Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Peath Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160740

és sima lengéscsillapítóról váltok, M tech-re akkor kell másik stab?

Előzmény: mica-r (160739)
mica-r Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160739

A gátlóra kötött stabi kanyarban jobb támasztást ad. Sportosabb modelleknél (meg normálisabb átlagosnál) így van megoldva.

Előzmény: M1,5 (160737)
fetitaco Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160738

Én egy fordnál láttam ezt. Meglepően jó futóműve volt, na mondom alánézek. És felülre volt bekötve.

Előzmény: M1,5 (160737)
M1,5 Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160737

Talán takarékosságból. Egyébként a Fiat Bravo-Brava-Marea szérián is megvolt ugyanez. A legdrágább Mareán a stab. a lengéscsillapítóra csatlakozott, a másik kettőn a lengőkarra.

Előzmény: fetitaco (160727)
novothauto Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160736

Szerintem az az áthajtólánc üzemszerű hangja, ill valamennyi holtjátékból adódó

tehetetlensége van a vanosnak is.

 

 

Előzmény: gyikhuszar (160734)
Peath Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160735

Köszi!!! Kellemes Ünnepeket!

Előzmény: fetitaco (160724)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160734

Szólj, ha rájöttél mitől klattyog :).

Előzmény: novothauto (160732)
föttögős Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160733

Óóóóó, ez így hegeszthető.:DDDDDD

Előzmény: novothauto (160732)
novothauto Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160732

Az a szerencse, hogy a csavar gyengébb, mint a menet :)

 

 

 

föttögős Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160731

Minden Kollégának Boldog béké karácsonyt kívánok! :)))

föttögős Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160730

Igen, tőcsavarozni kell a p@csába, oszt utána szerelhető tetszés szerint.:)

Mi 4X szedtük szét, meg vissza, de eleve két részben vettem azt a motort: DDD, tehát legalább 5X volt szétkapva. Utoljára kapta a teljes HF felújítást, aztán azóta kimegy a világból.

Előzmény: THT (160722)
novothauto Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160729

Ezt most nem értem. A motorblokk ugyanaz, a B28 hfcsavarja rövidebb, mint a B25-é, a realoem szerint is,

meg a tolómérőm szerint is.

 

 

Előzmény: -zarko- (160720)
fetitaco Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160728

Értem. Akkor azért érdemes m3 ast venni.

Előzmény: Ogre84 (160715)
fetitaco Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160727

Nem csak az m nél hanem az összes e36 on 92 előtt oda csatlakozott. Aztán leszoktak róla valamiért.

Előzmény: M1,5 (160716)
fetitaco Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160726

Én láttam már olyan m-tech futóművet ami 92 utáni volt és a lengéscsillapítóra volt kötve a stabilizátor.

Előzmény: gyikhuszar (160714)
-zarko- Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160725

....amit utána nem bírsz lehúzni.volt már erről szó itt is....

Előzmény: gyikhuszar (160721)
fetitaco Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160724

Bemegy simán, a csonkállvány ugyan az. Csak a stabilizátort kell megfigyelni hol van.

Előzmény: Peath (160713)
fetitaco Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160723

És kihagytam a vastagabb stabilizátort.

Előzmény: fetitaco (160710)
THT Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160722

Tehát soha sehol senki nem tudott még felrakni egyetlenegy M52 HF-et anélkül hogy szétkurja a blokott?  :) Pedig 20 év alatt gondolom megpróbálták páran.

Kérdeztem egy szerelő haveromat, hogy mi a véleménye a legendáról.. szerinte ha már volt ész nélkül szerelve, vagy meg volt főzve valóban kockázatosabb a vasblokkosnál, főleg akkor ha nincs kitakarítva a csavarfuratokból a belefolyt trutymó és úgy próbálják lehúzni..

De fabigéza leírta itt egyszer, hogy ők hogyan tő-csavarozták, azt logikusnak tűnik megtenni ha gyanús hogy volt már lent egyszer kétszer.

 

Előzmény: -zarko- (160720)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160721

Lehet, csak tőcsavar kell hozzá.

Előzmény: -zarko- (160720)
-zarko- Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160720

mert már okoztak/próbálták. Alublokkosat nem tudod hengerfejezni..volt már itt téma.Kijön a menet,aztán lehet szívni.ahengerfejcsavarokkal....Ha jól tévedek

Előzmény: novothauto (160719)
novothauto Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160719

Urak, hátha M52 motormechanikában járatos valaki...

Miért van az, hogy az M52B28 hengerfejcsavarja csak 95mm,

az M52B25-é meg 110?

 

Köszönöm!

 

 

-zarko- Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160718

Mindenkinek békéset boldogot újévet karácsonyt ültetett futómúvet stb(majd kiválogatjátok). kívánok.Én  a fát lehet leültetem.:)))

nemenyigy Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160717

szerintem: az mtech futomu (323ti) egy sportos utcai hangolas, stabil, jok a visszajelzesek, de sokszor tul puha. Ez a sokszor, akkor van amikor betapad, visszarug, megdol, billeg. Normalis ember szamara ezek az esetek mar a kozuti veszelyeztetes kategoria. Nekunk ez a kompromisszum. Tudod hogy ilyen, keszulsz ra ha zart palyan vagy, de el tudod vinni a csajodat dobogokore. Vagy veszel draga rugot-gatlot, ami dobogokon elpattog, palyan viszont sokkal jobb, de akkor meg keves lesz a gumi, kiesel a gyari ulesbol, toronymerevito kell. Legyen kibaszott jo hangja, zarjon ossze ha kell, a nyomatek ugyis mindig keves, a korido is le van szarva.

M1,5 Creative Commons License 2015.12.24 0 0 160716

Nem. Gyíkhuszár jól mondja. 1991 szeptemberig a lengéscsillapítóra csatlakozott a stab. az M-nél. Az enyém '90-es évjáratú volt és ott ugyanezt láttam.

Előzmény: Ogre84 (160715)
Ogre84 Creative Commons License 2015.12.23 0 0 160715

Szerintem ezek csak az M3-ra igazak. Tudomásom szerint az m-techben csak a rugó és a csillapító más.

Előzmény: fetitaco (160710)
gyikhuszar Creative Commons License 2015.12.23 0 0 160714

Az első nem igaz. M3-nál és '92 előtti többinél van a lengéscsillapító szárára kötve a stabilizátor. '92 utáni nem M3-nál a lengőkarra van kötve, ha M-tech ha nem.

Előzmény: fetitaco (160710)
Peath Creative Commons License 2015.12.23 0 0 160713

De amúgy csak az m gátló bemegy simán? Tehát nem kell eltolt toronycsapágy..stb,csak a stabot átrakni?

Előzmény: fetitaco (160710)
föttögős Creative Commons License 2015.12.23 0 0 160712

A kocsi VIN kódját informáld le, pl itt: bmwvin.com

 

Előzmény: Peath (160709)
föttögős Creative Commons License 2015.12.23 0 0 160711

Ez eredetileg az volt. :DDDDD de már csak a vastag stabrúd utal rá....

Tényleg megnézem már, hogy is van bekötve a stabilizátor.

A VIN szerint a futómű is M-sportfahrwerk.

Előzmény: fetitaco (160710)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!