fotózásból. Mármost, a MÁV adott szervezetének - tegyük fel - az az érdeke, hogy ne fotózgasson senki (üzemi területen, legálisan). Ekkor meghirdeti a vizsgát, amely kétfordulós. A jelölt elbukott, ha a két forduló legalább egyikén nem ment át.

Az első fordulóban az Indóház stábja vizsgáztatja. A másodikban RwMan. Értelemszerűen, a jelenlegi helyzet alapján, ha a jelölt átmegy az Indóházas selejtezőn, RwMan garantáltan úgy meghúzza, mint a szél. Ha meg nem megy át, akkor már úgyis mindegy. A fordulók sorrendje megfordítható (RwMan lehet az első vizsgáztató), az eredmény ettől nem változik.

Persze előbb-utóbb ez is lecsiszolódik. Onnan tudom, mert anno olvastam egy arab kőolajipari cégről, amely tendert hirdetett, nem emlékszem már, milyen olajipari berendezések szállítására, üzembehelyezésére, üzemeltetésére. Na, a tendert megnyerte x cég. Ezek után a megrendelő szerződést kötött a második helyezett y céggel, hogy az legyen az x cég munkájának minőségügyi ellenőre. El lehet képzelni. Kinyírni ugyebár nem fogják egymást, mert ha ellehetetlenül a nyertes, akkor a másodiknak sem lesz munkája. De a tűréshatárokon belül azért, ahol lehet, nyilván beleköt y az x munkájába. Erre lehet azt mondani, hogy ha a megrendelőt egyszercsak nem lövik le egy sötét mellékutcában (de miért tennék, ha a piac telített, és máshol is meg kell küzdeni a megrendelésért), akkor nyert helyzetben van...
(De azért b.ssza meg - mondanánk némi igazságérzettel a hátunk mögött.)
kisséON

(Elnézést a hosszért.)

hm
Előzmény: _szakács_ (2674)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.17 0 0 2688

Szia!

Nem!

A MÁV 520-as sorozata a német BR52 hadimozdony. Annyi köze azért van az 50-eshez, hogy ez utóbbiból fejlesztették ki, háborús célokra. Nálunk "Hruscsov-dízelnek" is emlegették, mert a MÁV állományba a szovjet hadizsákmányból került. Csak a jó ég tudja, hol nem használták Európban, volt dán, belga, francia, magyar, osztrák stb, stb vasutaknál is. Mármint a tipus.

(Amúgy a Tillig igen jól sikerült TT méretű modellje, talán a legszebb 52-es modell a piacon, méretaránytól függetlenül. Az ÖBB variánsa meg könnyedén MÁV 520-á alakítható.)

Ha már válaszoilt valaki, akkor bocs, hogy terheltem a topicot.

csíkos

Előzmény: Indóház (2646)
terkep-esz Creative Commons License 2005.06.17 0 0 2687

Egy sajnálatos adalék:

 

Misox már nem RhB-vonal, nevezett társaság - ha jól emlékszem - 2003-ban (legalábbis az előző tanévben) levonult a terepről. Azóta, úgy tudom, a Ferrovia Mesolcinese különvonatai járnak csak néhanapján. Azért - kissé lepukkant - RhB-járműveket még látni Castione-Arbedo állomáson. 

Előzmény: OKU30 (2682)
Operator Creative Commons License 2005.06.17 0 0 2686
Olvastam.
Előzmény: _szakács_ (2685)
_szakács_ Creative Commons License 2005.06.17 0 0 2685
Kedves manhattani!
Ez a topic elvileg valóban nem erről szól. Mégis egyesek, jóval az én beköszönésem előtt azzá tették. Ha figyelmesen olvastad a hozzászólásomat, amire reagáltál, akkor abból kiderülhetett: bírjuk, sőt várjuk a kritikát. Azonban az, amire én a megszólítással utaltam bizonyos júzerek (sic) beírásaira, nem kritika volt. Lehet, persze hogy lehet olyat is írni, csak akkor ne csodálkozzon senki se egy esetleges riposzton.
A moderátor, operátor pedig valószínűleg vagy aludt vagy a vécén volt vagy nem tudom, mit csinált, de én is tartottam attól, hogy kidobja a hozzászólásomat. Az is lehet, hogy végigolvasta, s úgy gondolta, a megszólítás ellenére szükség van az írásomra. A közönségkapcsolatok ápolása meg egyfajta szabadidős tevékenység, ha ráérek írok. Az első beírásom egy picit "megrendelt" volt, a szerkesztők kértek meg arra, hogy nézek már fel a topic-ra, s írjak, ha kedvem tartja. Nekem meg volt. Ennyi.
Üdv.:
szl
Előzmény: manhattani (2677)
RhB Creative Commons License 2005.06.17 0 0 2684

Ez egy dolog, de amíg én a válasszal gürcöltem, addig NZA belinkelte azt a kis szösszenetet a Bernina vonalról....

Előzmény: OKU30 (2683)
OKU30 Creative Commons License 2005.06.17 0 0 2683
Látom nem véletlenül utaztuk be együtt egy párszor... Azóta az agyunk is egyszerre dolgozik.
Előzmény: RhB (2681)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!