Lópikulát , nem a csőben maradt gázzal volt baja , hanem a rohadt autóddal. Magyarul nem akarta azt mondani, nem fogok pár ezerért szopni 1 napot a szaroddal, mikor egy töröttön 5 x annyit keresek. Ez van, nekem is van kasznyis ismerősöm, ha rohadt még törötten sem érdekli. Azért lássuk be, egy rohadt kocsit becsülettel megcsinálni nem kis mutatvány, ha olyan a vas, meg nem is igazán lehet.
Szia! Köszönöm neked is az infókat. Az hasznos, hogy amit írtál a csavarhúzóval kiengedem a töltőnyílásnál a benne lévő gázt. A kar. sz. lak. azt mondta, így sem vállalja, mert ha le is szerelem a tartályt, a lekötött csövekben marad gáz és az berobbanhat. Ez valóban lehetséges? Már csak persze, a motor felé vezető csöveket kérdezem.
Szia! Köszi az útbaigazítást. Kérdésem, muszáj kikötni a tartályt és levenni? Nem elég, ha kifogyasztom és lezárom a ricnis csavart, lehúzom az el. csatit a tartálynál, és a "szappanosautógáz" által javasolt módszerrel a töltőcsonkot is gáztalanítom? Még az a kérdésem, hogy ha a másik módszert választom: leszerelem vagy kikötöm a tartályt, akkor marad a szabadon (levegőben meredező) csövekben is gáz? Mert az egyik karossz. lak. azt mondta, azért nem vállalja így sem, mert marad a csövekben így is gáz.
Ezt nem mondtam, hibás darab mindenhol előfordul. Eltűnhet a víz egy hibás O gyűrű miatt is . A vízcsöveknél is, lehet szivárgás, nem biztos hogy a reduktor a bűnös.
Ez még az elmúlt évben ilyen egyszerű volt: kiszerelési nyilatkozat, majd sima műszakin kiírták a gázüzemet. Most viszont más a helyzet: átalakítási engedély, kiszerelési nyilatkozat, majd KPM vizsga.
Üdv Urak, van egy lejárt műszakis gázos/benzines autó, motorhibás lett, szét lett szedve a motor atomjaira, majd össze lett rakva, viszont a szerelő egy szatyorban adta vissza a gázszettet, ami az autóban volt. Örült neki, hogy egyáltalán hibátlanul megy az autó.. Vagyis kiszedte belőle, mondván, úgysem működött, meg a tulajnak sem kellett bele. Egy ilyen repedezett gumicsöves készlet volt, amikor láttam, azon csodálkoztam, hogy nem borult még eddig lángba az autó. Csak gond van, elvileg kell valami igazoló papír, hogy nincs benne a gáz... Van szerviz, ami evvel foglalkozik, hogy ránéz, megállapítja, hogy nincs benne, és kiad egy igazolást?
Sziasztok! Lpg /benzin üzem. Van e valakinek tapasztalata azzal, hogy a gáz üzem esetén vagy nehezen kapcsol át vagy átkapcsol de mikor kedve tartja visszalöki benzinre vagy fordítva. Volt aki valami dugulásra gyanakodott. Kb 1 éve volt gáztartály csere és azóta van a probléma igazából nem nagyon használtam a gázt de most a végére járok, gondoltam tud valaki valami okosságot tapasztalatot ezzel kapcsolatban, Köszi!
Ha a tartályt le akarod kötni a ricnis elzárót lezárod, a tankolócsövet meg az előremenőt lekötöd. Gáz nem fog folyni, mert van egy visszacsapószelep a multiszelepben, ami nem engedi meg a tankolócső helyén a kiáramlást. Mikor lekötsz mindent, érdemes szivárgásjelzővel megnézni a csövek helyét, nincs e szivárgás. Ha nincs akárhol tárolhatod, de ha mégis esetleg, akkor szigorúan csak a szabadban. Mikor visszarakod majd a tartályt, akkor is ellenőrizd le a csöveket enged e, akár borotvahabbal is jó. Mivel egy kupon tömít, ha kosz megy alá máris enged. Akkor irány egy gázos, aki rak rá egy új roppantó gyűrűt, és le is ellenőrzi. A tankolócsövet csak az első tankolásnál tudod leellenőrizni, mert akkor lesz benne először nyomás. Ha enged irány a gázos. Persze a legjobb az lenne, ha megvan a lakatos gázos kiveszi, majd ha kész berakja.